Raphaug Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvem yter best av disse to? Vet at Eheim er litt bedre, men i forhold til pris osv! :> Hydor Seltz L20 eller Eheim 1048??? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Stilte samme spørsmål for en liten stund siden.. kom frem til at jeg bestilte hydoren.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Ok! Sparer en del penger der da.. Skal kjøle ned cpu,gpu og nb! Holder den til det? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ok! Sparer en del penger der da.. Skal kjøle ned cpu,gpu og nb! Holder den til det? Ja.. Som det er bevist så er det ikke om å gjøre å ha størst mulig flow.. For mye flow kan faktisk øke tempen! Det det kommer an på nå det gjelder kjøling er radiatoren.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Ok! Da blir det nokk den pumpen Siste spørsmål! er denne radiatoren noe tilsvarenende i effekt som 240? [url="http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=RAD676&toc=5460"]http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=RAD676&toc=5460[/url] Den eller 240? Endret 19. november 2003 av Raphaug Lenke til kommentar
Daron Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har den radiatren du linket til der.. Eller det vil si, den er nå byttet ut med en AC Evo 360 da jeg ikke var fornøyd med den.. Teoretisk sett så har den plass til 2 120mm vifter... men det er kronglete å montere disse på den.. Nipplene står også rett opp på langsiden noe som begrenser montasjemilighetene en del med mindre du bruker hurtigfestene som står på.. og da er den fremdeles en del bredere en andre radiatorer.. Var heller ikke helt fornøyd med effekten på den.. Tror en BlackIce extreme med plass til 1x120mm vifte vil kjøle bedre... Eneste fordelen med radiatoren er prisen.. Og hvis du vil ha en ekstra billig.. send meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå