Fredrik N. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 tøff Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Brutal type Fine bilder og vinkler, men jeg synes den graderingen blir i meste laget. Helt svart førerhytte? Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 V1 er super og V3 liker jeg godt også. herlig perspektiv! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg har sansen for hele serien. Ser ut som "Bredesen" har vært i krigen, men det er visst lenge sia - 2. verdenskrig kanskje? Han har ikke sånn knott beholder som døm brukte på bils under krigen på den sia vi ikke ser vel? Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 En gammel M6, om jeg ikke misminnes. Rattet slike en del, i ulike militære sammenhenger. Tøffe bilder, av bil som var ment å tåle mye, og være ukresen på hva den fikk til drivstoff. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 M6 ja...tilbrakte noen timer og dager i en slik:-) Egentlig litt sjarmerende, tross sin tøffe stil. Vi gutta som hadde sett filmen "Convoy", lekte Kris Kristofferson når vi satte oss bak rattet. Grom lyd og eksospipa, med tilhørende sort røyk, fascinerte oss veeeldig. Hadde til og med race mellom kompaniene/troppene, langs veiene i Indre Troms, om hvem som hadde den raskeste...... Men så var det bildene da. Flott dokumentasjon i tøffe perspektiv. Et hærlig og artig gjensyn:-) "Look´s like we got a Convoy....!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Flotte bilder av en gammel sliter , m6'en var bygget for røff bruk og fremkommelighet . Komfort var derfor et fremmedord i den sammenhengen . Likte best v1 tett fulgt av v2 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Stemmer at det er en M6, antagelig fra 60-tallet en gang. Fant faktisk en på finn.no til en rimelig penge. Takker for alle hyggelige kommentarer jeg fikk på bildene, setter pris på det! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Tøffe tøffe tøff ! Kommer fram nesten over alt denne, men bruker nok over 0,5 på mila ! Spennende vinkel/perspektiv i V1 og V2. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 En skikkelig veteran som man husker fra Militæret . Godt bilde med god skarphet og farver. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Takk for hyggelige kommentarer fra Ragnar og Knut! Skarphet og farger ble nevnt her. Lurer på hvorfor bildene blir litt ulne og litt uskarpe her på tek? I LR (og Picasa) ser de mye bedre ut. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Typisk "Hjelp!" bilde. Føler at monsteret kommer rullende over en ;-) V1! Flott og dramatisk! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Takker for hyggelige ord fra deg, Gro! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg