Øystein.F. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Vinteren er både kald og våt, men spela held oss varme.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i februar 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Unravel og Bravely Second: End Layer er bankers for meg. Far Cry Primal dropper jeg pga Far Cry 4 skuffet meg stort. Får se senere hvis det skal vise seg at det er et bra spill, så kjøper jeg det. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Far Cry Primal virker interessant, men skal vente med det til jeg kan få det på tilbud. Lastet ned piratversjon av FC4 og spilte i en time for å se om det var verd å kjøpe. Var forbedret iforhold til FC3, men syns fortsatt verden var litt liten iforhold til hva jeg ville ønsket å se. Venter fortsatt til det er skikkelig billig. 1 Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Plants vs zombies garden warfare 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Forhåpentligvis kommer Sector Zero xp pakken til Star Drive 2 denne måneden. Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 "2103 var eit godt år for alle som likar taktiske og turbaserte spel." Personlig klarer jeg ikke å huske så langt frem i tid For meg personlig er det helt klart XCOM 2 det ventes sterkest på Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Unravel ser så bra ut. Soleklart kjøp. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 "2103 var eit godt år for alle som likar taktiske og turbaserte spel." Personlig klarer jeg ikke å huske så langt frem i tid For meg personlig er det helt klart XCOM 2 det ventes sterkest på Hah, måtte sjå etter eit par gongar der før eg såg feilen. Fiksa no 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ingen som gler seg til American Truck Simulator? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Gleder meg mest til Firewatch og Far Cry Primal. Men også XCOM2 og Unravel er høyt på lista. Med andre ord nok en mnd med fine spill. Synd en ikke kan kaste seg over alt på en gang Endret 1. februar 2016 av LarZen Lenke til kommentar
G Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Rar "logg inn" på denne forumartikkelen, når jeg likevel var innlogget fra før av. Har dette noe å gjøre med sammensmelting av Digi.no TU.no ? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hm... er kun Bravely Default som er soleklart kjøp. Eller ville vært det, hvis det ikke allerede var forhåndsbestilt. Kanskje dette endelig blir måneden for backlogen? Backlog February? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Blir nok XCOM 2 og Unravel denne måneden ja, i tillegg skal jeg kjøpe Tomb Raider. God start på året! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Dying Light sin expansjon "The Following" kommer også denne måneden. Den står på lista mi i alle fall. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Far Cry Primal virker interessant, men skal vente med det til jeg kan få det på tilbud. Lastet ned piratversjon av FC4 og spilte i en time for å se om det var verd å kjøpe. Var forbedret iforhold til FC3, men syns fortsatt verden var litt liten iforhold til hva jeg ville ønsket å se. Venter fortsatt til det er skikkelig billig. Far Cry 4 var mye kjedeligere enn Far Cry 3.. Har et lite håp om at Primal skal kunne bli interessant. Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Firewatch ser ut som en vinner for min del. Så var det den tidsklemma da... Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Gleder meg til Dying Light: The Following som kommer ut 9 Februar. Dying Light har kommet i skyggen av alle overhypede generiske skyte og slashespill som har kommet ut i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå