Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg sliter


KatrinaS

Anbefalte innlegg

Bra du skal til DPS i morgen. Fortell hvordan du har det, prøv ikke å legge skjul på noe, da er det lettest å gi deg hjelp. 

 

Hvis ikke du vil legges inn, så kan det være du kan få hjelp av ambulant team. Det kan være de kan komme hjem til deg de dagene du ikke har avtale på DPS. Du bør ikke være for mange dager alene når du har det så ille som nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra du skal til DPS i morgen. Fortell hvordan du har det, prøv ikke å legge skjul på noe, da er det lettest å gi deg hjelp.

 

Hvis ikke du vil legges inn, så kan det være du kan få hjelp av ambulant team. Det kan være de kan komme hjem til deg de dagene du ikke har avtale på DPS. Du bør ikke være for mange dager alene når du har det så ille som nå.

Ble enig med psykolog at innleggelse kunne være lurt. Så da blir jeg der en uke fra og med morgen tidlig.
Lenke til kommentar

Lykke til! Oppdater gjerne dersom du har tid når du er ute igjen. Håper det går seg til.

Skal jeg gjøre. Utrolig vanskelig har jeg det nå, men krysser fingrene. Er egentlig ganske så redd for å komme dit. Masse nye mennesker.

 

Psykologen vile si at jeg lider av alvorlig depresjon med psykotiske og paranoide trekk. Har fått antidepressiva og zyprexa for schizofreni.

Lenke til kommentar

Det var godt å høre at du har tatt et modig valg. Klart det er skremmende å legge deg inn når du ikke har gjort det før. 

Men du må ikke glemme at mange som søker hjelp for psykose blir helt bra igjen, og de fleste blir mye bedre. Da gjelder det å komme raskt til - tiden med ubehandlet psykose er avgjørende for prognosen. 

Jeg krysser også fingrene for deg, og vil gjerne høre om dine erfaringer og opplevelser i tiden som kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...