Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Skyggen ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Må ha vært sterk den derre Irish Coffey siden synet blei sånn av'n. Men et likandes bilde blei det jo selv om jeg ville tatt en beskjæring oppe bare så den smale diagonalen som stikker opp fra høyre mot venstre blir kotta av øvre ramme. Scroll opp og ta en titt. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Trodde du hadde vært på konsert, og tatt close up på dirigenten i full vigør. Spennende bilde. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hei, Alec. "Dirigent" var min første tanke da jeg så bildet, men etter hvert "klarnet det". Din kreative evne skinner som en stjerne, og du later til å finne motiver over alt og i alt ! Det kan se ut som om bildet er tatt fra undersiden av et bord med blå glassplate, men uansett, - den svarte silhuetten av en person som holder et glass, blir ekstra virkningsfull med den mørkeblå, gjennomskinnelige / -siktige flaten som kontrast ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Kreativt og morsomt:-) Så inspirerende at jeg kanskje må ta en tur i skapet..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar , Trond Olav , Albert og Pål !!!! Roar : legger ut en ny versjon - v2 , pluss v3 og v4 som viser hvor jeg fant motivet - en blå murvegg i baren hvor skyggene danset hele tiden . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 God utnyttelse av fotografienes muligheter. Fikk mye ut av barbesøket her ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg