odargofot Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 nattoget Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 virkelig fått bevegelsen i bildet her. Men ble en litt rotete forgrunn her for min del Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Er enig med forgrunnsrot ja! Holdt egentlig på med noe annet, da toget plutselig kom og jeg hadde 10 sek på meg til å sette kamera på stativ og ordne innstillinger...Altså lite tid igjen til komposisjon:) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Fotografen har sett lyset ser jeg. Enig med første taler og foreslår en beskjæring rett på oversiden av de tre lange som stikker opp - kanskje ta så mye at de mørke kantene på hver side av lyset forsvinner også. Men da blir det kanskje litt vel mye himmel så jeg tenker en beskjæring der 2/3 av himmelen forsvinner i det området som grenser til venstre ramme slik at de to ledningene går ut på øvre ramme. Jeg var inne på tanken å prøve det ut, men overlater det til deg hvis du falt for ideen - eller kanskje ble litt nysgjerrig. Et smalt panoramaformat på dette tror jeg vil passe bra. men det gjenstår å se. Kanskje passer ikke mine forslag helt så de må justeres litt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg