kjellst Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Ferge i kveldslys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Uvanlig spennende og flott overgang her, av lys; nesten som brutalt møte mellom natt og dag. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Takker.. skal av og til være heldig med lyset Ser at jeg kan kutte litt av himmelen på v2 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg reagerte litt på plasseringen av signaturen spesielt i V1. Jeg er faktisk inne på en beskjæring der slik at det mørke forsvinner og det blir et rent skjær på den oransje diagonalen. Jeg ville også tatt 1,5 cm oppe i V2 også for da får du en svak diagonallinje som går ut på øvre ramme. Flott lys og farger i begge versjoner så ferga må nok spille annenfiolin her. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Flott lys og komposisjon, vakkert ☺ Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Takker Roar : ja et toppkutt på begge versionene kunne nok gjort seg. Signatur : tabbe av meg, bruker som regel å ha den nede til høgre Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Flotte landskapsbilder du presenterer her ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg