Håkonv Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hei. Jeg er ein som nettopp kom på ein genial ide til ein genial app, som kunne ha revoulusjonert matlaging for mange. Tenkte på ein mat app der ein berre kunne ha skrivd inn det du hadde og så kunne appen ha søkt gjennom oppskriftene appen har og så fått opp flere oppskrifter som du kan lage noke av. For dei dagane du trur du ikkje har noke å ete i huset å må ut å handle. Dette kan folk spare på også! For å få brukt opp ting før det går ut på dato. Å så hatt en liste av hva ein hadde i huset av mat, så kunnet krysse av hva ein gjekk tom for. Å så kunne flyttet tingene til huskeliste til når du skal handle. Ein app der du kunne legge inn forskjellige ingredienser i en liste, der du kan krysse av og/eller flytte til shopping liste. Og så kunne søke etter oppskrifter blandt ingrediensene du har. F.eks. skrive inn: brød, ost, smør. Oppskrifter: ostesmørbrød, toast. Tomt for brød? Flytt til handleliste. Neste gong på handletur så hugser du det. Kan ogso ha noken valg der det står hva som kunne ha våre godt ilagmed, men som også funker flott uten. Som f.eks. basilikum og oregano på toasten. DET hadde våre ein app jeg hadde brukt mykje! Kan bli revolusjonerende. Noken som veit om ein sann app eller kan føre ordet videre til noken som e FLINKE til å lage apper? Hadde ødelagt mykje viss den hadde vårte laga av noken som ikkje kunne so mykje, eller kun tenke på penge. Sann at appen hadde vårte ødelagd av dårlig planlegging og dårlige idear eller verst av alt, FOR MYKJE REKLAME! Kanskje fint å avslutte me ein quote av ein kjendt mann. "I have a dream" Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Liker deg Ikke som alle andre som "har en genial idè" og nekter å gi et hint engang samtidig som de etterspør gratis arbeidskraft. Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Men hva kan jeg gjøre med idéen? Jeg kan ingenting om å lage apper eller noke anna. Kjenne helder ingen som kan noke om det. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Vel, hvis du er villig til å hoste opp en god del kroner så er det ikke noe problem å få noen til å lage en app for deg. Problemet her er vel at dette blir et relativt avansert program som trenger masse oppskrifter som ligger i en database og er koblet til ingredienser etc, blir ganske så mye jobb. Du kan jo prøve å lage en tråd i programmeringsdelen av forumet https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=532 Har du tenkt til å tjene penger selv eller vil du bare at appen skal bli laget? For å være ærlig så er jeg ikke en ivrig smarttelefonbruker så det kommer brått noen og forteller at drømmeappen din alerede finnes Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 http://www.myfridgefood.com/ Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Sjekk CookThing, RecipesByIngredients, Supercook og FridgeCheck. Lenke til kommentar
Kissesli Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Satt akkurat å tenkte på en slik app selv. Derfor jeg fant dette forumet ? jeg har funnet flere amerikanske apper. Men skulle gjerne eksistert en norsk app også som har norske råvarer og oppskrifter osv. (mulig den eksisterer, bare at jeg ikke har funnet den. Men om noen har funnet den så skulle jeg gjerne visst hva appen het?) Har mat for en hel arme, men aner ikke hva jeg kan Lage av de vilt forskjellige tingene jeg har i skapet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå