Lassern Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Kurerer gruff Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Spørsmålet er vel om det finnes nok Ali..... Flotte linjer i kledelig s/hv som forsterker elementene. Flott plassering av "reklamen" Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hei, Lassern. Et fototeknisk sett meget godt bilde, med imponerende skarphet, behagelig kontrast, fine lysforhold og en oppløsning som om det var tatt med mellomformatkamera, - som for eksempel Pentax 645Z ! Det er en ren fornøyelse å betrakte et slikt bilde i fullstørrelse ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Himmelen levendegjør dette flotte bildet, som har utpreget tydelige detaljer i den mangslungne flaten. Husker godt den gamle Ali-reklamen. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Spørsmålet er vel om det finnes nok Ali..... Flotte linjer i kledelig s/hv som forsterker elementene. Flott plassering av "reklamen" Ja, det er et tankekors, Pentaxen. Det er noen potensielle storforbrukere der ute (for du mente vel ikke til eget bruk?) Takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Hei, Lassern. Et fototeknisk sett meget godt bilde, med imponerende skarphet, behagelig kontrast, fine lysforhold og en oppløsning som om det var tatt med mellomformatkamera, - som for eksempel Pentax 645Z ! Det er en ren fornøyelse å betrakte et slikt bilde i fullstørrelse ! M v h Albert. Tusen takk, Albert Dette bildet, som nesten alle jeg legger ut, er i 100% størrelse. Tatt med Sigma DP3 Merrill. Foveon APS-C sensor og fast 50/2,8. Ubeskåret og på full åpning! Etterbehandlet i Affinity Photo. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Himmelen levendegjør dette flotte bildet, som har utpreget tydelige detaljer i den mangslungne flaten. Husker godt den gamle Ali-reklamen. Tusen takk for hyggelig kommentar, Trond Olav Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Spørsmålet er vel om det finnes nok Ali..... Flotte linjer i kledelig s/hv som forsterker elementene. Flott plassering av "reklamen" Ja, det er et tankekors, Pentaxen. Det er noen potensielle storforbrukere der ute (for du mente vel ikke til eget bruk?) Takk for hyggelig tilbakemelding! Jo....mye gruff til tider.....:-) Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Spørsmålet er vel om det finnes nok Ali..... Flotte linjer i kledelig s/hv som forsterker elementene. Flott plassering av "reklamen" Ja, det er et tankekors, Pentaxen. Det er noen potensielle storforbrukere der ute (for du mente vel ikke til eget bruk?) Takk for hyggelig tilbakemelding! Jo....mye gruff til tider.....:-) Uff da! Vi får satse på gode avlinger fremover om ikke noe annet hjelper. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Kanskje er det meg det er no' feil med for jeg reagerer litt på de lyse refleksene nede til høyre og synes de trekker litt mye oppmerksomhet. Likte det bedre da jeg scrollet ned til de forsvant. Faktisk syntes jeg formatet ble litt spenstigere også. Men det er nå meg da. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Kanskje er det meg det er no' feil med for jeg reagerer litt på de lyse refleksene nede til høyre og synes de trekker litt mye oppmerksomhet. Likte det bedre da jeg scrollet ned til de forsvant. Faktisk syntes jeg formatet ble litt spenstigere også. Men det er nå meg da. Roar Takk for fin kommentar, Roar. Jeg ser hva du mener, men liker at formen på bygningen gjentas i vannet. Uten lysglimtet blir det liksom en litt udefinert stor skygge. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Majestetisk og flott perspektiv, herlige skyer på himmel kompletterer det hele. (ser helt bort far Ali' n her). Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg