Gå til innhold

Kurerer gruff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Spørsmålet er vel om det finnes nok Ali.....

Flotte linjer i kledelig s/hv som forsterker elementene. Flott plassering av "reklamen"

Lenke til kommentar

Flotte linjer i kledelig s/hv som forsterker elementene. Flott plassering av "reklamen"

Ja, det er et tankekors, Pentaxen. Det er noen potensielle storforbrukere der ute (for du mente vel ikke til eget bruk?) :D

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Hei, Lassern.

Et fototeknisk sett meget godt bilde, med imponerende skarphet, behagelig kontrast, fine lysforhold og en oppløsning som om det var tatt med mellomformatkamera, - som for eksempel Pentax 645Z !

Det er en ren fornøyelse å betrakte et slikt bilde i fullstørrelse !

M v h

Albert.

Tusen takk, Albert :)

Dette bildet, som nesten alle jeg legger ut, er i 100% størrelse. Tatt med Sigma DP3 Merrill. Foveon APS-C sensor og fast 50/2,8. Ubeskåret og på full åpning! Etterbehandlet i Affinity Photo. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ja, det er et tankekors, Pentaxen. Det er noen potensielle storforbrukere der ute (for du mente vel ikke til eget bruk?) :D

Jo....mye gruff til tider.....:-)

Lenke til kommentar

Jo....mye gruff til tider.....:-)

Uff da! :( Vi får satse på gode avlinger fremover om ikke noe annet hjelper.

Lenke til kommentar

Kanskje er det meg det er no' feil med for jeg reagerer litt på de lyse refleksene nede til høyre og synes de trekker litt mye oppmerksomhet. Likte det bedre da jeg scrollet ned til de forsvant. Faktisk syntes jeg formatet ble litt spenstigere også. Men det er nå meg da.

Roar

Takk for fin kommentar, Roar. :)

Jeg ser hva du mener, men liker at formen på bygningen gjentas i vannet. Uten lysglimtet blir det liksom en litt udefinert stor skygge. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...