lor.123 Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Hei, jeg sølte et lite glass vann på tastaturet på macen min, var rask med å tørke det opp med papir, dataen funker fortsatt, men padden er litt defekt den øverste centimeteren, tips til hva jeg bør/skal gjøra? tusen takk på forhånd Endret 31. januar 2016 av lor.123 Lenke til kommentar
Fibermannen Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Sett den med tastaturet ned og la den tørke Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Min nåværende laptop har fått en del juling, blant annet ramlet ned ei trapp og en gang mistet jeg den oppi en bøtte da jeg tok fotbad i forbindelse med en inngrodd tånegl. Halve maskinen dyppet ned i grønnsåpevann. Plukket den opp av vannet, dro ut ladekabelen, tok ut batteriet og lot den stå og tørke godt til neste dag. Skjermen var litt merksnodig til å begynne med, men det gikk seg til og den har overlevd lenge nå siden den gang. Men det går vel kanskje mye på flaks også. Edit: skrivefeil. Edit 2: ikke spør meg hvordan jeg fikk det til i utgangspunktet.. Endret 31. januar 2016 av El-Ateisten Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Skru den av, sett med tastatur ned, og la den tørke over natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå