Ducky Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvis jeh bestiller alle delene for en pc fra komplett hvor mye vil de ta for frakt da? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvis jeh bestiller alle delene for en pc fra komplett hvor mye vil de ta for frakt da? Det får du oppgitt i bestillingen før du godkjenner kjøpet. Normalt er det rundt 110 kroner mener jeg å huske, men mer hvis du skal kjøpe skjerm og kabinett. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er det en komplett pc med skjerm må du regne med 2 eller 3 pakker. Pakker under 10 kg= 105.- kr over 10 kg er vel ca 160.- Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kommer det ikke litt ann på hvor i landet du bor? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Joda jo lengre sør jo billigere, men det er ikke så store forskjeller, jeg bor i nordland så om vedkommende bor lengre sør kan han regne med 10-20 kr mindre pr pakke. Derfor kjøper jeg sånt hos psdata, fikk opp 3 kolli på tilsammen 54 kg, frakt for alt kr 50.- Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Derfor kjøper jeg sånt hos psdata, fikk opp 3 kolli på tilsammen 54 kg, frakt for alt kr 50.- Hva har du gjort med PS-data egentlig? : Dette skal da ikke være mulig..? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Hvis jeh bestiller alle delene for en pc fra komplett hvor mye vil de ta for frakt da? Bestilte deler til en komplett maskin (uten skjerm) nå i kveld, betaler ca. 170,- i frakt. Gir deg ihvertfall en pekepinn, men som nevnt av andre, det avhenger av hvor i landet du bor. Edit: Er det bare hos meg eller er forumet sirup i kveld ? Endret 18. november 2003 av el-asso Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Derfor kjøper jeg sånt hos psdata, fikk opp 3 kolli på tilsammen 54 kg, frakt for alt kr 50.- Hva har du gjort med PS-data egentlig? : Dette skal da ikke være mulig..? Vel er vel rett og slett en rabatt som god kunde. Har jo handlet en del der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå