laaano Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Jeg har lagt merke til at nedlastingen de siste dagene har vært raskere enn normalt og målte nettopp hastigheten på speedtest og fikk en hastighet på over 40 Mbit/s ned og 20 Mbit/s opp. Jeg abonnerer på 25/10. Er det noen andre som har opplevd en økning? Edit: Om dere har opplevd en hastighet økning post gjerne hva slags måling dere har nå og hva dere abonnerer på. Edit2: Grunnen: https://kabel.canaldigital.no/blogg/oppgradering-bredband-100/ Endret 1. februar 2016 av laaano Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Ja la merke til dette selv i går Lenke til kommentar
laaano Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Ja la merke til dette selv i går Hva slags hastighet har du nå og hva hadde du? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg ser selv nå at hastigheten har økt! Ca 102Mbit/s ned og 21Mbit/s opp får jeg på test.telenor.net. Har 50/15 abb. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Jeg har Brebånd 50/10. Testet nå, da fikk jeg 78/18 på første og 96/20 på andre. Endret 31. januar 2016 av PhilosopherSe7en Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Ingen endring her, fortsatt 100/100. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Her er ikke 100/100 noe alternativ en gang hos Canal Digital. Kan velge mellom følgende. Tror de hadde en 25 linje tidligere. 50/10 100/20 500/50 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Håper det skjer noe endringer, da get tilbyr 150 mbit eller 250 mbit, syns jeg det er rett canaldigital gjør det samme. Lenke til kommentar
laaano Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Kanskje grunnen? https://kabel.canaldigital.no/hjelp/info/ https://kabel.canaldigital.no/blogg/oppgradering-bredband-100/ Endret 31. januar 2016 av laaano Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 I så fall kortvarig glede. Som et lite plaster på såret for den situasjonen som har oppstått vil vi i hele februar gi våre bredbåndskunder oppgradert hastighet på bredbåndet og tilby opp til 100 Mbps uten ekstra kostnad eller forpliktelser. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Tåpelig! Blir lettere for folk å streame Dplay da om ikke annet 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Kanskje grunnen? https://kabel.canaldigital.no/hjelp/info/ https://kabel.canaldigital.no/blogg/oppgradering-bredband-100/ Så det ikke før nå, hjelper min familje veldig lite når vi betaler for 500 mbit, har ikke fått lavere pris på den. Muligens dette gjelder kunder som kun har 100 mbit eller lavere. For de som har høyere gir det ingen kompensasjon. Discovery har imidlertid fremsatt helt urimelig krav om prisøkninger på flere hundre millioner kroner for å dekke opp for deres dyre kjøp av ulike sportsrettigheter det siste året, langt ut over det vi mener kanalene samlet sett er verdt for våre kunder, sier han. Vi har bedt om en prisøkning for våre 13 kanaler, tilsvarende 1 kopp kaffe, per kunde per år. Telenor kaller dette et urimelig krav. De forsøker også å så tvil om at dette er en korrekt fremstilling. Det kan jeg nok en gang forsikre om. Telenor prøver i stedet å gjøre dette til en diskusjon om sportskostnader, skriver Harald Strømme i en pressemelding. Hehe, tenk dette? Hvor mye koster en kopp kaffe 3-5 kr eller 10 kr per kopp? For meg kan de droppe sportsendinger tvnorge bare man får tilbake sinna snekkeren og walking dead. Hadde jeg fått billigere bredbånd hadde jeg heller foretrekket det, og kjøpt dplay. 79,- per mnd eller kr 759,-per år er mye billigere en 100 mbit så håper det blir langvarig løsning om man først får billigere bredbånd. Endret 1. februar 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Nå oppgraderer de fra 1mai. Men merksnodig prising (ser på rabatterte priser) "Merk: Nye priser og hastigheter på Bredbånd 25 og 50 for UGMI kunder fra 1. mai:Bredbånd 25 øker til Bredbånd 30/10 Mbps, ny pris kr. 379 og Bredbånd 50 øker til 60/20 Mbps, ny pris kr. 479." 25 øker nedhastighet med 5Mbps og for 90kr mer. Nå er TW-plus inkludert også, men for et produkt som ikke fungerer optimalt, så er disse to endringene ikke verdt en slik %vis økning, for den er stor. Samt 50 øker med 130kr for hastighet man uansett kanskje ikke trenger og det er mye økning for så lite. Men det som er merkeligere er at man da heller kan velge 40Mbps mer ned (altså bredbånd 100) for 30kr mindre. Endret 1. april 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Eg har Bredbånd 50 i dag til 349,- gjennom burettslag. Vi har flere hastigheter som passer ulike behov. Du kan enkelt oppgradere ditt bredbånd om du ønsker. Merk: Ny pris på Bredbånd 30 kr. 429 og Bredbånd 60 kr. 529 fra 1. mai. Vil det bli endra til Bredbånd 60 og 529,-? Edit: Her står det Bredbånd 60 med dagens pris. Endret 2. april 2016 av Zeph Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Har du 50 til den prisen, så skulle jeg tro det er 479,- slik jeg nevnte. Uansett bør man vel da gå for hastighet lavere eller høyere. Høyere 100/20 for den koster 30,- kr mindre https://kabel.canaldigital.no/bredband/priser-fellesavtaler/Edit: Men noe stemmer ikke med de prisene deres iom de jeg linker til ikke sier det samme som det du linker til - for bredbånd 50 endrer vel navn til bredbånd 60 m.m skulle jeg tro? Endret 2. april 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Jeg var ikke klar over at de hadde gjort noe med hastighetene før nå, men sannelig har jeg ikke 30 mbit opp. Mener det var 10 mbit sist jeg hadde oversikt, men har ikke testa på år og dag. Helt kurant opplastingshastighet nå mao., synes 10 var for lite. Endret 2. april 2016 av Dellers Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Ikke fått noen informasjon her om hverken endringer på hastighet eller pris. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg ringte CD i morges for å høre om hvorfor jeg ikke har blitt informert om prisendringene. Samtalene startet med at CD var veldig bastant på at jeg var blitt informert i god tid. Jeg forklarte at jeg ikke hadde mottatt noen epost om endring i pris og hastighet, men fikk høre at det var feil. Etter en liten stund valgte kundebehandler å sjekke adressen jeg bor på, og det viser seg at vi ikke blir berørt av endring i pris, kun hastighet. Så disse endringene gjelder tydeligvis ikke for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå