Dibest1 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Har nettopp kjøpt en brukt PC og hovedkortet blir visst litt varmt ut ifra hva det burde bli (50-60 grader i CS:GO)Jeg har dette kabinettet i en eldre versjon: https://www.komplett.no/product/599984/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/cooler-master-haf-x-big-tower-sortDet har 4 vifter. En vifte foran (inntak), og tre andre som blåser luft ut som sitter på ene siden, på toppen og bak kabinettet. Burde jeg endre noen av viftene til å blåse inn? slik at den foran ikke suger alene til seg luft i pcen?Burde jeg også installere andre vifter i pcen? Endret 31. januar 2016 av Dibest1 Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 50 60 grader på hk er normalt. Er pcen ustabil? du kunne sikkert forandret det slik at to blåser inn og to drar ut. Lenke til kommentar
Dibest1 Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 50 60 grader på hk er normalt. Er pcen ustabil? du kunne sikkert forandret det slik at to blåser inn og to drar ut. PCen har vært stabil ja, Den har ikke fått bluescreen eller slått seg av. leser litt rundt, og virker til at det skal ikke burde være for mye av den ene delen. Sitter og lurer på om jeg kanskje burde snu den ene viften på siden av kabinettet slik at den også suger inn luft i maskinen? for den på toppen og bak burde vel blåse ut? Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) på min pc er den på siden slik at den blåser inn på skjermkort og cpu. det kommer til å hjelpe på hk temp iallefall. Endret 31. januar 2016 av Magnetmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå