jae-ols Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Noe utrolig kjedelig er at når du surfer på nettaviser og lignende, så legger det seg en mengde bilder på mobilen. I dag har jeg slettet tusenvis. Er det noen som vet om det er mulig å unngå at bildene legger seg på mobilen? Det legger seg også mange snåle bilder, symboler og slikt. Det er mengder. Håper noen har en løsning på dette. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Mener du at mobilen laster ned bilder når du surfer? Hvilket OS og Nettleser bruker du? Det har aldri mine mobiler gjort. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Ja mobilen laster ned bilder når jeg surfer, Jeg bruker Internet explorer. En android mobil. Vet ikke hvordan jeg finner ut OS. Men det er det samme til kona , hun har en annen telefon. Jeg har overført bildene til pc og slettet de der. Nå har jeg fått fire giga mere. Så det er mengder. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hvis du har Android, er vel sjansen stor for at du bruker Chrome som nettleser? Da kan du gå inn i innstillinger på nettleseren>personvern>slett nettleserdata. Huk av på "Buffer". Så kan du slette det derfra. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Det er fordi sidene skal laste raskere neste gang du besøker dem, heter cache på engelsk. Gå inn på settings og se på "cache" innstillinger, så kan du muligens slå det av eller begrense størrelsen på cachen. Husker ikke hva det heter på norsk Edit; Det var litt for sent og buffer heter det på norsk ja, tenk at jeg ikke husket det Takk takk RR. Endret 31. januar 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Selv om den mellomlagrer bilder i buffer skal det jo slettes av seg selv, du skal ikke måtte gå inn og fjerne det over tid. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Hvor finner jeg "settings" på mobilen. Er det under innstillinger? Jeg bruker IE. Jeg finner ingen ting under innstillinger. Dette ble vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Det er vel ingen som bruker IE på Android? Hva slags telefon har du? Hvilken versjon av OS, og hvilken versjon av nettleser? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 IE finnes ikke på android..tror du er litt forvirret her. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Det er bildet av jordkloden. Samme logo som på pc. Trodde det var den. Da er jeg ikke sikker og vet ikke hvordan jeg finner det ut. Jeg har en HTC 8. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Du mener nok Native "internet" browseren som følger med Android. Lenke til kommentar
Fibermannen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Ta screenshot av stedet bildene blir lagret. Vet ikke om det er samme på din tlf, men prøv å trykke av og hjem-knappen samtidig for skjermdump. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Nå ble jeg veldig usikker. Finner ikke ut hvilken nettleser det er. Men det er ikke Chrome. Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Du mener nok Native "internet" browseren som følger med Android. Ja det er den jeg bruker, og den lagrer nettsider. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Løsning: Bruk en annen nettleser. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Kan jeg bruke Chrome, er det en bra nettleser? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jepp den er kjempebra på mobil. Og synkroniserer bookmarks med andre enheter du bruker chrome på i tillegg. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Og nå har jeg funnet et sted hvor det ligger en logg. Der er det mulig å slette. Problemet er at det ikke er mulig å slette noe,men alt blir slettet. Det var dumt. Nå blir det Chrome heretter. Loggen var godt gjemt. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Takk for alle gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå