Torhild Jansen Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 "Tor" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Friskt og flott bilde Torhild! .Fine farger og flott lys. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Dramatisk og vakkert ? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Flott og beskrivende bilde av Tor Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Dramatisk og flott dette, Torhild! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Flott lys og farger som i et eldre landskapsmaleri. Nydelig. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hei, Torhild.havey Et fint bilde som virkelig viser hvilke voldsomme krefter som er i sving når en orkan av Tors dimensjon får bølgene til å tordne mot land ! Fargepaletten gir bildet et maleriaktig preg, og gjør det ekstra severdig ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Fikk ikke du beskjed gjennom både eter og cyber at du ikke skulle gå til sjøen mens han Tor herja? Men jeg tror nå han Tor allerede hadde dratt videre her for på dette bildet er det jo nesten så man kan høre Jim Reves synge "Blue Sky". At jeg kunne tenkt meg å skalka av 3 cm oppe kan du få lov til å skrive på min smakskonto. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Fikk ikke du beskjed gjennom både eter og cyber at du ikke skulle gå til sjøen mens han Tor herja? Men jeg tror nå han Tor allerede hadde dratt videre her for på dette bildet er det jo nesten så man kan høre Jim Reves synge "Blue Sky". At jeg kunne tenkt meg å skalka av 3 cm oppe kan du få lov til å skrive på min smakskonto. Roar ikke lett å sitte hjemme i det lune rede når Tor eller en av slektningene går berserk i nærmiljøet, men du har rett i at han hadde nok dratt videre - bare etterdønningene dette Tusen takk for den artige kommentaren, og de 3cm skal jeg vurdere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg