Gå til innhold

Arbeideren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Litt fargeløst, grått og trist...i motsetning til fotografen:-) På den andre side, får bildet frem det stygge rådhuset.

Du skal ha for at du tester ut både effekter og betraktere.

Fortsett med det!

Lenke til kommentar

YES fin etterbehandling som løfter bildet!

Salig blanding av arkitektur som får minstemann til å stå frem i all sin prakt. Litt kraftig spaktrekking for min smak og temmelig skakt, men moro å se fra en by jeg får mer og mer lyst til å ta en tur til. :)

Enda et skrått bilde fra byen jeg aldri har vært i.

Litt spesiell behandlig her, men høyst severdig.

mvh Fredrik

Litt fargeløst, grått og trist...i motsetning til fotografen:-) På den andre side, får bildet frem det stygge rådhuset.

Du skal ha for at du tester ut både effekter og betraktere.

Fortsett med det!

Hei alle sammen! :)

Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Jeg må jo ta i litt innimellom for å få dere til å klikke på bildet mitt og få dere til å kommentere...;)

Bildet var visst noe skeivt ja, prøvde å rette opp litt, men det var ikke så lett uten at det gikk ut over andre ting. Men la ut en v2.

Ha en fortsatt fin søndag :)

Lenke til kommentar

Ja, ja, så da får det vel stå i fred å forfalle da slik freda ting gjerne gjør fordi det ikke følger penger med.

I V2 ser løktestolpen ut til å ha blitt sånn noenlunde edru igjen - om ikke 100%. Men sånn blir'e når man eksponerer i skrå vinkel.

Kan ta feil, men jeg tipper du har rotert bildet her framfor å bare nappe litt mot venstre i nedere venstre hjørne?

Passer i svarthvit dette.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...