KBundy Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Etter windows oppdatering, tror jeg, har jeg fått "Fjern maskinvare og løs ut medier på en trygg måte" melding og symbol ned til høyre på skjermen, der usb minnepinner f.eks. får samme symbol og melding. Det rare er at der står "Løs ut Nvidia Geforce GTX 980 ti" oppført og jeg har ingen usb som skal løses ut. Jeg brukte DDU og installerte driver på nytt uten at det hjalp. Tenkte å høre her først før jeg kontakter Microsoft. Noen som skjønner hva dette er for noe tull? Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Etter windows oppdatering, tror jeg, har jeg fått "Fjern maskinvare og løs ut medier på en trygg måte" melding og symbol ned til høyre på skjermen, der usb minnepinner f.eks. får samme symbol og melding. Det rare er at der står "Løs ut Nvidia Geforce GTX 980 ti" oppført og jeg har ingen usb som skal løses ut. Jeg brukte DDU og installerte driver på nytt uten at det hjalp. Tenkte å høre her først før jeg kontakter Microsoft. Noen som skjønner hva dette er for noe tull? Det er faktisk etter innstallering av nyeste Nvidia driver symbolet dukker opp. Innstallerte ver. 361.43 og da var "løs ut maskinvare" symbolet borte. Endret 30. januar 2016 av KBundy Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Det er ikke noe unormalt. Bare en liten feil i driveren til nVidia. De har lagt til støtte for grafikk over thunderbolt 3, og feilen kommer pga. dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå