HallvardB Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei, lurer på om det finnes en smart måte å slå av og på en harddisk mens maskinen er på. Jeg har en ekstradisk i maskinen som jeg ikke bruker så ofte, og den bråker noe helt vanvittig. Trodde problemet var løst da jeg satte på strømstyring i Windows slik at harddisken slår seg av etter 3 minutter uten bruk. Dette fungerte ikke, disken spinner fortsatt opp med jevne mellomrom. Veldig irriterende. Vet ikke helt hva Windows gjør for å slå av disken, men finnes det kanskje programvare som kan gjøre det samme? Litt irriterende å måtte slå av maskinen, åpne kabinettet og koble til og fra strømkabelen til disken hver gang jeg skal bruke den eller ikke bruke den. Noen forslag? Hallvard Lenke til kommentar
joa Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hei Det eneste jeg kan komme på i farten er en slik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&view=detailed Da er det bare til å lage en bryter slik at du kan slå av og på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå