Gjest bruker-384291 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Er farmasi + en utdannelse innenfor økonomi en god kombinasjon?Gir dette større muligheter for jobb eller høyere lønn? Har interesse for begge så tenkte å kombinere det. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Ser ingen vits i å kombinere dette, du vil være "better off" med den ene eller den andre. Ville forøvrig valgt farmasi om jeg var i tvil her. Endret 30. januar 2016 av Marcus Halberstram Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Velg én av de. De har ikke mye med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest bruker-353121 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Har hørt at de med den kombinasjonen, kan jobbe som legemiddelkonsulenter, noe som gjør deg mer en salgsmann. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Den eneste fordelen jeg kan se med dette, er at du etter en mastergrad i farmasi og en del jobberfaring, kan åpne din egen apotek. Da kan en bakgrunn i økonomi være til fordel, men absolutt ikke nødvendig. Så jeg hadde gått for en av dem, men mindre du ønsker å gjøre lånekassen rikere. Lenke til kommentar
Ignorancus Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Ja, det er en god kombinasjon hvis du vil jobbe i legemiddelindustrien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå