Mipsy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kan en Sony EricssonT610 spille av mmf ringetoner? De kan hvertfall ikke overføres med ir. Noen annen måte å gjøre det på? Jeg kan rename filen til *.mpn men da trenger jeg også en filbehandler for å rename filen på telefonen.. hvis de kan spilles da.. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Mipsy Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Kan noen svar på hvilket filformat det er på ringetoner til en T610?? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kan noen svar på hvilket filformat det er på ringetoner til en T610?? Takker for alle svar. du har midi og rmi Lenke til kommentar
Toset Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvordan er det med bilder da? Jeg brukte det programmet som fulgte med telefonen, og da jeg skulle lage utsnitt av bilder som jeg skulle sende til telefonen, kunne de bare lagres som .bmp. Men da jeg skulle overføre de via Ir til telefonen fikk jeg vite at det var ugyldig filtype, fikk ikke overført noe bmp til telefonen min via IR. Og programmet kunne bare lagre .bmp, ikke .jpg som telefonen støtter. Noen som har noen ideer? Har endel bilder jeg gjerne vil ha tatt utsnitt av og sendt til telefonen... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvordan er det med bilder da? Jeg brukte det programmet som fulgte med telefonen, og da jeg skulle lage utsnitt av bilder som jeg skulle sende til telefonen, kunne de bare lagres som .bmp. Men da jeg skulle overføre de via Ir til telefonen fikk jeg vite at det var ugyldig filtype, fikk ikke overført noe bmp til telefonen min via IR. Og programmet kunne bare lagre .bmp, ikke .jpg som telefonen støtter. Noen som har noen ideer? Har endel bilder jeg gjerne vil ha tatt utsnitt av og sendt til telefonen... Lagre bilde i ett annet program som en jpg-fil og så åpne i SE-programmet. Tror det ska fungere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå