Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle dere som lurer så ser det ut som det er offisielt open beta snart! =)

Open beta er bare et rykte så langt, og usikkert om det blir noe av.

Men jeg tar gjerne en helg til i NYC før 8. mars. :)

sjekka du videon? se på 16 min 10 sek

Såvidt jeg kjenner til er det sitatet basert på et annet rykte. Så det er ingen håndfaste bevis noe sted om at de faktisk skal ha en åpen beta. Men jeg håper jo de kommer til å ha det.

Her er det orginale ryktet: http://www.vg247.com/2016/02/01/the-division-open-beta-dates/

Håper jo det er sant. Isåfall får jeg mye gaming neste helg 17. til 21. februar.

Endret av Vakuum
Lenke til kommentar

Jeg har ikke slettet closed beta klienten. Det stod bare "Expired" på den etter at betaen var over. Tenkte jeg kunne la den ligge siden det var snakk om en åpen beta senere. Men på min spill klient på PC står det fremdeles "Expired". Og jeg finner ikke Open beta i Uplay. Noen som har lastet ned betaen nå? Hva står det eventuelt på den i games biblioteket?

Lenke til kommentar

Når jeg preloadet closed beta, så stod det ikke "Expired" på den frem til betaen åpnet. Det jeg lurer på er om det er samme klienten for open som det var for closed. Slik at jeg bare kan la klienten ligge nå. Eller om jeg skal slette closed beta klienten og laste ned en ny open beta klient. Så det jeg lurer på er om noen som ikke var med på closed, har fått laste ned open nå? Eller om de må vente til det nærmer seg? Kan jo være det er en del last minute bugs helt frem til betaen åpner, og at vi ikke får laste ned klienten før en dag eller to før betaen åpner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...