Niram Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Mitt er "Nir4m", bare å legge til på uPlay. Endret 6. februar 2016 av NiRaM Lenke til kommentar
uggy Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Har lagt dere til på uPlay nå! Dette blir bra! Jeg har som småbarnsfar litt begrenset tid til å spille, men får klemt inn et par timer her og der Blir laaangt frem til 8. mars. Haha, da er vi i samme båt. Minsten var faktisk med på litt beta her da jeg er i perm Haha! Da er vi hvertfall i samme båt. Pappapermisjon ut måneden her også Her er det kun samboer og hund .. Hehe :-) Men er kjekt å ha noen å spille med ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Vet ikke om det er nevnt her, men hele DZ forandrer seg når man kommer til max lvl (30). http://gearnuke.com/tom-clancys-the-divisions-multiplayer-will-completely-change-once-you-hit-the-level-cap/# Nytt for meg, men det der høres fett ut! Det eneste jeg har problemer med i Dark Zone er at man ikke kan spille med venner hvis man ikke er i samme dz player bracket. Så avhengi av hvilket nivå vennene mine er i så kan man kanskje ikke spille DZ i lag. Heldigvis kan man spille resten i lag i alle fall. Men skjønner at de må ha det slik, ellers hadde DZ blitt ødelagt. Man kan det, joiner du noen så kommer dere til Leader sin DZ level Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Legg gjerne meg til også. Blir veldig casual spilling da jeg blir pappa bare uker etter lansering. Men blir nok endel spilling imellom "slagene" da jeg blir fulltids hjemmepappa Uplay: AgentLarZen 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Da har du hendene fulle ja, hehe. Rimelig altoppslukende, men går seg til litt etter litt. Utrolig koselig den aller første tida, ta vare på den Legger deg til etterpå! Endret 6. februar 2016 av NiRaM Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Vet ikke om det er nevnt her, men hele DZ forandrer seg når man kommer til max lvl (30). http://gearnuke.com/tom-clancys-the-divisions-multiplayer-will-completely-change-once-you-hit-the-level-cap/# Nytt for meg, men det der høres fett ut! Det eneste jeg har problemer med i Dark Zone er at man ikke kan spille med venner hvis man ikke er i samme dz player bracket. Så avhengi av hvilket nivå vennene mine er i så kan man kanskje ikke spille DZ i lag. Heldigvis kan man spille resten i lag i alle fall. Men skjønner at de må ha det slik, ellers hadde DZ blitt ødelagt. Man kan det, joiner du noen så kommer dere til Leader sin DZ levelGjorde det jeg, men da så jeg bare de andre på kartet men ikke i spillet, siden vi var i forskjellige player brackets (jeg var level 7 mens de var level 8). Gir mening også. Blir dumt hvis level 25 skal kunne kjempe mot level 8. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 http://www.gamespot.com/articles/the-division-ps4xbox-one-lets-you-change-visual-se/1100-6434573/ "The Division PS4/Xbox One Lets You Change Visual Settings to Improve Frame Rate, Dev Says" Herlige nyheter! Så får man finne sitt eget kompromiss angående framerate/grafikk. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 da har jeg tatt meg den frihet å legge til de som har lagt ut usernamet sitt for PC her.. så håper jeg på det blir noen timer med the division med noen av dere i alle fall :-) Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Skal installere Betaen jeg også. Er Betaen kun tilgjngelig for nedlasting i helgene? Får en feilmelding på Steam når jeg prøve å laste ned Betaen. Får prøve igjen i dag (Søndag). Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Skal installere Betaen jeg også. Er Betaen kun tilgjngelig for nedlasting i helgene? Får en feilmelding på Steam når jeg prøve å laste ned Betaen. Får prøve igjen i dag (Søndag). Betaen va bare fra den 29 Januar til 1 Februar. Kan være det kommer en "open" beta i midten av Februar men det e bare et "rykte" ikke noka som e confrimed av ubisoft last i checkd Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Skal installere Betaen jeg også. Er Betaen kun tilgjngelig for nedlasting i helgene? Får en feilmelding på Steam når jeg prøve å laste ned Betaen. Får prøve igjen i dag (Søndag). Betaen va bare fra den 29 Januar til 1 Februar. Kan være det kommer en "open" beta i midten av Februar men det e bare et "rykte" ikke noka som e confrimed av ubisoft last i checkd Ahhh, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke får lastet den ned, hehe :-D Takk for heads up ! Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Skal installere Betaen jeg også. Er Betaen kun tilgjngelig for nedlasting i helgene? Får en feilmelding på Steam når jeg prøve å laste ned Betaen. Får prøve igjen i dag (Søndag). Betaen va bare fra den 29 Januar til 1 Februar. Kan være det kommer en "open" beta i midten av Februar men det e bare et "rykte" ikke noka som e confrimed av ubisoft last i checkd Ahhh, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke får lastet den ned, hehe :-D Takk for heads up ! Anytime! Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Bare å legge meg også til på UPLAY. elx123 Lenke til kommentar
FB.310679865 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Gjerne adde meg på PS4 under "Seigemannjen", merk friend requesten med The Division testa betaen, litt lite innhold, men av det eg fekk med meg so va det mykje character customization og weapon customization, skytinga va bra, men skal definitivt spele det på launch, kunne godt tenke meg å ha noken på vennelista som skal spele det, va litt slitsomt til tider i Dark Zone uten skikkelige folk å spele med Endret 7. februar 2016 av FB.310679865 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Tips til de som ikke har handlet det enda, veldig godt tilbud om man mangler en del av spillene her: https://www.humblebundle.com/ Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Raids confirmed Legger bare ut Reddit posten jeg kom over: Alright so I was in Sweden yesterday touring the offices of Mojang with a group of people before flying out from Arlanda airport (I'm heavily involved in the Minecraft server world) when I found out that one of the guys touring with me was from Massive who are apparently also located in Sweden. I mentioned that I had played the beta and I had really liked it, and I started prying him for information on any destiny like raids that The Division had. Guy (edit: personal information deleted at everyone's request) was completely fine telling me about how there would only be one raid at first, and that it wouldn't open until 2 weeks after launch (he said its to give players a chance to progress through the story and get to 30). There's a normal mode and then a harder move. The normal mode is playable at 27, and the harder mode at 30 for people with good equipment. You unlock the ability to perform the raid by completing two story lines, one having to do with a woman that got inmates off the island and another who's the right hand man of "King John" who's the main baddy and in charge of the actual Rikers island. You kill the woman at an earlier level and then the right hand man at a later level, after which you'll be able to do the raid with a total of 8 people. When you do the mission you get helicoptered to the Island with your 8 person group. He didn't want to tell me what the actual raid was like, but he said it would be "fun, engaging, and require strategy" (yeah, buzzwords as fuck). Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Så posten i går, men tar den med en klype salt enn så lenge.*pleasepleaseplease* Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Her er noen bilder fra betaen på PC. Bare 29 dager igjen nå PS: Ikke alle innstillinger er på her. F.eks mangler HBAO+ Endret 9. februar 2016 av Vakuum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå