Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://pbs.twimg.com/tweet_video/CaUey3jUsAAMmwj.mp4

Ser ut som det blir en del og gjøre

Hvis man leter litt etter side missions og oppdager litt så var det ganske så mye å gjøre i betaen også. Selv om denne var ment for å teste DZ og var strippet for ting selv i delene som var tilgjengelig.

Fant for eksempel et åpent kumlokk i en sidegate. Først når jeg gikk inntil det fikk jeg oppgaven som tok meg ned i kloakken og utforsket en pumpestasjon.

Lenke til kommentar

https://pbs.twimg.com/tweet_video/CaUey3jUsAAMmwj.mp4

Ser ut som det blir en del og gjøre

Hvis man leter litt etter side missions og oppdager litt så var det ganske så mye å gjøre i betaen også. Selv om denne var ment for å teste DZ og var strippet for ting selv i delene som var tilgjengelig.

Fant for eksempel et åpent kumlokk i en sidegate. Først når jeg gikk inntil det fikk jeg oppgaven som tok meg ned i kloakken og utforsket en pumpestasjon.

husker brått ikke helt, men nedi sewer systemet var det en del av mission å defende pumpene mens det kom masse folk i flere waves..? Husker jeg var der å beskyttet pumpene!

Lenke til kommentar

Oppdaget et annet kumlokk som ga vei - dog uten innhold - til et rimelig svært område som jeg ser fram til å utforske når spillet slippes. 
Tviler på at det blir mangel på ting å gjøre, men er samtidig litt skeptisk til hvor mange ganger det er aktuelt å utforske de "samme" områdene. Spesielt om de ikke skiller seg nevneverdig ut.

Lenke til kommentar

Veldig kult! En ting han ikke tok med er at når det snør så legger det seg snø på lua og klærne. Og så var det et sniper våpen jeg brukte som hadde en heftig røyk som kom ut av løpet som forandret seg ettersom hvordan jeg viftet med tuten på våpenet.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt her, men hele DZ forandrer seg når man kommer til max lvl (30).

http://gearnuke.com/tom-clancys-the-divisions-multiplayer-will-completely-change-once-you-hit-the-level-cap/#

Nytt for meg, men det der høres fett ut!

Det eneste jeg har problemer med i Dark Zone er at man ikke kan spille med venner hvis man ikke er i samme dz player bracket. Så avhengi av hvilket nivå vennene mine er i så kan man kanskje ikke spille DZ i lag. Heldigvis kan man spille resten i lag i alle fall. Men skjønner at de må ha det slik, ellers hadde DZ blitt ødelagt.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg gleder meg veldig til å spille dette når det kommer tidlig i mars.

Men skulle ha funnet meg noen å spille sammen med tror jeg, virker som om spillet blir enda mer morsomt da :-)

Pc? Jeg trenger noen å spille med :) Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Det eneste jeg har problemer med i Dark Zone er at man ikke kan spille med venner hvis man ikke er i samme dz player bracket. Så avhengi av hvilket nivå vennene mine er i så kan man kanskje ikke spille DZ i lag. Heldigvis kan man spille resten i lag i alle fall. Men skjønner at de må ha det slik, ellers hadde DZ blitt ødelagt.

Hehe vet at jeg må lage hvetfal 2 characters... da jeg kommer til å spille overdrevent mye på main og vil havne langt foran de andre jeg spiller med :p 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg gleder meg veldig til å spille dette når det kommer tidlig i mars.

Men skulle ha funnet meg noen å spille sammen med tror jeg, virker som om spillet blir enda mer morsomt da :-)

Pc? Jeg trenger noen å spille med :)

PC ja. :-)

Uggis007

PC her og, slenger meg på om det er av interesse? :)

Nisirian

Lenke til kommentar

Har lagt dere til på uPlay nå! Dette blir bra! Jeg har som småbarnsfar litt begrenset tid til å spille, men får klemt inn et par timer her og der :) Blir laaangt frem til 8. mars.

Haha, da er vi i samme båt. Minsten var faktisk med på litt beta her da jeg er i perm :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...