Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om de har driti på draget igjen nå med ny release. Umulig å komme inn på noen servere :(

meg selv og 8 andre på vennelisten kommer alle fint inn , logget fint inn og ut par ganger og... ser andre har nevnt problemet har dog det ikke selv.  var server restart ca nå.

Lenke til kommentar

Jeg sleit veldig i starten, men etter server reboot virker alt fint. 

Sliter dog med at kartet bugger når man er i vanlig street modus, men funker fint når man er i undergrunden. Kan være en bug med at mapet ikke helt takler flere "nivåer" ? 

Den expansionen her virker bra! Fått gjort første mission i underground, men kommer nok til å fokusere på å matchmake så mange som mulig av de :)

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er så veldig imponert av Underground. Utrolig kjedelige og repeterende miljø når man rusler nede i de samme gangene, men greit at det blir litt mer variasjon i spillet når det gjelder oppdrag og muligheter til å få set-items.

Men skulle mye heller ha ønsket at det var en ny bydel som ble åpnet, men det kommer kanskje senere i en DLC?

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er så veldig imponert av Underground. Utrolig kjedelige og repeterende miljø når man rusler nede i de samme gangene, men greit at det blir litt mer variasjon i spillet når det gjelder oppdrag og muligheter til å få set-items.

Men skulle mye heller ha ønsket at det var en ny bydel som ble åpnet, men det kommer kanskje senere i en DLC?

Skal være ærlig etter å ha spilt meg opp til rank 8 i underground, så er jeg helt enig med deg. Jeg trodde man skulle få flere oppdrag/missions som går på story delen og ikke at det bare er "dungeons" vi gjør opp igjen og opp igjen.. 

Jeg tror det kommer utvidelse av byen i en annen expansion ja, du kan sjekke sia og se hva dlc planen er. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja..installerte siste Nvidia driver. Division begynte å kræsje etter ca. 10 min. Hele tiden. Ble lei av dritten og skiftet ut absolutt alt, unntatt GTX 980 kortet. Division kræsjer fortsatt, men litt mindre, men nå mangler jeg i tillegg halvparten av lydene i spillet...faen, skulle tro det var Dice-amatørene som var involvert :( Og finnes det noe fornuftig man kan bruke Phoenix pengene til???

Lenke til kommentar

Jaja..installerte siste Nvidia driver. Division begynte å kræsje etter ca. 10 min. Hele tiden. Ble lei av dritten og skiftet ut absolutt alt, unntatt GTX 980 kortet. Division kræsjer fortsatt, men litt mindre, men nå mangler jeg i tillegg halvparten av lydene i spillet...faen, skulle tro det var Dice-amatørene som var involvert :( Og finnes det noe fornuftig man kan bruke Phoenix pengene til???

Sikkert brukerfeil :p

Lenke til kommentar

Opplever du dette kun i the division ? Merkelig problem, mulig du skulle prøvd å installere spillet på nytt. 

Phoenix creds kan du bruke til å kjøpe blueprints(oppskrifter) eller på ferdige items, som våpen/armor. Nå med utviddelsen underground så har det vel kommet 2 nye npc'er som selger ting for phoenix creds. Merk at noen av de endrer hva de selger hver fredag(tror jeg). 

Lenke til kommentar

Opplever du dette kun i the division ? Merkelig problem, mulig du skulle prøvd å installere spillet på nytt. 

Phoenix creds kan du bruke til å kjøpe blueprints(oppskrifter) eller på ferdige items, som våpen/armor. Nå med utviddelsen underground så har det vel kommet 2 nye npc'er som selger ting for phoenix creds. Merk at noen av de endrer hva de selger hver fredag(tror jeg).

Ja, kun Division som oppfører seg slik. Spillet er nettopp nyinstallert på splitter ny maskin og clean install av Win 10 også, er nok dessverre bugs som de ikke har klart å luke ut ennå :(

Har sett at det har kommet nye vendors i underground, men problemet er at man må være underground level 40(!) for å få tak i bra gear. Problemet mitt er at det er stort sett bare dårlig gear som selges, og det selv om jeg bare har 214 i gearscore akkurat nå. Var noe utstyr som krevde undderground level 15 for å kjøpe, men da jeg nådde level 15 hadde jeg likevel funnet bedre gear gjennom oppdragene. Jeg brenner rett og slett inne med phoenix credits, Utrolig teit at det er en grense på maks 2000. Men om man kan recrafte items for phoenix så får jeg vel begynne med det- Trodde det kun gjaldt "vanlige" penger.

Lenke til kommentar

La det på hylla en stund, men endte opp med å kjøpe siste dlc. Litt repeterende, men kult å se at det har kommet mye annet innhold den siste tiden også. 

Men, hvordan matchmaker man disse weekly intel oppdragene? Har nok intel points eller hva det heter til å ta de to store, men kanskje ikke lurt å gjøre det helt alene? Er det bare å matchmake på free roam/missions?

Lenke til kommentar

La det på hylla en stund, men endte opp med å kjøpe siste dlc. Litt repeterende, men kult å se at det har kommet mye annet innhold den siste tiden også. 

Men, hvordan matchmaker man disse weekly intel oppdragene? Har nok intel points eller hva det heter til å ta de to store, men kanskje ikke lurt å gjøre det helt alene? Er det bare å matchmake på free roam/missions?

Underground var ganske givende med en gang, men ble dessverre litt for fort repeterende. Jeg trodde vi skulle få litt mer SP story missions etc, ikke bare å løpe rundt for å få rank. Ellers syns det er en ok dlc, som puster litt ny blest i spillet igjen.

Jeg vet ikke om du får MM på de daily/weekly intel oppdragene. En del folk brukere general chat til  god gammeldags LFG, ellers er det vel avhengig at man har en gruppe som man er i som vil bli med, venner etc. 

Du kan gjerne adde meg så skal jeg bli med å gjøre så mange jeg kan med deg. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984

Har det skjedd noen store endringer i The Division det siste halvåret? Noen alternative veier for å bygge opp gear? Spillet ble altfor lett for de som kom tidlig i gang med grinding i DZ. Jeg skjønner at slike spill alltid vil ha et visst innslag av "grinding = skill", men det var for sykt i The Division.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...