Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Latterlig at du skal begynne å juske bare fordi man er dårlig og dør som en noob på extraction site..

Om det er noen som er noobs er det de som skyter intetanende fredfulle folk i ryggen. Slik taperaktig oppførsel er eneste måten noobs kan hevde seg på(helst kombinert med juksing og exploits...).

Skal man liksom løpe opp i trynet på folk før man tømmer magasinet opp i nesa dems?

Nei, bare ikke være en jævla taper av en noob som løper opp og skyter intetanende folk i ryggen?? Høres ut som om  du er en av noobs drittsekkene som overfaller folk i extract zone? Er det gøy? Endelig fant du en måte du kunne gjøre det bra på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha jeg lukter en som er lei av å bli skutt xD

Lukter en som er lei av å bli skutt av noobs ja.  Division er helt klart et spill som appellerer til noobs og juksere. Tipper at du er en av drittsekkene som har glitsjet og jukset deg til level, i tillegg til å være et rasshøl. Synes du det er gøy?

Lenke til kommentar

Lukter en som er lei av å bli skutt av noobs ja.  Division er helt klart et spill som appellerer til noobs og juksere. Tipper at du er en av drittsekkene som har glitsjet og jukset deg til level, i tillegg til å være et rasshøl. Synes du det er gøy?

Uhm, så så, la det ligge litt nå. Jeg er enig med deg i at DZ nå for tiden er helt broken. Nettopp pga folk som har glitcha seg igjennom spillet for å få best mulig loot/gear. Det er dog ikke behov for å bli så personlig og sint. 

Dessverre er dette noe som ALLTID skjer når man introduserer loot/unlocks. Samt at jeg på forhånd sa ifra om at jeg var urolig for at GS kom til å ødelegge spillet litt som GS ødela alt WoW når det ble introdusert der. 

Jeg liker tanken på at de skal utestenge folk som har exploita falcon lost, rett og slett fordi de har brukt snarveier til å få seg bedre loot, samtidig som at de har gjort det på repeat får å kunne maksimere looten de vil ha. 

Det at det er en glitch der betyr ikke at det er meninga at du skal benytte deg av den. Dummeste bortforklaringa jeg leser på nettet er nettopp dette, samt at folk prøver å ro med at Ubi/massive burde ha lagd spillet ferdig før de slapp incursion etc bare fordi de står i fare for å bli banna for å ha utnytta glitchen.

(WoW hadde masse glitcher i sine raid, spes i starten. Det var guilds som ikke klarte seg uten disse så når blizz patcha de bort klarte ikke folk å komme seg videre. Dette førte til massivt med rants på forum og at blizz til slutt måtte nerfe raids/bosser for at glitchere/juksere skulle komme seg videre i spillet. Det sier litt om hvor LITE folk gidder å sette seg inn i spillet, det handler bare om å få best mulig loot/høyest GS lettest og fortest.) (welfare epics noen?)

TLDR:

DZ er en pvp sone, den er mynta på at du skal være et rasshøl. Det har sin bakside, du får en pris på hodet ditt. Gjør du det ofte nok får du en manhunt, det gjør vel så vidt jeg har skjønt at alle i DZ'en får info om hvor du er og at du er synlig på kartet slikk at alle som vil kan prøve å ta deg. Du får og en enda større "pris" på hodet ditt. 

Problemet er jo at pga glitching av incursion er folk så forbanna overgeara og spesifikt spesialisert i gearet sitt at det til tider er umulig å få has på de. Det er derfor håpløst at man nå plasseres i DZ bracket basert på GS. De må endre på hvordan MM pdd funker. Morsomme hadde vært om de kunne satt alle som hadde farma Falcon incursion via glitch i samme brakcet og sett hvor mye klaging det ble på forumet da av unger som ikke får "herja" som de vil :p

Lenke til kommentar

De kan aldrig utestänga folk för glitching, men fuskarna däremot...tror de har en överraskning ganska snart.

Rapporterar mellan 5-10 stycken varje dag. Ett skott från vectorn från 5 billängder bort. I går var det en jävel som campade på ett ställe som sköt genom väggar, bilar och allt. Han blev filmad och rapporterad av minst fem stycken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Møtte på en hyggelig kar i natt, jeg hadde samlet opp mye snadder jeg skulle extracte. Gikk til extraction point hvor noen akkurat hadde startet extraction og var omringet av slemminger. Plaffet ned skurker mens jeg healet han, og fikk som takk at han henrettet meg mens jeg begynte å extracte.

Noen ganger blir man lykkelig.

Jeg har liten sans for den Dark Zone løsningen som eksisterer nå

Det der høres kjent ut ja. Hjelper noen og som takk blir man skutt og mister loot. Er det rart folk begynner å jukse? DZ formelig trygler jo om at folk skal begynne med exploits og juks.

Dette er jo spillets natur? Drep han neste gang da vel? Vær Mer oppmerksom? Bruk Extended Overheal og  Signature Skill(tank ulti) idet du skal extracte slik at du ikke dør så lett når du extracter... vær litt kreativ å tenk litt...

""Er det rart folk begynner å jukse"" - Latterlig at du skal begynne å juske bare fordi man er dårlig og dør som en noob på extraction site..

Hehe, drep han neste gang. Problematikken ligger da også i hvordan man skal skille brukere, burde man ikke introdusere en slags reputation funksjon hvor man kan se hvor mange spillere han har skutt innenfor extraction zone, eller spillere totalt, antallet ganger han har drept akkurat deg etc.

Det er ikke alltid det bare er til å time å bruke signature skill like før man skal extracte, det er ikke alltid det spiller noen rolle heller.

I enkelte tilfeller er man rett og slett sjanseløs, det er jo ikke et fåtall ganger man møter på 4 stk som samarbeider.

Dark Zone som player vs player fungerer etter min mening ikke godt nok. 1: Spawning av AI er allerede frustrerende nok, plutselig har man gul level 32 i ryggen mens man er opptatt av en annen spiller som har gått rogue. 2: Dark Zone er uoversiktlig nok i forhold til at man kan bli drept fra forholdsvis mange absurde lokasjoner. Extraction zone er lagt opp slik at man skal kunne beskytte seg mot AI, men det er jo også lagt opp slik at grupper kan stå der og overrumple andre spillere. Det er jo også en del lokasjoner hvor det er hus/tak som fri sikt mot extraction zone. Man begynner å nå et punkt der belønningen i Dark Zone ikke er stor nok. Det er svært tidkrevende å farme seg opp i single player biten for å få godt nok utstyr til ha en kurant mulighet til overlevelse i Dark Zone.

Joda, for all del, man får en hodeskalle og manhunt. Men a) er de en gruppe så er det nesten umulig å gjøre noe med de. b) så fort de har kvittet seg med gearet så er det en uvesentlig belønning å ta de. c) det er vanskelig nok å ta de innen tidsfristen og unngå at man selv får en hodeskalle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Synes DZ er mye lettere nå enn før. Før patchen hadde jeg ikke fått en eneste gul drop, etter får jeg 3-4 hver gang jeg er der inne en liten runde.

Har høy scavaging men leste tidligere i posten her at den ikke påvirker bosser :Z

Gul drop er jo bare å gå etter fiender med navn.

Lenke til kommentar

Møtte på en hyggelig kar i natt, jeg hadde samlet opp mye snadder jeg skulle extracte. Gikk til extraction point hvor noen akkurat hadde startet extraction og var omringet av slemminger. Plaffet ned skurker mens jeg healet han, og fikk som takk at han henrettet meg mens jeg begynte å extracte.

Noen ganger blir man lykkelig.

Jeg har liten sans for den Dark Zone løsningen som eksisterer nå

Det der høres kjent ut ja. Hjelper noen og som takk blir man skutt og mister loot. Er det rart folk begynner å jukse? DZ formelig trygler jo om at folk skal begynne med exploits og juks.

Dette er jo spillets natur? Drep han neste gang da vel? Vær Mer oppmerksom? Bruk Extended Overheal og  Signature Skill(tank ulti) idet du skal extracte slik at du ikke dør så lett når du extracter... vær litt kreativ å tenk litt...

""Er det rart folk begynner å jukse"" - Latterlig at du skal begynne å juske bare fordi man er dårlig og dør som en noob på extraction site..

Hehe, drep han neste gang. Problematikken ligger da også i hvordan man skal skille brukere, burde man ikke introdusere en slags reputation funksjon hvor man kan se hvor mange spillere han har skutt innenfor extraction zone, eller spillere totalt, antallet ganger han har drept akkurat deg etc.

Det er ikke alltid det bare er til å time å bruke signature skill like før man skal extracte, det er ikke alltid det spiller noen rolle heller.

I enkelte tilfeller er man rett og slett sjanseløs, det er jo ikke et fåtall ganger man møter på 4 stk som samarbeider.

Dark Zone som player vs player fungerer etter min mening ikke godt nok. 1: Spawning av AI er allerede frustrerende nok, plutselig har man gul level 32 i ryggen mens man er opptatt av en annen spiller som har gått rogue. 2: Dark Zone er uoversiktlig nok i forhold til at man kan bli drept fra forholdsvis mange absurde lokasjoner. Extraction zone er lagt opp slik at man skal kunne beskytte seg mot AI, men det er jo også lagt opp slik at grupper kan stå der og overrumple andre spillere. Det er jo også en del lokasjoner hvor det er hus/tak som fri sikt mot extraction zone. Man begynner å nå et punkt der belønningen i Dark Zone ikke er stor nok. Det er svært tidkrevende å farme seg opp i single player biten for å få godt nok utstyr til ha en kurant mulighet til overlevelse i Dark Zone.

Joda, for all del, man får en hodeskalle og manhunt. Men a) er de en gruppe så er det nesten umulig å gjøre noe med de. b) så fort de har kvittet seg med gearet så er det en uvesentlig belønning å ta de. c) det er vanskelig nok å ta de innen tidsfristen og unngå at man selv får en hodeskalle.

Som solo är man changslös mot fyra ja, men håll dig undan då? Byt server, gå till en annan del av DZ osv.

Man får ju ca 198 i GS utan att sätta en enda fot i DZ. Många har fortfarande vapen med ilevel 131 på grund av weapon talents. Massvis med purple är bättre än många gula. Det är bara en färg och högre Gearscore. Gå inte i fällan och bara se på det.

Hitta en grupp och ett ställe att campa på, gå manhunt, få en massa credits och rank. Du har stun turrets, stun grenades osv. En del är bara väldigt goda i detta spel. Jag är inte en av de, men jag tycker det fortfarande är förbannat skoj i DZ :)

Lenke til kommentar

Lukter en som er lei av å bli skutt av noobs ja. Division er helt klart et spill som appellerer til noobs og juksere. Tipper at du er en av drittsekkene som har glitsjet og jukset deg til level, i tillegg til å være et rasshøl. Synes du det er gøy?
Spiller du på pc??? Legg til probinoob, så kan du joine meg og et par venner.

Slipper du å løpe solo og være redd for at noen dolker deg i ryggen.

Endret av probin
Lenke til kommentar

Jeg velger GS over stats av den grunn at jeg slipper å bli autokicket fra daily challenges.. Elle raidet.

Nettopp dette er problemet med GS. Folk ser seg blind på at GS=easy mode. 

Jeg håper de gjør GS til en hidden stat som kun spillet ser på at du har en minimum så du kan signe opp til missions. 

Lenke til kommentar

Jeg velger GS over stats av den grunn at jeg slipper å bli autokicket fra daily challenges.. Elle raidet.

Nettopp dette er problemet med GS. Folk ser seg blind på at GS=easy mode. 

Jeg håper de gjør GS til en hidden stat som kun spillet ser på at du har en minimum så du kan signe opp til missions. 

Helt enig, men må gjøre det for å ikke bli kicket for mye :s

Lenke til kommentar

Lukter en som er lei av å bli skutt av noobs ja. Division er helt klart et spill som appellerer til noobs og juksere. Tipper at du er en av drittsekkene som har glitsjet og jukset deg til level, i tillegg til å være et rasshøl. Synes du det er gøy?

Først må du jo begynne å spille da din nepe.

MIA

Lenke til kommentar

Først må du jo begynne å spille da din nepe.

MIA

hahaha. :D.. har jo spilt et par dager nå da iallefall! måtte ta en uke vekk :p

Lenke til kommentar

Hvorfor skjer det i 60-70% av tilfellene når man skal grinde et mission at porten til oppdraget er låst, og ingen av gutta på laget får åpnet oppdraget?

Halvparten av spilletiden ryker jo med på dette..

merkelig ... aldri opplevd at jeg ikke kan starte mission... prøv å gå ut av den merkerte sonen?? bytt mellom hard og challenge evt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...