Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Det var jo noen bugs/exploits ift uendelig healing og regen som gjorde at man var i "God mode", men jeg trodde det var fiksa nå etter patchen. Og skal du maksimere levling av DZ-rank så har jeg lest at det det mest effektive er å "Rogue" seg til manhunt og overleve de 5 minuttene med intens jakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vad skall man göra i darkzone om man inte vill spela pvp? Gear är ju bättre i challenging. Hard ger faktist lika ofta gult som darkzone. Base of operations patterns är ofta bättre.

Man må jo nødvendigvis gjøre dz for å få tilgang til bedre gear. Eller det vil si det er en enklere vei å gå med tanke på farming av mats og kjøpe plans.

Jeg har gitt opp hele dz, ser ikke poenget lenger. Blir bare ganka av rogue bander, Personlig liker jeg ikke pvp i det hele tatt. Synes en neutral zone i dz hadde vært fint jeg. Da kunne de som ønsker å farme gear gjøre det, uten å bli ganka hele tiden.

De som vil drive med pvp og teste sine skills, de kan vel få en egen sone for det?

Du vill ha gear men är inte villig att jobba lite för det? Man får lika fort material om man kör hard på missions som du lätt klarar själv. Det droppar 2-4 gula på varje hard som jag kört i alla fall och de tar 15 minuter, max. Får man en god roll kan det droppa ilevel 182 också. Hittade en fin Midas på police hard i går feks. Finns massor med alternativ till dz.

Problemet var vel at før 12 april og patch 1.1 var det lite til null alternativ for folk som bare ville spille PvE. 

Man ble på en måte "tvunget" inn i DZ om man ville få tak på noe av det beste gearet som var i spillet. Spør du meg er dette feil, det skal vel heller ikke være behov for det ?

Nå har jo dette blitt løst med garantert HE drop fra named NPC'er både i DZ og i PvE. Dette kombinert med incursion gir folk mer å gjøre i PvE uten å føle at de MÅ inn i DZ for at spillet skal kunne spilles videre. Samt at vendoren i FoB(BoO) har fått alle bp'ene. 

Spørsmål til dere som spiller primært for PVP/DZ. Sliter dere med at det er lite folk der ?

Jeg finner det merkelig at de legger inn DZ for å fullføre weekly missions. Eneste grunnlaget jeg kan se er at de er redd for at ingen vil drive i DZ og dermed dør PVP scenen i spillet.

Lenke til kommentar

Det händer ibland att man hamnar på en tom server. Då är det bara att ta ned alla bossar och sända iväg all loot. Så fort hela gruppen är ute av dz i fem minuter byter man automatiskt server. Efter patch är det mycket mer folk i dz generellt.

Vilken del av weekly må man göra i dz?

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Det händer ibland att man hamnar på en tom server. Då är det bara att ta ned alla bossar och sända iväg all loot. Så fort hela gruppen är ute av dz i fem minuter byter man automatiskt server. Efter patch är det mycket mer folk i dz generellt.

Vilken del av weekly må man göra i dz?

Aha skjønner. Hehe ja det er lurt, må ta vare på muligheten når man får den :)

Så vidt jeg så så fikk jeg i oppdrag om å ta ut 50 cleaners i DZ som en del at totale weekly pakka. Det er det eneste jeg har igjen av alt. 

Lenke til kommentar

Cleaners finns det överallt utanför DZ. Står det att det måste vara i DZ?

Jupp det var 50 cleaners i DZ. Så det syns jeg er litt synd at de tvinger deg til å roame i PvP om du har null interesse. 

Jeg kom dog inn i en rimelig tom DZ igår så jeg fikk gjort det ganske raskt, tatt ut 4 named npc'er og aldri hatt så hjertebank før når jeg skulle extrakte :p hadde jo tross alt 6 gule items. 

Lenke til kommentar

Nå er det bekreftet at M1A og AUG går ut med timeren på rotasjon i DZ.

Så er lurt å kjøpe for de som kan det. Er trossalt beste våpna i spillet akkurat nå.

I cry.

Kan jeg spørre i hvilken DZ disse selges ? 

DZ06 eller 03, husker ikke.

Må være rank 75 også + ha mye DZ cash.

Lenke til kommentar

Nå er det bekreftet at M1A og AUG går ut med timeren på rotasjon i DZ.

Så er lurt å kjøpe for de som kan det. Er trossalt beste våpna i spillet akkurat nå.

I cry.

Kan jeg spørre i hvilken DZ disse selges ? 

DZ06 eller 03, husker ikke.

Må være rank 75 også + ha mye DZ cash.

Da rekker jeg det nok ikke :p blei rank 30 igår, cash har jeg nok av dog.. ikke hatt noe DZ items å bruke det på så

Takker for svaret :)

Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som spiller primært for PVP/DZ. Sliter dere med at det er lite folk der ?

Jeg finner det merkelig at de legger inn DZ for å fullføre weekly missions. Eneste grunnlaget jeg kan se er at de er redd for at ingen vil drive i DZ og dermed dør PVP scenen i spillet.

Ja, synes også det er rart. Er helt klart for å forsøke å "tvinge" folk inn i DZ. Men om man må tvinge folk inn i DZ har man helt klart gjort noe galt når det gjelder design.

En annen helt idiotisk DZ ting er at man kan havne på lag med folk som har bedre gearscore-bracket enn deg. Da går man rundt i DZ uten noen som helst andre, de synes kun på radaren. Bra jobba Ubisoft!

Lenke til kommentar

Hade fokuserat på att cappa armor på 65% först, och bestämma resten sedan och bygga vidare.

Kan visa sig att man måste "wipa" en karaktär, men med all loot som kommer rinnande från DZ nu är det fort gjort.

Det går vanvittigt mycket material och cash för att göra gear med bra stats och rolls. Läs dig upp på vilka gear talents alla delar har och tillverka tills du får en med talentet du är ute efter. Sen är det bara att recalibrate tills du blir nöjd.

Vill du levla DZ är det viktigt med ett set som har xp bonus. Inga problem att få dubbel xp på kills.

Lenke til kommentar

Mye prat om exploits om dagen, reddit svømmer over av det.

Selv har jeg ikke havnet i en eneste gruppe som glitcher i falcon, har strengt tatt ikke funnet en eneste gruppe som har klart seg uten glitching heller. Blir fort mange timer med wiping, og det er helt greit. Wiping bryr meg ikke. Men, jeg er litt nysgjerrig på å se hva all fuzzen er om glitchen i falcon lost. Så, hvordan finner jeg en gruppe som glitcher?

Noen er på forumet som kan ta med meg på en glitch tur?

Edit: Spiller på Pc

Endret av primatet
Lenke til kommentar

Vi satt fra 12 til halv 5 før vi klarte å gjennomføre Falcon Lost. Vi var alle 20 poeng over recommended statsen og alle med voice og totalt 100% samarbeid og taktikk. Selv da tok det 4 timer før vi endelig klarte det. Jeg ville heller ha spilt Dark Souls 1, 2 og 3 i blinde enn å spille det missionet igjen. Det er så syyykt vanskelig. 

Har hørt om en glitch der du kan ta ut tanksen i fred og ro uten npc spawn men det hørtes kjedelig ut. 

Aldri opplevd i min spillhistorie og blitt så jævlig utfordra av et mission før ihvertfall, og et skytespill appåtil.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Fra en som ikke klarer første boss i Dark Souls 3 engang, så synes jeg ikke Falcon Lost er noe spesielt vanskelig på hard vanskelighetsgrad. Jeg har tatt oppdraget to ganger - første gangen brukte vi 3 forsøk, og vi døde på wave 15 på andre forsøket. Vi var to nordmenn som snakka og samarbeidet via mic på teamspeak, og to andre randoms i gruppa uten mic hvor han ene døde og måtte resses ofte. Vi brukte ikke mer enn to timer til sammen, sånn cirka. Andre gangen spilte jeg med bare randoms, dem hadde heldigvis alle mic, da klarte vi oppdraget på første forsøk. Er bare til å bruke de rette skillsa, talentsa, skyte mest mulig crit og headshots, gå og beskytte seg under det taket i midten hvor du restocker ammo når turretsa skyter vilt med missiles, og holde seg sammen hele tiden så er oppdraget ikke noe veldig vanskelig å fullføre, bare litt tidskrevende. 

Lenke til kommentar

Vi satt fra 12 til halv 5 før vi klarte å gjennomføre Falcon Lost. Vi var alle 20 poeng over recommended statsen og alle med voice og totalt 100% samarbeid og taktikk. Selv da tok det 4 timer før vi endelig klarte det. Jeg ville heller ha spilt Dark Souls 1, 2 og 3 i blinde enn å spille det missionet igjen. Det er så syyykt vanskelig. 

Har hørt om en glitch der du kan ta ut tanksen i fred og ro uten npc spawn men det hørtes kjedelig ut. 

Aldri opplevd i min spillhistorie og blitt så jævlig utfordra av et mission før ihvertfall, og et skytespill appåtil.

på Challenge mode håper jeg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...