Lixxon Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Skal game litt DZ med en kamerat på søndag men vi har veldig forskjellige levels - jeg er 26 og han er 10. DZ lvl er relativt likt. Vil det la seg gjøre å få til en god DZ session med et så stort sprik? Hvor går vi da, nederste delen på kartet? det går ikke dz er delt inn i maks level soner, 1-14/ 15-24 /25-29? 30 eller noe slikt usikker på om de ter riktig Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 DZ lvl har ikke noe å si. Hva sone dere skal gå i spørs jo på hva gear dere har. Noen har tydeligvis funnet en måte å bli uovervinnelig på i dz. I går stod det rundt 10 stk å prøvde å ta ned en rouge. Han løp først vekk fra alle før han snudde rundt og tok ut absolutt alle som skjøt på ham uten å ta noe som helst skade. Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 DZ lvl har ikke noe å si. Hva sone dere skal gå i spørs jo på hva gear dere har. Noen har tydeligvis funnet en måte å bli uovervinnelig på i dz. I går stod det rundt 10 stk å prøvde å ta ned en rouge. Han løp først vekk fra alle før han snudde rundt og tok ut absolutt alle som skjøt på ham uten å ta noe som helst skade. DZ er helt fucka for tia, det kryr av cheatere. Ubi er vel igang med å perm banne folk som jusker, samt at det skal implementeres et nytt varslingssystem for å kunne rapportere de som jukser. Jeg møtte på 4stk ilag igår med speed hack samt at de skøyt folk gjennom bygninger og cover. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Tror jeg snart gir opp hele DZ. Forsøkte å få tak i bedre våpen og gear i går men ble grisebanket ev gjenger konstant. Er det mulig å få negativ DZ penger? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Skal game litt DZ med en kamerat på søndag men vi har veldig forskjellige levels - jeg er 26 og han er 10. DZ lvl er relativt likt. Vil det la seg gjøre å få til en god DZ session med et så stort sprik? Hvor går vi da, nederste delen på kartet? det går ikke dz er delt inn i maks level soner, 1-14/ 15-24 /25-29? 30 eller noe slikt usikker på om de ter riktig Dette er lvl en har ute i pve verden, ikke i dz. Om en er lvl 1 eller 90 i dz har ikke noe å si, de kommer på samme sted likevel. Er en derimot lvl 10 og lvl 30 i pve så kommer en ikke i samme dz. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Skal game litt DZ med en kamerat på søndag men vi har veldig forskjellige levels - jeg er 26 og han er 10. DZ lvl er relativt likt. Vil det la seg gjøre å få til en god DZ session med et så stort sprik? Hvor går vi da, nederste delen på kartet? det går ikke dz er delt inn i maks level soner, 1-14/ 15-24 /25-29? 30 eller noe slikt usikker på om de ter riktig Dette er lvl en har ute i pve verden, ikke i dz. Om en er lvl 1 eller 90 i dz har ikke noe å si, de kommer på samme sted likevel. Er en derimot lvl 10 og lvl 30 i pve så kommer en ikke i samme dz. ja slik jeg tolket det er han level 26 lvl PVE og kompis level 10 PVE - men de er ca samme level i DZ... altså de får ikke spilt sammen i dz. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Da får vi altså ikke spilt sammen i DZ? Er det noe annet gøy å gjøre sammen da, bortsett fra den vanlige story-moden? Leser om no "daily" og greier og greier.. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hei, trenger noen å spille med i darkzone. Add Furulinho på psn Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Sjukeste jeg har opplevd. Noen var fryktelig snille og drog meg og en annen gjennom alle instance på challenge. Min dps gikk fra skarve 50k til 125k etter de rundene. Fikk en haug av HE`s og craftet et par HE etterpå. Jammen er jeg glad det finnes så snille folk Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Caduceus blir vel trolig avleggs om ikke altfor lenge. Ville uansett heller craftet en Black Market AK47 inntil du får nytt våpen i lvl 32. Jau, har tenkt meg en BMAK47. SMG er ikke for meg i det spillet her, men AR - det er saker! Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Caduceus blir vel trolig avleggs om ikke altfor lenge. Ville uansett heller craftet en Black Market AK47 inntil du får nytt våpen i lvl 32. Jau, har tenkt meg en BMAK47. SMG er ikke for meg i det spillet her, men AR - det er saker! Ser du er fra Larvik du å, legg meg til hvis du vil. blcmn123 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Møtt på minst 10 hackere i kveld. Jævlig frustrerende å miste xp og loot på ett sekund. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Møtt på minst 10 hackere i kveld. Jævlig frustrerende å miste xp og loot på ett sekund. Er så mye talents som er broken atm ting stacker og bugges opp over hverandre... 8 % heal per second 100 % + armor etc.. er så si som godmode... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Hvordan får du 8% heal og 100% armor? Har bare fått med meg 2% heal buggen på masken, samt en bug med 18% mer damage, men som kun virker i boo. Mer bekymret over at de har rotet det til slik at dailey og challenge er borte. En fin måte for nye lvl 30 å skaffe seg gear og pxc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Jeg vet ikke om jeg har hatt flaks eller hva, men har til dags dato ikke truffet på en som vil drepe meg i DZ siden den stengte betaen Er riktig nok bare DZ lvl 15, men har bare truffet en rouge og h*n snipet jeg på god avstand bare for å være sikker Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Jaja, da blir ikke dailies'ene fiks før patchen... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Challenging også? Det fungerte inatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Det forklarer jo hvorfor jeg ikke har hatt daily og challenge på kartet mitt. Jaja, tilbake til å farme madison igjen da. Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Challenging funker, med at du fortsatt kan velge det som grad.Problemet ligger i at daily questene ikke funker så du går glipp av bonusen ved å gjøre daily hard mode eller daily challenge. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Hahaha, traff på Bullet king i dag. Nølte lenge før jeg tok han ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå