Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Har ikke møtt noen som cheater på ps4 utgaven enda ;)

teknisk sett cheater alle som spiller konsoll..

Det er resultatet av å bruke en mye mindre presis kontroll metode ved bruk av en kontroller og bevege kun tommelen. Det er fortsatt vanskelig. Mens på PC så bruker du hele hånden med nøyaktig presisjon. Du kan gjette hvilke som krever mest øvelse...hint hint..det er ikke å bruke musa.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennede med patchen 12. April.

Lurer på om det blir slik at man kan inspecte andre spillere sine items, eller om det bare er denne gear scoren som blir synlig. Ville vært kult om de legger inn skikkelig inspect.

Gear Sets blir uansett kult. Får man alle items i ett sett, får man set-bonus/talent (som i f.eks wow).

Ser også at den nye incursion ikke vil ha checkpoints. Altså må man starte helt på nytt hvis alle dør før man er ferdig. Kan bli en utfordring å få full set-gear :p

Loot-trading kommer også som de fleste sikkert har fått med seg.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Spørsmål!

Når man åpner et nytt safe-house og mottar alle de nye jobbene (inklusivt fra tavla) - når man så fullfører alle oppdragene innenfor respektive "area" åpnes all "intel" på kartet slik jeg har forstått det.

Igår åpnet jeg et safehouse hvor jeg mest sannsynlig allerede har gjort alle jobbene som var å gjøre der - de eneste jobbene som dukket opp fikk da "REPLAY" over seg....men "intel" vises ikke på kartet..

Må jeg gjøre alle disse jobbene på nytt da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Spørsmål!

Når man åpner et nytt safe-house og mottar alle de nye jobbene (inklusivt fra tavla) - når man så fullfører alle oppdragene innenfor respektive "area" åpnes all "intel" på kartet slik jeg har forstått det.

Igår åpnet jeg et safehouse hvor jeg mest sannsynlig allerede har gjort alle jobbene som var å gjøre der - de eneste jobbene som dukket opp fikk da "REPLAY" over seg....men "intel" vises ikke på kartet..

Må jeg gjøre alle disse jobbene på nytt da?

Har du kjøpt de oppgraderingene du trenger for dette i hovedkvarteret?

Lenke til kommentar

Nei tror ikke det, sikker på at det ikke er et quest i neste område? Noen av plassene har quester som ligger i andre soner. De er de questene du skal finne ut hva som har hendt med forskjelige personer.

Ok det ga mening :)

Visste ikke at åpning av safehouse i ett område kan starte nye jobber i et annet.

Det forklarer riktignok ikke hvorfor det står "REPLAY" og ikke gir annen belønning en noen usle credits..(?)

Har du kjøpt de oppgraderingene du trenger for dette i hovedkvarteret?

Hva vil det si? :sick:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

etterhvert som du oppgrader HQ ditt så kan du åpne opp slik at folk vil scoute områder som er "trygge", dvs. de områdene du har rensket helt for oppdrag og finne alt det skjulte som du ikke har plukket opp enda. 

Lenke til kommentar

etterhvert som du oppgrader HQ ditt så kan du åpne opp slik at folk vil scoute områder som er "trygge", dvs. de områdene du har rensket helt for oppdrag og finne alt det skjulte som du ikke har plukket opp enda. 

Ahh ja i HQ ja, da forstod jeg :)

Nei jeg har vel rundt 50-60% åpnet i alle "3" tenker jeg - det er her disse oppdragene kommer fra da antar jeg, ikke av at jeg åpnet et safehouse, selv om også dette åpner opp nye jobber...

Jeg har trodd at "intel" synliggjøres på kartet ved at jeg gjør alle oppdragene innenfor et område.. :hmm:

Takker for oppklaringen :)

----------

Kjeg SoN på xbox om noen vil kjøre litt DZ ikveld

-Lvl17 (lvl 15DZ)

-Spillestil = forsøker å unngå å bli rouge.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ahh ja i HQ ja, da forstod jeg :)

Nei jeg har vel rundt 50-60% åpnet i alle "3" tenker jeg - det er her disse oppdragene kommer fra da antar jeg, ikke av at jeg åpnet et safehouse, selv om også dette åpner opp nye jobber...

Jeg har trodd at "intel" synliggjøres på kartet ved at jeg gjør alle oppdragene innenfor et område.. :hmm:

Takker for oppklaringen :)

----------

Kjeg SoN på xbox om noen vil kjøre litt DZ ikveld

-Lvl17 (lvl 15DZ)

-Spillestil = forsøker å unngå å bli rouge.. :)

Hovedoppdragene er åpne fra du ankommer øya, men side missions og encounters vises på kartet etter du har låst opp et safe-house. Når det er sagt, det er fint mulig å treffe på disse fordi om du ikke nødvendigvis har åpnet safe-house i den regionen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...