Nisirius Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Er det ny patch etter inatt ? Jeg leste på forumet at etter selve patchinga var det helt texas. Bullet King og andre named NPC'er kunne fortsatt farmes, samt at DZ var et reint hellvette. Gikk du rogue mista du ikke noe når du døde, så det var bare å herje.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Da må jeg begynne å bruke twitter. Shit au Bare lag en konto med et kallenavn og bruk den som enveiskommunikasjon. Jeg har en konto, men skriver nesten aldri noe på den. Bruker den til å få "live" info om spill og nyheter. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Tar gjerne flere venner på vennelista da det er kjekt å spille flere sammen. Er level 30 og har ok utstyr. Typ 130k dps uten at det sier så mye, og 60k hp. Prøver å ta daylies og Dz 4-5-6 Ubisoft ID er blcmn123, steam er meloknicks/blcmn Endret 22. mars 2016 av blcmn Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Er high-end pistol det eneste våpenet du kan crafte av high-ends? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 ja.... nå ble Dark Zone veldig moro... rimelig kjipt alene nå, og så fort noen går rouge går de å gjemmer seg oppe ved inngangen slik at de har ett usansynelig godt overtak, latterlige greier.... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Du må kjøpe blueprints. Må det være gule blueprints? e: jepp. Nevermind. Endret 22. mars 2016 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hvor selges det blueprints? Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hvor selges det blueprints? I din base, opp trappa og vendoren er rett til venstre der. Her får du kjøpt gear og BP for phoenix credits. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hvor selges det blueprints? I din base, opp trappa og vendoren er rett til venstre der. Her får du kjøpt gear og BP for phoenix credits. Phoenix Credits droppes vel bare i DZ av fiender i lvl 30+ ? Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hvor selges det blueprints? I din base, opp trappa og vendoren er rett til venstre der. Her får du kjøpt gear og BP for phoenix credits. Phoenix Credits droppes vel bare i DZ av fiender i lvl 30+ ? Droppes i DZ samt man får det av daily quester. Spørs hvilken vanskelighetsgrad du gjør de på. Hard gir 15, mens challenge gir 20. Man får og 1-3 for named NPC'er som drepes i DZ, PVE og missions. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hvor selges det blueprints? I din base, opp trappa og vendoren er rett til venstre der. Her får du kjøpt gear og BP for phoenix credits. Phoenix Credits droppes vel bare i DZ av fiender i lvl 30+ ? Droppes i DZ samt man får det av daily quester. Spørs hvilken vanskelighetsgrad du gjør de på. Hard gir 15, mens challenge gir 20. Man får og 1-3 for named NPC'er som drepes i DZ, PVE og missions. Aha =) Takk ! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hvor selges det blueprints? I din base, opp trappa og vendoren er rett til venstre der. Her får du kjøpt gear og BP for phoenix credits. Phoenix Credits droppes vel bare i DZ av fiender i lvl 30+ ? Droppes i DZ samt man får det av daily quester. Spørs hvilken vanskelighetsgrad du gjør de på. Hard gir 15, mens challenge gir 20. Man får og 1-3 for named NPC'er som drepes i DZ, PVE og missions. Ikke helt riktig. Dailies gir 15 og disse kan bare gjøres en gang hver dag. (Er 3 forskjellig missions fra dag til dag) Challenge mode gir 30 og kan gjøres så mange ganger du bare vil. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Har nå spilt The Division en stund nå, er vel lvl 15 nå Syntes så langt at spillet virker helt greit men, jeg trodde det skulle være multiplayer opplegg siden de har sagt så mye om det. Så langt så syntes jeg spillet virker mest som ett single player spill med noen få deler av mp opplegg. Savner og se andre spillere rundt om i byene, ser de jo bare i disse hubbene/safe housene. Så syntes det kan bli litt ensomt og fly rundt i New York så og si alene Ellers så er vel storyen helt grei selv om man har vært borti bedre... Ikke at man har så mange "valg" i spillet uansett da duden/dama man spiller som er helt stum uten egne meninger. Så her mener jeg de kunne ha gjort det noe bedre. Men er spent på åssen de følger opp dette spillet med mere innhold osv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 kjenner jeg begynner å bli rimelig lei det klønente gameplayet og delay/lag. utrolig mange ganger jeg dør når jeg kaster meg rundt et hjørne, men skudde kommer etter å biter meg i ræva. og delayen man har på karakteren sin, samt at fiende i DZ er skarpskytterguder. kjedelig å gå rundt i DZ for å nå level 30, bare for å kjøpe fler våpen. tullinger som dreper folk og gjemmer seg et vist sted. mye potensiale her men mye å fikse. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 kjenner jeg begynner å bli rimelig lei det klønente gameplayet og delay/lag. utrolig mange ganger jeg dør når jeg kaster meg rundt et hjørne, men skudde kommer etter å biter meg i ræva. og delayen man har på karakteren sin, samt at fiende i DZ er skarpskytterguder. kjedelig å gå rundt i DZ for å nå level 30, bare for å kjøpe fler våpen. tullinger som dreper folk og gjemmer seg et vist sted. mye potensiale her men mye å fikse. Spiller du på konsoll eller pc? konsoll har ekstra delay^^ hjalp å åpne portene for division følte det ble litt bedre. Igjen "skapskytterguder" spiller du på konsoll har de aim tracking og aim assist, Må ikke være i DZ for å kjøpe fler våpen.... mange våpen i base of operations også. Når du sier folk gjemmer seg på et vist sted så er jo det letteste folkene å drepe.... er bare å kaste EMP nade så de ikke får brukt heal/ulti/special abilities..... tenk på taktikk før du bare løper inn å dør. Team opp med randoms hjelp hverandre^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Haha.. en "morsom" runde i DZ idag.. jeg og kompiser gikk rogueing. Angrep de vi så. Ble eid og eide fram og tilbake til vi og en annen gruppe på 4 sto å så på hverandre. Endte med å teame sammen og 6 andre folk for å ta bosser i DZ06. Hæhæ.. jævlig spesielt når 14 stk løper sammen ---Legg meg til på uplay om noen vil gjøre dailies, rogueing og/eller farming i Dz.Uplay: probinoobBruker ts og ingame talk.Kan vel også legge til at jeg er 28 år gammel . Tydligvis viktig for noen:D -- NEEEI.. skrev feil brukernavn her.. hehe... brukernavnet er altså probinoob Endret 24. mars 2016 av probin Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Haha.. en "morsom" runde i DZ idag.. jeg og kompiser gikk rogueing. Angrep de vi så. Ble eid og eide fram og tilbake til vi og en annen gruppe på 4 sto å så på hverandre. Endte med å teame sammen og 6 andre folk for å ta bosser i DZ06. Hæhæ.. jævlig spesielt når 14 stk løper sammen --- Legg meg til på uplay om noen vil gjøre dailies, rogueing og/eller farming i Dz. Uplay: probin Bruker ts og ingame talk. Kan vel også legge til at jeg er 28 år gammel . Tydligvis viktig for noen:D Har lagt deg til. Trenger noen norske på samme alder å spille med. Spilte med en random fyr her om dagen. Vi grinda i DZ og snakka engelsk sammen i ca to timer før han spurte meg ''we're you from?'', og jeg bare ''I'm from Norway. And you?'', han svarte ''hæ! Kødder du med meg!?''. Snakket engelsk i to timer før vi begge skjønte at begge var norske. Lulz. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå