Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver nå å komme til lvl 50 i darkzone. Er på lvl 42 nå ved å løpe på runder å knerte ulike bosser i håp om å få gold drop, men fremt til nå har jeg ikke fått en eneste ting. Føles som at spillet har en bug som gjør at jeg ikke får drop av en eller annen grunn :p 

 

Er der noen måte å endre sjansen for å få drop, at en øker muligheten på noe vis?

Lenke til kommentar

Jævli dårli at venodors ikke fikk nye blueprints etter 1 uke

ja.. det var trist. ventet noen dager på den tingen. men, nei da.

 

 

----

 

er det noen her som er gira på å ta noe challenging mission(for Ph-creds) eller farme litt i DZ? (jeg skal ikke gå rouge/rogue(husker ikke skrivemåten))

Lenke til kommentar

Merker at de som vil gå Rogue i DZ er de som fikk farma phoenix creds før nerf som dermed har gear et par år forran alle andre. 

Dessverre later det til at nerfen til ubi nærmest drepte DZ'en etter det jeg leser rundt om på forum. Spørs hvordan de skal redde inn levetiden på spillet nå. 

Lenke til kommentar

Merker at de som vil gå Rogue i DZ er de som fikk farma phoenix creds før nerf som dermed har gear et par år forran alle andre. 

 

Dessverre later det til at nerfen til ubi nærmest drepte DZ'en etter det jeg leser rundt om på forum. Spørs hvordan de skal redde inn levetiden på spillet nå. 

spillet skulle vært slik fra starten, ble altfor mye high end gear for fort..... samme med purple drop altfor mye purple for fort.. burde vært myyyye mindre sjangse på det i drops

Lenke til kommentar

 

Merker at de som vil gå Rogue i DZ er de som fikk farma phoenix creds før nerf som dermed har gear et par år forran alle andre. 

 

Dessverre later det til at nerfen til ubi nærmest drepte DZ'en etter det jeg leser rundt om på forum. Spørs hvordan de skal redde inn levetiden på spillet nå. 

spillet skulle vært slik fra starten, ble altfor mye high end gear for fort..... samme med purple drop altfor mye purple for fort.. burde vært myyyye mindre sjangse på det i drops

 

 

Jeg vet ikke om PvP er verdt det. Folk har flere karakterer, og noen med lav rank som de bruker som rogues. Da har de lav risiko siden det er lav penalty, så sender de alt lootet de får til karakterene med høy rank, som de ikke går rogue med. Jeg har aldri likt at man kan overføre utstyr mellom karakterene sine, for da får man en stor fordel om man spiller 24/7 og har mange karakterer, og de som spiller sjelden med bare en karakter møter folk på sitt level med utstyr de aldri kunne fått tak i uten å overføre det mellom karakterer.

 

Hvis man bare har tid til å spille med én karakter har man altså lite å stille opp med i PvP.

 

Hvis du ikke bruker dedikerte rogue-karakterer, men går rogue med en level 30 med høy rank, har du mye å tape:

 

 

A guy who had gone full Rogue died after killing a lot of people. He lost something like 95,000 Dark Zone credits, and multiple ranks of Dark Zone levels, hours of progress at higher levels. His reward, had he survived, would have been about 1,700 credits.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med ræva AI for tiden? Har stort sett gitt opp spillet på grunn av det. Bare for å ta noen høydepunkter fra dagens økt:

 

1. Skulle stoppe en arms deal. Ikke noe problem, vanligvis. Jeg drepte de første folkene, markerte kassen og klatret raskt opp på et tak ved siden av og gjemte meg i cover. Fiendene lot vente på seg, men når de endelig dukket opp var det aller første de gjorde å kaste en granat rett på meg. WTF? Taket var tomt, så hvordan de klarte det kunststykket aner jeg ikke. De må ha røntgensyn.

 

2. Hva er vitsen med å bruke cover, når ingen av fiende gjør det? Seriøst, de bare spaserer rolig rett bort til meg og plaffer løs, selv når jeg sitter bak cover. En ting er å flanke meg, men når det er én fiende, og han bare spaserer rolig rundt kassen jeg sitter bak, og gir fullstendig faen i om han blir skutt på?

 

3. Det hvis de i det hele tatt gidder ta seg bryet med å flanke meg. Mange bare står helt i ro og blir skutt på. Hvorfor skal de gidde gjøre en innsats for å beskytte meg når de er udødelige? Bruker en light machinegun med litt over 100 kuler i magasinet. Hele magasinet ble tømt i hodet på en helt vanlig fiende uten å gjøre merkbar skade. Det er ikke engang et engangstilfelle. Og jada, jeg vet det er et RPG, så det er mye som teller med som stats, level på våpenet osv. Både jeg og fiendene er lvl 18, og våpnet lvl 16. De fleste fiendene faller derfor som fluer. Enten tar det to sekunder før de dør, ellers dør de ikke.

 

4. Jeg blir til gjengjeld drept bare jeg rører på meg. Det er så ille at jeg mistenker dem for å ha en skill som fjerner all helsen min uten å faktisk drepe meg. I Bravely Second har vi f.eks et skill som reduserer helsen til en fiende til 1, men uten å drepe. Jeg kan bli skutt på lenge uten å ta skade, men av og til er jeg så godt som død etter étt eneste skudd. Vet om critical hits og alt det der, men det er mistenkelig mange sånne skudd på rad til tider. i tillegg har jeg ennå til gode å faktisk dø av et sånt skudd direkte. Hvis det var ren damage, burde jeg da ifølge statistikken en eller annen gang ha tatt mer damage enn jeg har helse, og dermed bli one-shotta?

 

Sorry, liten rant der. :p Meget bra spill, men trenger nok noen patcher på å komme seg.

Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med ræva AI for tiden? Har stort sett gitt opp spillet på grunn av det. 

Sorry, liten rant der. :p Meget bra spill, men trenger nok noen patcher på å komme seg.

 

Vil bare nevne at jeg synes ai'en er veldig dårlig fram til level 25 + imo virker veldig noob friendly... 

 

sånn sett anbefaler jeg deg å få testet challenge mode / darkzone nivå 3 +

Lenke til kommentar

Har slitt en del med elendig AI før også, med fiender som gir blaffen i cover, hele tiden vet hvor jeg er, tar headshot fra femti kilometer unna med vanlig pistol og så videre. Kanskje det bare er at spillet er begynt å bli "vanskeligere" nå. Dvs fiendene tåler sykt mye i forhold til før. Liker det uansett ikke.

Lenke til kommentar

Har slitt en del med elendig AI før også, med fiender som gir blaffen i cover, hele tiden vet hvor jeg er, tar headshot fra femti kilometer unna med vanlig pistol og så videre. Kanskje det bare er at spillet er begynt å bli "vanskeligere" nå. Dvs fiendene tåler sykt mye i forhold til før. Liker det uansett ikke.

 

Angående at fienden vet hvor man er, så ser jeg at man kan gå opp i ting som skal gjøre det vanskeligere for fiender å "pulse" deg. Vet ikke om det bare er ment for PvP? Men hvis ikke, så er det altså bare at NPC skurkene også har tilgang på "pulse" og kan se oss gjennom vegger og slikt. Om så, så blir det jo ihvertfall ikke den biten så rar..

Lenke til kommentar

Angående at fienden vet hvor man er, så ser jeg at man kan gå opp i ting som skal gjøre det vanskeligere for fiender å "pulse" deg. Vet ikke om det bare er ment for PvP? Men hvis ikke, så er det altså bare at NPC skurkene også har tilgang på "pulse" og kan se oss gjennom vegger og slikt. Om så, så blir det jo ihvertfall ikke den biten så rar..

 

 

Har gangstere i hettegenser som skyter med pistolen holdt sidelengs tilgang til samme teknologi som hemmelige super-agenter?

Lenke til kommentar

 

Angående at fienden vet hvor man er, så ser jeg at man kan gå opp i ting som skal gjøre det vanskeligere for fiender å "pulse" deg. Vet ikke om det bare er ment for PvP? Men hvis ikke, så er det altså bare at NPC skurkene også har tilgang på "pulse" og kan se oss gjennom vegger og slikt. Om så, så blir det jo ihvertfall ikke den biten så rar..

 

 

Har gangstere i hettegenser som skyter med pistolen holdt sidelengs tilgang til samme teknologi som hemmelige super-agenter?

 

 

Ja, der sier du noe. Et øyeblikk der glemte jeg at spillet er basert på en sann historie. ;)

 

kan det jo tenkes at gangsterne har lootet pulse utstyr av døde hemmelige super-agenter? Eller at dette foregår i en verden der denne typen high tech er mer tilgjengelig?

 

Men jeg misstenker uansett at Schreiber er inne på noe angående spillmekanikk/AI. Jeg har stått på toppen av høye bygninger og kikket gjennom sniper rifla, så kommer der sivile rundt et hjørne som umiddelbart kikker rett opp på meg. Jeg tenker det også hadde vært naturlig å bli notifisert om at man har blitt pulse'et, eller om man har avverget en pulse. Om det var en del av gamet. Men jeg er så lavt level enda at det kan jo være jeg bare ikke har kommet til det enda. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har gitt mat til en sivil i nød, og h*m takket meg, var helt overlykkelig og sa jeg reddet livet hans eller hennes. Jeg begynner å løpe vekk i den andre retningen, og plutselig har den overlykkelige sivile full panikk fordi jeg prøver å drepe ham/henne? :p Hva med meg og en del agenter på en side, en drøss raidere på den andre, og sivilise som spaserer tvers gjennom all skytingen uten å merke noe som helst? Not a single fuck was given that day. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er nå inn i  dag nr 2 i dette spillet. Sliter litt med å venne meg til knappene, men nå er det mange år siden jeg har spilt noe seriøst :)

Sliter litt med å skjønne hvordan alt dette funker. Finnes det en tutorial på hvordan man bytter våpen, setter det opp osv?
Hvordan får man lagt ned våpenet så ikke de sivile blir redde?

 

Mvh Robert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Først og fremst, hvilken plattform spiller du på? Det er ikke mulig å ta vekk våpenet, og bry deg heller ikke om sivile da de er idioter på sitt beste. Våpen er jo forsåvidt enkelt å bytte og sette opp da spillet er stats drevet og man ser hva man gjør bedre og dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...