Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Hei

Spiller The Division for tiden jeg også. Så lurte jeg rett og slett på om det var noen mulighet til ta av solbrillene jeg har satt på fyren min? Kanskje litt teit spm men men.  Og om det var noen mulighet til å kvitte/bryte ned/ selge tøyet man finner. Begynner å få latterlig mye av jakker f.eks :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Spiller The Division for tiden jeg også. Så lurte jeg rett og slett på om det var noen mulighet til ta av solbrillene jeg har satt på fyren min? Kanskje litt teit spm men men.  Og om det var noen mulighet til å kvitte/bryte ned/ selge tøyet man finner. Begynner å få latterlig mye av jakker f.eks :)

Tror faktisk ikke det går, ihvertfall ikke enda. Men håper det er noe de legger til ved en senere anledning!

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål her. Hvor mange encounters og sideoppdrag har du gjort? Hvor mange collectibles har du? Er dette jeg bruker mest tid på, så er bare lvl 16. :) Har også tatt flere main missions flere ganger i co-op på Normal. og vurder Hard Mode etterhvert. Er en del å bruke tid på, hvis man gidder. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Aah.. kan anbefale alle å gå rogues i dz. Jeg og 2 kamerater fant ut at vi skulle være drittsekker. ødelegge for andre mens dem sikret loot og sånn.. hahaha det er driiiit moro.

Spillet ble faktisk dobbelt så gøy.

Syns dz er møk kjedelig når ingen angriper hverandre og sånn. Alke er redd for å miste lvl og loot :/

Lenke til kommentar

Det er sånn oppførsel som gjør at jeg mistrives i PvP. Men hey, det viktigste er jo at du og kompisene dine har det gøy. Det sier seg selv egentlig. Nå som dere kjeder dere i spillet, klart det eneste logiske er å ødelegge det for andre. Jeg skjønner den. Jeg gjør nesten det samme når jeg er på restaurant. Når jeg er ferdig å spise så går jeg rundt i restauranten å spytter på maten til alle de andre gjestene. Sier seg selv egentlig. Når jeg er ferdig med å nyte maten, så er alle være ferdig med å nyte maten. Jeg er ikke drittsekk i det hele tatt, det har min mor sagt..

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det er sånn oppførsel som gjør at jeg mistrives i PvP. Men hey, det viktigste er jo at du og kompisene dine har det gøy. Det sier seg selv egentlig. Nå som dere kjeder dere i spillet, klart det eneste logiske er å ødelegge det for andre. Jeg skjønner den. Jeg gjør nesten det samme når jeg er på restaurant. Når jeg er ferdig å spise så går jeg rundt i restauranten å spytter på maten til alle de andre gjestene. Sier seg selv egentlig. Når jeg er ferdig med å nyte maten, så er alle være ferdig med å nyte maten. Jeg er ikke drittsekk i det hele tatt, det har min mor sagt..

Hallo??:p spillet er jo konstruert for akkurat det! Ellers hadde det ikke vært pvpsone og/eller fått belønning for å gå rogue.

Jeg er vanligvis den dumsnille, hjelper lavlvl folk osv, men ville prøve meg på "the dark side". Og det var dritmoro!

Ikke det at vi klarte å gjøre mye faenskap. 70% tok oss selvom vi angrep først :p.

Gikk fra lvl 34 til 21 når kvelden var over. Hæhæ.

Lenke til kommentar

Hallo?? :p spillet er jo konstruert for akkurat det! Ellers hadde det ikke vært pvpsone og/eller fått belønning for å gå rogue.

Jeg er vanligvis den dumsnille, hjelper lavlvl folk osv, men ville prøve meg på "the dark side". Og det var dritmoro!

Ikke det at vi klarte å gjøre mye faenskap. 70% tok oss selvom vi angrep først :p.

Gikk fra lvl 34 til 21 når kvelden var over. Hæhæ.

Ah, sorry. Høres ut som dere ødelegger mest for dere selv. :p Bare når du skrev drittsekker uten " ", så tenkte jeg på camper typen som gjerne går på spillere med lavt level. Jeg har sett traileren med mexican standoff. Tolket det ikke som at det var det dere drev med. :)

Lenke til kommentar

Det å ganke low level folk i darkzone er vel litt av grunnen til at spillet trenger eget dedikert pvp system/arena(Pay 5 Phoenix Credits to enter....winners take all) der de med fult high end gear kan spille competetivt mot hverandre å spille på taktikk.

Flere av de svære streamerne(summit) driver med slik ganking av folk, de dreper folk med dårlig gear iforhold til de. 

Ellers så er det litt kjipt slik de har satt opp hele gearingsprosessen... det droppes altfor mye DZ-creds av npc'er og samtidig som du når rank 30 i pvp har du allerede fått det meste i puple drops slik at du ikke lenger trenger det gearet.

Håper de kommer med noen gode endringer

Lenke til kommentar

Ikke for å blande meg inn i debatten for mye, spesielt med tanke på at jeg ikke liker DZ i første omgang. Men for meg er det to måter å spille DZ på. Noen folk går inn i DZ utelukkende for å ødelegge for alle andre. Disse er max level, har veldig bra utstyr, og er gjerne samlet i små "gjenger". De trenger verken XP, penger, loot eller noe som helst annet, så de går bare rundt og plaffer ned andre spillere. Gjerne ensome ulver, eller små grupper som er i mindre antall enn dem selv. Om de i tillegg er lavt level, er det jo bare en bonus. Lett mål. Disse folkene gir blaffen i om de dør eller ikke. De har absolutt ingenting å tape lengre, og alt å "vinne" på å ødelegge for alle andre.

Andre folk går inn i DZ med tanke på å skaffe loot og/eller hjelpe andre. Disse folkene liker jeg. Når disse møter andre spillereer de nødt ilt å tenke kjapt: Er dette en spiller jeg bør tilby å ha med på laget? Er h*n verdt å skyte på? Er det andre i nærheten som hører bråket og løper til for å hjelpe en av oss, og i så fall, hvem vil de hjelpe? Resultatet blir at DZ blir et farlig sted å være, men også et noenlunde rettferdig sted. Man vet aldri om personen man møter er venn eller fiende, og det kan være vanskelig å stole på andre, selv folk på sitt eget lag. Da øker spenningen mye, mye mer. Alle har noe å tape på å dø, men hvem er villig til å ta sjansen på ekstra loot, hvis man risikerer å tape alt man har samlet allerede? Og hvor lenge kan man samle ting før det er på tide å komme seg ut? Trenger man bare ett våpen til, og kan man la være å ikke hente det? Hele greia er svært risikabel, men også nettopp derfor er det mye morsommere å spille med sånne folk. Det skjer bare så alt for sjelden. :(

Faktisk er det bare én gang jeg har spilt med sånne folk. Det var i Warhammer Online, og vi var en gjeng som streifet rundt i PvP på jakt etter alt mulig vi kunne finne. Vi ganket ikke noen som helst, men det ble en del heftige kamper mellom vår gruppe og en annen. Da stortrivdes jeg. Men å surre rundt i PvP bare for å ødelegge for alle andre har jeg ingen sans for, enten det er DZ eller noe annet.

Lenke til kommentar

Ikke for å blande meg inn i debatten for mye, spesielt med tanke på at jeg ikke liker DZ i første omgang. Men for meg er det to måter å spille DZ på. Noen folk går inn i DZ utelukkende for å ødelegge for alle andre. Disse er max level, har veldig bra utstyr, og er gjerne samlet i små "gjenger". De trenger verken XP, penger, loot eller noe som helst annet, så de går bare rundt og plaffer ned andre spillere. Gjerne ensome ulver, eller små grupper som er i mindre antall enn dem selv. Om de i tillegg er lavt level, er det jo bare en bonus. Lett mål. Disse folkene gir blaffen i om de dør eller ikke. De har absolutt ingenting å tape lengre, og alt å "vinne" på å ødelegge for alle andre.

Andre folk går inn i DZ med tanke på å skaffe loot og/eller hjelpe andre. Disse folkene liker jeg. Når disse møter andre spillereer de nødt ilt å tenke kjapt: Er dette en spiller jeg bør tilby å ha med på laget? Er h*n verdt å skyte på? Er det andre i nærheten som hører bråket og løper til for å hjelpe en av oss, og i så fall, hvem vil de hjelpe? Resultatet blir at DZ blir et farlig sted å være, men også et noenlunde rettferdig sted. Man vet aldri om personen man møter er venn eller fiende, og det kan være vanskelig å stole på andre, selv folk på sitt eget lag. Da øker spenningen mye, mye mer. Alle har noe å tape på å dø, men hvem er villig til å ta sjansen på ekstra loot, hvis man risikerer å tape alt man har samlet allerede? Og hvor lenge kan man samle ting før det er på tide å komme seg ut? Trenger man bare ett våpen til, og kan man la være å ikke hente det? Hele greia er svært risikabel, men også nettopp derfor er det mye morsommere å spille med sånne folk. Det skjer bare så alt for sjelden. :(

Faktisk er det bare én gang jeg har spilt med sånne folk. Det var i Warhammer Online, og vi var en gjeng som streifet rundt i PvP på jakt etter alt mulig vi kunne finne. Vi ganket ikke noen som helst, men det ble en del heftige kamper mellom vår gruppe og en annen. Da stortrivdes jeg. Men å surre rundt i PvP bare for å ødelegge for alle andre har jeg ingen sans for, enten det er DZ eller noe annet.

jeg syns ALLE er snille i DZ jeg. alle hjelper hverandre med loot osv... da blir det ekstra moro å gå rogue. litt forandring i gameplay :)

--

skal kanksje slenge inn at vi ikke gikk etter bare lav lvls.. vi prøvde oss på alle som gikk forbi. desverre er de fleste vi møtte i dz-lvl 50 til 80 ish :(..

vi (jeg iallefall) har ikke bra gear eller.. kommet godt igang da, men mangler masse high end enda!, så det er ikke det at jeg har gjort alt eller er lei looting enda :)

Endret av probin
Lenke til kommentar

Noe av det mer artige jeg gjorde i beta var samens med 3 andre å bombardere med alt vi hadde når en hel gjeng stod for å extract noe loot. Myldra med folk og vi ble jakta og uten tvil hatet der å da.

Det er dark zone! :D

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...