Schreiber Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Bilde? Er bare lvl 15, så håper det er noe senere i spillet. Har også unlocket clothes vendor, så kanskje det kommer noe der. Har møtt én spiller med gul/oransje bukse, men det er alt. Alle andre har hatt grått, blått og brunt. Jeg er bare lvl 14, spiller på ps4 så for mye stress å laste opp bilde her hehe Om noen skulle være i tvil om hvordan man tar skjermbilder: XBone: Før du kan gjøre noe som helst: 1. Gå inn på Settings og sørg for at deling av skjermbilder er aktivert. (Det er ikke aktivert ved default.) 2. Logg deg inn på OneDrive på både PC og XBone, for å være sikker på at de er synkronisert. Skal lite til før en "ramler ut" og nekter å oppdatere seg. Har måttet logge inn og ut flere ganger før det skjedde. 3. Skaff XB Live Gold. Seriøst, du får ikke delt noe som helst uten det. Når det er ordnet: 1. Start spillet. 2. Dobbelklikk på Home-knappen og trykk Y for å lagre skjermbildet. 3. Gå til Spill-DVR i menyen helt til venstre, avbryt innspillingen og trykk B for å gå tilbake til forrige meny du ikke engang fikk opp. 4. Velg skjermbildet ditt, trykk den knappen med en liste (der Start var før) og håp du ser Del. Det er slettes ikke garantert den er der, så det er godt mulig du må restarte XBoneren, eller slå av spillet. (Du kan heldigvis lagre skjermbilder mens du spiller.) 5. Hvis Del aller nådigst er i menyen, vel den, velg å del på OneDrive og håp det funker. 6. Gå til OneDrive på PCen og håp bildet er der. Ligger under Bilder -> XBone. 7. Last det opp direkte, eller via TinyPics, eller noe sånt. PS4: 1. Trykk Share. 2. Velg Facebook -> privat. 3. Gå til FB -> høyreklikk adressen til bildet -> velg "Sett inn bilde" og lim inn adressen. (4. Om ønskelig, sett bildet inn i en spoiler, da de kan bli ganske store.) Ja, det er jo fryyyyyktelig mye stress med PS4. :p Men før konsollikrigen er i gang kan jeg si med en gang at jeg har både PS4 og XBone, og stortrives med begge. XBone er på mange måter favoritten min, men den er sykt kronglete å finne frem i til tider. Her har de mye å lære fra PS4. Endret 15. mars 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Husk å velg at bilder skal lagres som png på PS4 for best kvalitet Endret 15. mars 2016 av LarZen Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Alt som er igjen no er vel og få perfekt rerolls på gearet Syns det er veldi lite og gjøre i spillet når du har blitt 30 da 3 daily missions som er gjort på en time max så har du darkzone? kunne no ha stjelt litt bounties fra Destiny eller noe sånt.. En tvättäkta glaskanon. Är du själv utan healer åker du i backen på två sekunder med den hp'n. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Skalerer encounters og side missions, btw? Er spesielt en encounter jeg sliter meg, så hadde ikke hatt noe imot å komme tilbake når jeg er OP. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Takk. For øvrig bare en drone og en echo igjen før jeg er ferdig med Pennsylvania Plaza. Er jo en begynnelse. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Skal slutte å klage på lite fargebruk fra nå av. The award for ugliest weapon goes to.... Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Skjønner ikke hva du snakker om. Passer jo perfekt til klærne. Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Fortsatt ikke sett ett eneste våpen skin her -.- Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Supply Line vendor i BoO selger. Bytter hver 24. time. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Fortsatt ikke sett ett eneste våpen skin her -.- Har tre stk her. Alle kjøp hos clothes vendor (fra Supply Lines). (finnes i Security Wing som upgrade.) Endret 15. mars 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Dagens WTF moment: Er i Hudson Yards, og ser en drøss drosjer stå parkert på rekke og rad. Ikke noe merkelig det, i grunn. Men har dere lagt merke til nummerskiltet? Samtlige drosjer har forskjellig tall og bokstaver på skiltene. Respect! Greit, er bare en liten detalje, men tøft er det. Det viser litt hvor mye arbeids som faktisk er lagt inn her. Begynner å like spillet mer og mer. Endret 15. mars 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Bilde? Er bare lvl 15, så håper det er noe senere i spillet. Har også unlocket clothes vendor, så kanskje det kommer noe der. Har møtt én spiller med gul/oransje bukse, men det er alt. Alle andre har hatt grått, blått og brunt.Jeg er bare lvl 14, spiller på ps4 så for mye stress å laste opp bilde her hehe Om noen skulle være i tvil om hvordan man tar skjermbilder: XBone: Før du kan gjøre noe som helst: 1. Gå inn på Settings og sørg for at deling av skjermbilder er aktivert. (Det er ikke aktivert ved default.) 2. Logg deg inn på OneDrive på både PC og XBone, for å være sikker på at de er synkronisert. Skal lite til før en "ramler ut" og nekter å oppdatere seg. Har måttet logge inn og ut flere ganger før det skjedde. 3. Skaff XB Live Gold. Seriøst, du får ikke delt noe som helst uten det. Når det er ordnet: 1. Start spillet. 2. Dobbelklikk på Home-knappen og trykk Y for å lagre skjermbildet. 3. Gå til Spill-DVR i menyen helt til venstre, avbryt innspillingen og trykk B for å gå tilbake til forrige meny du ikke engang fikk opp. 4. Velg skjermbildet ditt, trykk den knappen med en liste (der Start var før) og håp du ser Del. Det er slettes ikke garantert den er der, så det er godt mulig du må restarte XBoneren, eller slå av spillet. (Du kan heldigvis lagre skjermbilder mens du spiller.) 5. Hvis Del aller nådigst er i menyen, vel den, velg å del på OneDrive og håp det funker. 6. Gå til OneDrive på PCen og håp bildet er der. Ligger under Bilder -> XBone. 7. Last det opp direkte, eller via TinyPics, eller noe sånt. PS4: 1. Trykk Share. 2. Velg Facebook -> privat. 3. Gå til FB -> høyreklikk adressen til bildet -> velg "Sett inn bilde" og lim inn adressen. (4. Om ønskelig, sett bildet inn i en spoiler, da de kan bli ganske store.) Ja, det er jo fryyyyyktelig mye stress med PS4. :p Men før konsollikrigen er i gang kan jeg si med en gang at jeg har både PS4 og XBone, og stortrives med begge. XBone er på mange måter favoritten min, men den er sykt kronglete å finne frem i til tider. Her har de mye å lære fra PS4. Det er myye enklere enn det der på xbox. Bare å ta opp bilder/filmklipp og så kan du se og laste ned alt på xboxdvr.com eller xboxclips.com. Gjort det mange ganger selv og det fungerer strålende. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Tja, når det først fungerer med OneDrive er det ikke så ille. Bare husk det tar en stund å lagre bildet før du kan dele det. Fant for øvrig min første jakke med mer enn èn farge. Tror jeg endelig har skjønt dette. Penere klær har høyere droprate, og er godt mulig låst til høyere levels, av en eller annen grunn. Jeg får i alle fall penere klær nå enn i starten. Er bare lvl 16, så vi får se hvordan det blir på max level. Angående dette med å rase opp i level var jeg nok litt for snar til å klage. Driver og surrer rundt og gjøre side oppdrag, encounters, utforsker osv, så det vil ta tid å bli max level. Men det er nok fordi jeg ikke gjør ting som gir mye XP. Hadde jeg gått inn for det hadde jeg hatt max level for lengst. Er vel en kombinasjon av å fyke opp i level "automatisk" og å tvinge seg til å ikke gjøre det som kreves. Noe season pass blir det ikke på meg, men kommer nok til å spille dette mye lengre enn jeg regnet med jeg ville gjøre. Skulle bare vare frem til jeg for PCen tilbake og får testet Black Desert Online, men nå ser det ut som om BDO må vente. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 99 i DZ rank. Noen som har litt for mye fritid. Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) EDIT: Ser også at du fokuserer på DPS skillen (komme ikke på hva den hete ), anbefaler du å ta mest mulig av det kontra stamina osv Skulkesyk? Såg 217k dps'en din serru o.O Kommer an på om du spiller mye i group eller solo, vist du ska spille mye solo så ikke gå full firearms, vil anbefalle at du vertfall har 70k hp så kan du vel gå resten firearms og kansje litt electronics, men vist du har group og det er du som ska gjøre mye av dpsen så ja gå all out firearms! så ville jeg også skaffet 2 items som har full stamina på seg så du kan bruke dem i darkzone evt kan du kjøre stamina mods på alt av gear og ikke firearms mods En tvättäkta glaskanon. Är du själv utan healer åker du i backen på två sekunder med den hp'n. haha spiller no altid med group også har jeg "pvp set" har blitt kalt "hacker" mange ganger siden jeg one shoter folk med sniper i chest ;P men du har rett da vist jeg blir skutt på så dør jeg ganske fort men tar altids backline + survival link + -cooldown på signature skill every crit Endret 16. mars 2016 av Skulkesyk Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Som en hemmelig agent, er det viktig å se mest mulig ut som en typisk amerikaner, så jeg har gått for baseball caps med dertil hørende jakke. Endret 16. mars 2016 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Fra UbiClub? Eller droppet det senere? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Til dere som er 30 allerede, har dere gjort alt av side missions og encounters? Synes disse er så utrolig kjedelige, sikkert fordi jeg er for høy level for de jeg tar (20). Bruker maks 2-3 min på en encounter. Tar heller en hovedmission som er noen levels høyere enn meg selv. Endret 16. mars 2016 av Mr. President Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Men tar du alt av encounters ser du collectibles på kartet. Aner ikke om du trenger side missions også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå