Vakuum Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 For de av dere som har holdt dere til PVE delen så langt. Anbefaler å spille i Dark Zone selv om man ikke liker PVP. Mobsa er mye mer aggressive og ting er generelt sett kulere der. Kjører mye solo i DZ og det er både morsomt og krevende. (Og det regner blått gear) Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Kombinert med den latterlige boten man får ved å dø som rogue,Hva skjer hvis jeg dør som rogue? Du mister alt du har i loot-baggen (den gule med u-extracta gear) samt en % av Dark Zone cash. Problemet er at denne prosenten er alt for høy, så mange opplever å miste 80.000 DZ cash for å bli drept some rogue. Ikke veldig gøy når det å overleve gir deg 1200 cash.. Når du respawner er alt som før. Du er bare rogue så lenge du lever fram til nedtellingen går ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Takk. Var første gang jeg var i DZ, så mistet ingenting. Tvert imot ble jeg rank 2, så tjente litt på det. Men blir ikke å gå tilbake dit med det første. Er bare et salig rot uten mål og mening. Grinding bare for å grinde. Da kan jeg heller holde meg i PvE. Spesielt siden alt man får i PvP er en høyere drop rate på ting man kan få i PvE uansett. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Takk. Var første gang jeg var i DZ, så mistet ingenting. Tvert imot ble jeg rank 2, så tjente litt på det. Men blir ikke å gå tilbake dit med det første. Er bare et salig rot uten mål og mening. Grinding bare for å grinde. Da kan jeg heller holde meg i PvE. Spesielt siden alt man får i PvP er en høyere drop rate på ting man kan få i PvE uansett. Du får også en større utfordring. Mobs i DZ er ment for grupper, så de er mye mer spennende å gå løs på solo. Så hvis PVE begynner å bli litt grind anbefaler jeg deg å teste ut å gå løs på mobs solo i DZ. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Begynner PvE å bli en grind spiller jeg jo bare noe annet. Endret 14. mars 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Tok tid, men har endelig fått klær jeg er noenlunde fornøyd med. Fortsatt veldig blått og grått, men droppet jakken og fant et knallrødt skjerm. Det hjelper. Endret 14. mars 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Tok tid, men har endelig fått klær jeg er noenlunde fornøyd med. Fortsatt veldig blått og grått, men droppet jakken og fant et knallrødt skjerm. Det hjelper. Husk du kan ta av lue, skjerf og jakke om du ønsker. Ser litt mer aktiv ut uten jakke iallefall. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Bør jo ha jakke.. Er jo kaldt ute! 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Tok tid, men har endelig fått klær jeg er noenlunde fornøyd med. Fortsatt veldig blått og grått, men droppet jakken og fant et knallrødt skjerm. Det hjelper. Husk du kan ta av lue, skjerf og jakke om du ønsker. Ser litt mer aktiv ut uten jakke iallefall. Takk for å minne meg på at jeg kan skru av lue og jakke på det stoooort bilde der jeg står uten lue og jakke. Men ja, vet vi kan skru det av. Det jeg synes er kjipt er at selv om jakken er tatt av vises skjerfet dårlig, og med jakke vises ikke skjorten. Er alt for dårlig customization for min smak. Hvorfor er det ingen klær i andre farget? Grønn, rød, gul, oransje, lilla, knallrosa osv? Vi har jo NPCer med andre farger, som f.eks grønn refleksvest og knallgrønn lue. Hvorfor kan ikke jeg ha sånt på meg? AIen trenger også en solid overhaling. Vi var fire agenter som sitter i et lite rom og skyter gjennom vinduet. En fiende spaserer rolig gjennom døren, stiller seg midt blandt oss og oppdager knapt at vi er der. Har også oppdaget mange ganger at jeg sitter i cover, og en idiotfiende spaserer rolig bort og setter seg i cover oppå meg. WTF? Enkelte fiender gidder ikke engang røre seg. De står bare helt i ro godt synlig og skyter løs uten å ta dekning, til tross for at vi er tre, fire stk som skyter tilbake. Ikke akkurat realisme her i gården. Bør jo ha jakke.. Er jo kaldt ute! Viking power! Endret 14. mars 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg har nå røde huer og grønne jakker. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Bilde? Er bare lvl 15, så håper det er noe senere i spillet. Har også unlocket clothes vendor, så kanskje det kommer noe der. Har møtt én spiller med gul/oransje bukse, men det er alt. Alle andre har hatt grått, blått og brunt. Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Har også flere varianter av farger på jakker osv, og fikk tak i ei rød jakke ganske tidlig som ser fancy ut Tror det er ganske tilfeldig hva du får så anbefaler å gi sivile i nød vann, snacks eller hva de nå ber om for de gir som regel noe klær. Har ikke fått den enda men under ene avdelingen i basen din skal det også være en oppgradering som gir deg en clothes vendor elle noe slikt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Tja, drepte en tilfeldig fyr i en encounter, og fikk en hvit hoodie. Er nok rimelig tilfeldig. Fikk for øvrig også et par støvler da jeg hjalp en sivil med litt mat. (btw de liker ikke våpen, men det er ikke mulig å ta vekk våpnet. Det man må gjøre er ganske enkelt å gå helt rolig (ikke løp) eller stå i ro.) AIen på sin side nådde nettopp et nytt lavmål. En fyr sto og prøvde å få opp døren på en drosje, men klarte det ikke. "I can't get it open!" En ting er å bare knuse ruten, men hvordan overså han at bakdøren sto på gløtt? Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Alt som er igjen no er vel og få perfekt rerolls på gearet Syns det er veldi lite og gjøre i spillet når du har blitt 30 da 3 daily missions som er gjort på en time max så har du darkzone? kunne no ha stjelt litt bounties fra Destiny eller noe sånt.. Endret 15. mars 2016 av Skulkesyk Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Kommer snart patch med mere innhold da Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Kommer snart patch med mere innhold da Tenke du på i April eller e det noe før den tid jeg ikke har hørt om? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Bilde? Er bare lvl 15, så håper det er noe senere i spillet. Har også unlocket clothes vendor, så kanskje det kommer noe der. Har møtt én spiller med gul/oransje bukse, men det er alt. Alle andre har hatt grått, blått og brunt. Jeg er bare lvl 14, spiller på ps4 så for mye stress å laste opp bilde her hehe Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Alt som er igjen no er vel og få perfekt rerolls på gearet Syns det er veldi lite og gjøre i spillet når du har blitt 30 da 3 daily missions som er gjort på en time max så har du darkzone? kunne no ha stjelt litt bounties fra Destiny eller noe sånt.. Det eg syns spillet burde legge til og/eller utnytte er å legge til repetative missions som f.eks. bounties osv. Hadde vært en veldig kul feature til security avdelingen eller noe syns eg Spilte Star Wars Galaxies veldig mye for mange år siden og der dro du til en mission terminal og valgte ett par missions som du fikk penger i reward for, fullførte de og gjentok prosessen. Noe slikt savne eg her i Division. EDIT: Ser også at du fokuserer på DPS skillen (komme ikke på hva den hete ), anbefaler du å ta mest mulig av det kontra stamina osv Skulkesyk? Såg 217k dps'en din serru o.O Endret 15. mars 2016 av Skogen82 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg endte opp med å skaffe meg spillet også, til PC. Jeg var litt skeptisk pga. kulesvampene, men får leve med å måtte tømme et helt magasin i hver fiende Det ser i alle fall meget pent ut! Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg endte opp med å skaffe meg spillet også, til PC. Jeg var litt skeptisk pga. kulesvampene, men får leve med å måtte tømme et helt magasin i hver fiende Det ser i alle fall meget pent ut! Markman's rifle (sniper) og headshot så faller i hvertfall de fleste, foruten boss mobs, i gulvet av 2 skudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå