Lixxon Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 H Menyene i spillet er greie nok i seg selv, men man kan jaggu ikke navigere de uten å bruke piltastene og space. Forbanna consoll møkk. Og grafikken da... Takk igjen til consollene! Det kunne vært så mye mer. Ta en titt på denne videon: Jeg har ikke møtt på noen bluescreen, game-crash, problemer med menyer, aldri brukt piltastene, man starter med sticky-nade 20 timer played, har sålangt dette gearet: http://imgur.com/CK51y51 Det jeg dog har problemer med er at det er forferdelig lett å cheate i spillet, som er mitt aller største problem, måtte bytter server 5 ganger søndag kveld, og nei det var ikke noe invisible bugs og slikt... filmet et lite klipp fra en av de: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 So total biscut sine tanker om Division, tror jeg hopper over. bullet spongy fiender er en pet pive for meg og vil ikke takle fiender som tåler halvt dusin skudd i hue. Han er så ute å kjører i den videoen at det er direkte flaut. Jeg vet han er alvorlig syk og det føles ikke godt å skrive dette. Men han fremstår som bitter og grinete i hele videoen. Å klage på fks bullet sponge i et skyte spill med RPG elementer og ikke forstå hvorfor det tar så tid å drepe fiender. Spesielt siden spillet er satt mer i en virkelig setting og ikke fantasi. Vel da må en lure litt på hva han har holdt på med alle disse årene som han har spilt spill. Synes han har endel fine videoer. Men det her ble bare fjas fra start til slutt. Ikke enig, som nevt i videoen hans var det heller lite rpg i betaen. Om du skal kalle det et rpg, får de gjøre som rpg, trykk på knapp 1 for auto attack bruk 2- 10 for spesial angrep. Lager du 3rd person cover based shooter med tom clancy i navnet gir du visse forventninger Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Ikke enig, som nevt i videoen hans var det heller lite rpg i betaen. Om du skal kalle det et rpg, får de gjøre som rpg, trykk på knapp 1 for auto attack bruk 2- 10 for spesial angrep. Lager du 3rd person cover based shooter med tom clancy i navnet gir du visse forventninger Var flere RPG elementer i betaen. Stats på våpen,armor og diverse gear. Level på deg som spiller og fiender. Stats som påvirker deg som spiller over hvor mye skade du som spiller gjør. Som igjen er hvordan det er i RPG spill. Tiden hvor RPG spill var låst til turnbaserte spill er vel sikkert 10 år siden... World of Warcraft er en av dem store spillene som fortsatt tviholder på den formelen. Selv om heldigvis dem fleste mmorpg har beveget seg bort ifra det og blitt mer som The Division med mer action orientert gameplay. Sånn sett kunne The Division vært en mmorpg 3rd person shooter spill. Om det hadde vært en åpen verden. Nå har ikke jeg et spesielt forhold til spill med Tom Clancy lisensen. Men om noe så er det mye taktiske elementer i The Division som kan forsvare det navnet. Om en glemmer seg og tror en er Rambo så dør en fortere en du kan si Cynical Brit. Så nei...her synes jeg TotalBiscuit er ute å kjører... Endret 1. februar 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Vurderer å bytte til PC. Hvordan vil spillet oppføre seg på en i5-2300 med gtx 970, og 8 GB RAM? Ubisoft hater synet vårt. De har aldri klart å få teksten i lesbar størrelse konsoller. Jeg har selv Intel Core i5 3570K 3400 MHz, og 970 kort, 8 gb og jeg kjørte spille så og si knirkefritt. Kjørte det på SSD om det skulle ha noe og si, jeg har ikke overclocka noe som helst og har ikke en spesielt "ren" pc, kjørte med flere programmer i bakgrunn så jeg trur det skal gå veldig bra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ikke enig, som nevt i videoen hans var det heller lite rpg i betaen. Om du skal kalle det et rpg, får de gjøre som rpg, trykk på knapp 1 for auto attack bruk 2- 10 for spesial angrep. Lager du 3rd person cover based shooter med tom clancy i navnet gir du visse forventninger Var flere RPG elementer i betaen. Stats på våpen,armor og diverse gear. Level på deg som spiller og fiender. Stats som påvirker deg som spiller over hvor mye skade du som spiller gjør. Som igjen er hvordan det er i RPG spill. Tiden hvor RPG spill var låst til turnbaserte spill er vel sikkert 10 år siden... World of Warcraft er en av dem store spillene som fortsatt tviholder på den formelen. Selv om heldigvis dem fleste mmorpg har beveget seg bort ifra det og blitt mer som The Division med mer action orientert gameplay. Sånn sett kunne The Division vært en mmorpg 3rd person shooter spill. Om det hadde vært en åpen verden. Nå har ikke jeg et spesielt forhold til spill med Tom Clancy lisensen. Men om noe så er det mye taktiske elementer i The Division som kan forsvare det navnet. Om en glemmer seg og tror en er Rambo så dør en fortere en du kan si Cynical Brit. Så nei...her synes jeg TotalBiscuit er ute å kjører... DA:I har mer eller mindre slik combat og det er nytt. Sats på våpen har cod og battlefield også. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) RPG: Role Playing Game. En sjanger som ikke defineres av en actionbar med abilites fra 1-9 og cooldowns. Du har en rolle og du skal spille den, du skal fungere som en del av et støre "poeng". Du påvirker spillet du er i med valgene du gjør og du bygger "karakter", i dette tilfelle betyr det to ting. 1: Du fysisk bygger en karakter med og velge utseende,armor,våpen,stats,abilities,skills. I starten av spillet og uttover. 2: Du velger hvordan du skal spille, skal du være en greedy type,skal du hjelpe folk, skal du spille med eller mot andre, i dette spillet kan du også velge om du skal spille singleplayer eller om du vil være i multiplayer, eller begge. RPG er ikke bare det du kan velge i spillet selv men også hvordan du velger og "opptre" i spillet. I The Division så får du det som er nevnt over, noe som gjør det til et RPG spill i mine øyne, det virker for meg at spillet starter tregt og det er en del "grinding" og småmissions før du tar fatt på de større tingene, at spillet har en læringskurve hvor det kreves at du er godt kjent med basics før du setter ut verden på egenhånd, for jeg trur at "Endgame" og de høyere levlene i dette spillet så må du faktisk bruke hue og ikke bare velge abilities fra 1-9 og se om det funker. På samme måte som du må bruke hue endgame i wow,rift osv. Bortsett fra at dette er en noe mer realistisk stil og at det er et skytespill og ikke så mye fantasy. Men personlig syntes jeg det er til tider idiotisk og sammenligne spill bare fordi de er i samme sjanger, for hvor havner vil alltid da ? Tilbake på wow, call of duty/battlefield,the sims,minecraft og team fortress 2 Dette er min personlige mening, dere kan synse så mye dere vill men jeg gleder meg, og jeg syntes det er bra, som jeg har sagt tidligere så syntes jeg folk krever sinnsykt mye av spill og at noen velger og grine,skrike og hyle i timesvis hvis de ikke er fornøyd, hvorfor ikke bare akseptere at "dette var desverre ikke noe for meg" og finn noe annet og gjøre Endret 1. februar 2016 av Eriksendrul 2 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Da har man svidd av rundt 40 timer i beta, og jeg er storfornøyd.Logget på i noen timer nå i kveld, for å bare vandre rundt. Synes det er flott at så mange bygninger er åpne med både loot og fiender, spesielt når de har sagt i fra om at de har fjernet så godt som alle NPCer i den åpne verden. Mye mulig dette var kjent mat for flere, men "oppdaget" at den første hubben - hvor man lander med helikoper - hadde 3 side oppdrag hos en JTF officer. Mye mulig disse har vært her hele tiden, men disse har gått meg hus forbi. Kun sett det oppdraget hvor man leter etter søsteren til en av hovedpersonene. Morro å møte borti, selv om jeg var overlevlet som fy. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Må si jeg er veldig spent på hvorvidt det blir casual-vennlig eller ikke. Håper virkelig man kan ha en okey progresjon selv om man ikke kan nerde det 24/7. Som småbarnsfar til ettåring og i full jobb begrenser tiden seg naturlig, men jeg vil likevel få noe ut av dette her! Kommer ikke til å spille noe særlig annet fremover hvertfall Endret 2. februar 2016 av NiRaM Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 So total biscut sine tanker om Division, tror jeg hopper over. bullet spongy fiender er en pet pive for meg og vil ikke takle fiender som tåler halvt dusin skudd i hue. Han er så ute å kjører i den videoen at det er direkte flaut. Jeg vet han er alvorlig syk og det føles ikke godt å skrive dette. Men han fremstår som bitter og grinete i hele videoen. Å klage på fks bullet sponge i et skyte spill med RPG elementer og ikke forstå hvorfor det tar så tid å drepe fiender. Spesielt siden spillet er satt mer i en virkelig setting og ikke fantasi. Vel da må en lure litt på hva han har holdt på med alle disse årene som han har spilt spill. Synes han har endel fine videoer. Men det her ble bare fjas fra start til slutt. Problemet med bullet sponge er ikke at det er et RPG-spill, men snarere at stilen i spillet er realistisk og man forventer at fiendene dør av et eller to skudd i hodet fordi de ikke har noen beskyttelse på seg. Nå skal det sies at fiendene jeg møtte på i de 30 minuttene jeg orket å spille døde typisk i løpet av 5-10 sekunder, men våpnene i spillet var ikke noe morsomme å skyte med. Et annet problem jeg opplevde var "walking simulator"-syndromet: i løpet av de 30 minuttene jeg spilte er jeg helt sikker på at 25 av dem ble brukt til å gå fra A til B ved å holde inne W og CTRL, og trykke SHIFT. Den første introduksjonen jeg fikk fortalte meg ingenting fordi spillet tydeligvis antok at jeg kjente til spillet fra før av, og når jeg kom til basen ble jeg fortalt at jeg måtte gå ut og finne en tre-fire personer. Å utføre quest var tydeligvis bare å gå til det angitte stedet på kartet, skyte noen på veien, trykke F på riktig sted, vente 10 sekunder på at spillet får fingeren ut av ræva, for så å gå videre til neste punkt på kartet. Ekstremt morsomt Problemet mitt blir følgende: hvorfor i alle dager skal jeg spille dette spillet når jeg like godt kan ta med meg en 3DS ut på tur og spille 15-20 sekunder hvert tredje minutt? Slik opplevdes The Division for meg, og når spillet ikke har hatt et eneste lyspunkt utenom grafikken etter 30 minutter er det noe alvorlig galt. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Problemet med bullet sponge er ikke at det er et RPG-spill, men snarere at stilen i spillet er realistisk og man forventer at fiendene dør av et eller to skudd i hodet fordi de ikke har noen beskyttelse på seg. Nå skal det sies at fiendene jeg møtte på i de 30 minuttene jeg orket å spille døde typisk i løpet av 5-10 sekunder, men våpnene i spillet var ikke noe morsomme å skyte med. Et annet problem jeg opplevde var "walking simulator"-syndromet: i løpet av de 30 minuttene jeg spilte er jeg helt sikker på at 25 av dem ble brukt til å gå fra A til B ved å holde inne W og CTRL, og trykke SHIFT. Den første introduksjonen jeg fikk fortalte meg ingenting fordi spillet tydeligvis antok at jeg kjente til spillet fra før av, og når jeg kom til basen ble jeg fortalt at jeg måtte gå ut og finne en tre-fire personer. Å utføre quest var tydeligvis bare å gå til det angitte stedet på kartet, skyte noen på veien, trykke F på riktig sted, vente 10 sekunder på at spillet får fingeren ut av ræva, for så å gå videre til neste punkt på kartet. Ekstremt morsomt Problemet mitt blir følgende: hvorfor i alle dager skal jeg spille dette spillet når jeg like godt kan ta med meg en 3DS ut på tur og spille 15-20 sekunder hvert tredje minutt? Slik opplevdes The Division for meg, og når spillet ikke har hatt et eneste lyspunkt utenom grafikken etter 30 minutter er det noe alvorlig galt. Spilt i 30 minutter og vil diskutere spillet. Hehe. Nei takk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Førsteinntrykk er svært viktig, uansett hva det gjelder. Får du servernt en pizza som ser helt dynge ut og luker jævlig, hjelper det lite om den smaker veldig godt. Om en film starter gørrkjedelig er det ofte vanskelig å se videre, og om det spill føles elendig den første halvtimen skal det godt gjøres å bli hektet. Ikke at det aldri skjer, men det er vanskelig. Mye bedre med spill der man blir hektet med en gang. Men uansett, jeg er svært på gjerdet med dette spillet. Har sett en del videoer, lest litt rundt omkring osv, og for hver bra ting jeg ser, er det minst en negativ ting. Liker stilen, men dette med bullet sponge (spesielt på headshot) blir helt feil, i mine øyne. Det går greit i et sci-fi spill med aliens osv, men å dra frem en svær pistol, skyte en fyr i hodet på kloss hold tre, fire ganger og han lever ennå blir for dumt. Men liker cover based shooters, og hele greia gir meg en viss Mass Effect-følelse. Likte Destiny ganske mye, men gikk fort lei de gørrkjedelige klærne, våpnene og historien. Er stor fan av online co-op, men hater PvP intenst. Er Division noe for meg? Spiller kun på PS4, btw. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor bullet sponge i et 3rd person skyte spill med RPG elementer et et problem pga det er satt i en mer realistisk setting. For min del så har det absolutt ingenting å si om det er aliens eller mennesker. Om det er på jorden eller en utenomjordisk planet. Er det er 3rd person skyte spill med RPG elementer så skjønner jeg hva jeg får mer eller mindre. Så snodig at endel ikke gjør det.. Men samme kan det forsåvidt. Jeg digger spillet så jeg gleder meg bare til å kose meg videre i The Division Endret 2. februar 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hodet er som regel en ganske viktig del av kroppen, så det burde i det minste være garantert critical hit med enorm skade. Men ja, samme det. Smaken er som baken osv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Om jeg ikke husker feil så tror jeg du får crit om du treffer hode. Men ja smaken er som baken Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ja, du får crit om du skyter hodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 enig med Larzen her, så og si det fundamentale i spillet (stats osv) vil ha null niks å si hvis det er call of duty. hvis man ikke skjønner hvorfor det er bullet sponge i et slik spill burde man lese og søke litt rundt om hvorfor det er gjort slik, det er en grunn til det.. og ja man gir mer skade ved hode, og kan få crit, headshot Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hvordan er customization i dette spillet? Hvor variert kan folk egentlig bli? Jeg har bare sett folk gå rundt i vanlige klær/uniformer osv. Det blir fort kjedelig. Er det rare hatter, jakker- skjorter osv? Liker at folk har forskjellig utseende. Det var en av hovedgrunnene til hvorfor jeg sluttet med Destiny og Dungeons & Dragons Online. Liker ikke å være en klone. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Det virker som det er ganske mye forskjellige klær. Og mye customization på våpen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Fikk svidd av ca 6 timer på betaen og blei igrunn bare mer og mer hekta. Førsteinntrykket var ikke noe sånn voldsomt, men det kom seg veldig etterhvert. Håper bare PvP delen ikke blir kjedelig i lengden. Gikk for gold pakka, så da er det bare å vente Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Bestiller dere på steam eller uPlay? Synes førstnevnte var littegrann stivt priset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå