Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var en oppdatering på spillet akkurat nå, (PC) noen som vet hva den gjør?

[Changelog] March 10, 2016

Here is the list of changes implemented during the maintenance of Thursday, March 10, 2016:

• Fixed the Brooklyn safe house activation issue: Players no longer need to interact with the laptop to complete their activation
  • Fixed missing roaming groups of NPCs in the Dark Zone
  • Various server stability improvements

:)

Disse Roaming groups er drøye nå LOL spawner hele tia!  Merket svær forskjell!

Lenke til kommentar

Har testet litt diverse settings og hva de har å si for grafikk vs. fps.

Følgende settings er hva jeg mener er "like bra som max", men med betydelig mer fps. Noen med SLI eller lignende som har lyst til å komme med tilbakemelding? :)

4apuaL4.png

Lenke til kommentar

Har testet litt diverse settings og hva de har å si for grafikk vs. fps.

Følgende settings er hva jeg mener er "like bra som max", men med betydelig mer fps. Noen med SLI eller lignende som har lyst til å komme med tilbakemelding? :)

4apuaL4.png

Spillet crasher etter en miten stund, og sender rapport til ubisoft. Kanskje ikkje spillet liker 3-way sli og alt på max i 3440x1440 :p får ca 80 fps de minuttene jeg er inne :/

Lenke til kommentar

Hvordan ser folk ut nå da? Føler jeg har funnet en good look :)

Er bare level 2, så litt tidlig å poste bilder fra meg. :p Men jeg spiller på XBone. Hvordan tar man egentlig bilder der? På PS4 er det jo bare å trykke Share, men på XBone?

Prøvde for øvrig å kaste en sticky bomb på en fyr. Han ropte og hylte "Get it off!", helt til jeg sprengte den. Men overlevde gjorde han. Realisme FTW! :p Ellers rimelig bra førsteinntrykk. Bra grafikk, og svært bra animasjoner (cover til cover, klatre over ting osv.) Veldig enkle kontroller også. Kan bli morsomt, dette her. :)

Lenke til kommentar

Men, fra NÅR kan man begynne å samarbeide? Rett fra start, eller må man fullføre noe først?

Fra start, antar jeg. Er en Match Making i det første huset du kommer til i Brooklyn med alle de andre spillerne. Ville vært rart å ha den der hvis den ikke kan brukes. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser etter noen å spille litt med, har mikrofon og hopper gjerne på en TS server.

Eventuelt kan dere hoppe på Trønderbataljonens egen TeamSpeak server: IP'n er : 148.252.102.144
Passordet er: norge :)

Uplay nick: TB-Iceman

Level 18 DZ Level 7

Endret av TB-Iceman
Lenke til kommentar

Testade klocka gpu till 1510/8000. Ger 25% mer fps på mitt 980 i benchmarken. Snittar nu 75 fps i 1440p med något högre inställningar än vakuum ovanför. Grafikguiden till nvidia är väldigt bra till detta spel. Cranka upp det som ger synbar effekt, men sätt saker som du inte märker av på low. Vanvittig customization på grafiken. Kunde tänka mig denna motor i ett fps.

Lenke til kommentar

Testade klocka gpu till 1510/8000. Ger 25% mer fps på mitt 980 i benchmarken. Snittar nu 75 fps i 1440p med något högre inställningar än vakuum ovanför. Grafikguiden till nvidia är väldigt bra till detta spel. Cranka upp det som ger synbar effekt, men sätt saker som du inte märker av på low. Vanvittig customization på grafiken. Kunde tänka mig denna motor i ett fps.

Hmm har geforce gtx 980 selv men bruker jeg settingene til Vakuum så er jeg godt under 60 fps :/ Jeg skulle hatt en av dere tekniske karer her for å sett på maskina for selv er jeg helt dust når det kommer til ting som dette :p

Lenke til kommentar

Men jeg spiller på XBone. Hvordan tar man egentlig bilder der? På PS4 er det jo bare å trykke Share, men på XBone?

Here ya go :) http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/games/capture-screenshots

Takk, men det der funker ikke. Skjer ingenting når jeg trykker Y. Klarte etterhvert å rote meg inn i Spill-DVR og ta opp litt film fra spillet, men screenshot? Funker ikke. :(

Ser for øvrig at det er fullt mulig å spille på XBone uten XB Live Gold, men bare i solo. Får se om jeg gidder XBLG senere en gang. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Hmm har geforce gtx 980 selv men bruker jeg settingene til Vakuum så er jeg godt under 60 fps :/ Jeg skulle hatt en av dere tekniske karer her for å sett på maskina for selv er jeg helt dust når det kommer til ting som dette :p

Hvilken cpu har du? Som du ser på bildet jeg poster over så ser du at the division er glad i en kraftig cpu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...