Niram Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Ser beta har blitt forlenget men nå har jeg fått testet i hele helgen og konklusjonen er dette er bra! Så da er det bare å vente til lansering neste mnd. En liten siste posering før Ubisoft sletter karakteren Najs! En ting jeg lurte på under betatiden, hva betyr 5-tallet i hud-en din? Endret 1. februar 2016 av NiRaM Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Det tallet i den ruten er hvor mye ammo secondary-våpenet har. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Veldig fornøyd så langt. Det tok litt tid å komme inn i flyten, men føler det flyter ganske bra nå. Tok opp en liten snutt fra Dark Zone. Personlig er jeg imponert over grafikken da jeg kjører på medium med noen ting på high. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 En ting jeg må si jeg savner på PC versjonen som PS4 versjonen har er at all radio kommunikasjon kommer ut av høyttaleren på kontrolleren. Det er en liten detalj som jeg synes er veldig kult. Har spilt for det meste på PC versjonen med en håndkontroller og det er null problem. Aim assisten er akkurat passe. Ikke for mye og ikke for lite. Men akkurat nok til å kompensere for unøyaktigheten en har. Og en kan skifte mellom tastatur og kontrolleren uten noen avbrytelse. Helt topp Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Leste at det blir åpen Beta siste helg i Februar, fin bursdagsgave til meg selv. Da får jeg endelig testet det ut. Gleder meg faktisk litt nå! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Tips: forhåndsbestill det på PC hos greenmangaming.com og bruk rabattkoden 30PERC-JANUAR-SAVING og få det for NOK 365,- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 So total biscut sine tanker om Division, tror jeg hopper over. bullet spongy fiender er en pet pive for meg og vil ikke takle fiender som tåler halvt dusin skudd i hue. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Tips: forhåndsbestill det på PC hos greenmangaming.com og bruk rabattkoden 30PERC-JANUAR-SAVING og få det for NOK 365,- Billig, men tror faktisk jeg betaler et par hundrelapper mer for steam-versjon. 1 Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 So total biscut sine tanker om Division, tror jeg hopper over. bullet spongy fiender er en pet pive for meg og vil ikke takle fiender som tåler halvt dusin skudd i hue. Fair enough. Ikke alle kan like alle spill. Dog syns jeg noe av "kritikken" hans faller på sin egen urimelighet. Han klager på at folk i spill ikke dør av et skudd i hodet fordi det har han blitt fortalt av media/film/nyheter at sånn skal det være, altså kom igjen - det er et spill. Ellers er jo spillet et RPG, ikke ARMA. Jeg skjønner dog at det ikke faller i smak hos alle. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 So total biscut sine tanker om Division, tror jeg hopper over. bullet spongy fiender er en pet pive for meg og vil ikke takle fiender som tåler halvt dusin skudd i hue. Fair enough. Ikke alle kan like alle spill. Dog syns jeg noe av "kritikken" hans faller på sin egen urimelighet. Han klager på at folk i spill ikke dør av et skudd i hodet fordi det har han blitt fortalt av media/film/nyheter at sånn skal det være, altså kom igjen - det er et spill. Ellers er jo spillet et RPG, ikke ARMA. Jeg skjønner dog at det ikke faller i smak hos alle. Ja det er et spill med Tom Clancy i navet, og selv om det navnet ikke betyr hva det betydde, pleier ikke tom clancy bety ren fantasi. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 So total biscut sine tanker om Division, tror jeg hopper over. bullet spongy fiender er en pet pive for meg og vil ikke takle fiender som tåler halvt dusin skudd i hue. Han er så ute å kjører i den videoen at det er direkte flaut. Jeg vet han er alvorlig syk og det føles ikke godt å skrive dette. Men han fremstår som bitter og grinete i hele videoen. Å klage på fks bullet sponge i et skyte spill med RPG elementer og ikke forstå hvorfor det tar så tid å drepe fiender. Spesielt siden spillet er satt mer i en virkelig setting og ikke fantasi. Vel da må en lure litt på hva han har holdt på med alle disse årene som han har spilt spill. Synes han har endel fine videoer. Men det her ble bare fjas fra start til slutt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Vel han er The Cynical Brit, men jeg syns ofte han klager mer enn nødvendig. Det er greit at man ikke liker noe, men sutring blir man ihvertfall lei av å høre på, eller jeg blir. Dog det bekrefter bare det jeg sier, det er alltid subjektivt. Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 IGN la nettopp ut en video som omfatter the underground. Er 8 minutter ish. Tenkte det kunne være fint å se for de som spilte betaen da dette ikke var med. http://www.ign.com/videos/2016/02/01/8-minutes-of-the-divisions-deadly-underground-ign-first Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hvordan aimer man gjennom scopen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Hvordan aimer man gjennom scopen? Er vel Tab på PC (eller var det capslock?) Og trykke inn høyre stikke på konsoll/pc. Endret 1. februar 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Her er mitt møte med spillet. Kommer av helikopteret etter å ha sett en video med tips. Løper litt rundt, drar frem kartet, prøver å sette waypoint som jeg ble fortalt i videoen. Funker ikke. De har tydeligvis bestemt seg for at det skulle være på F i stede for høyreklikk som de sa i "tutorialen". Greit nok at det er beta, så litt får man tåle. Jeg løper videre klikker rundt her og der, ser på sideoppdrag osv. Bestemmer meg for å løpe videre. Velger en skill, og tenker det er på tide å sjekke ut våpna man starter med. Det funker dårlig. Trykker på knappene 1-2-3 som jeg ble fortalt i videoen, men det funker heller ikke. Løper litt videre, og plutselig ser jeg figuren har pistolen ute. Endelig klarte jeg å bytte våpen. På tide å prøve seg litt på å søke dekning og hoppe over ting. Det funker jo så som så... Det funker nå og man vender seg nok fort til å bruke systemet. Får prøve å sikte og skyte litt, det funker dårlig. Ikke kan jeg sikte og ikke kan jeg skyte. Okay, kanskje jeg kun kan gjøre det når jeg er ved noen fiender. Løper bort til ett sideoppdrag som jeg endelig klarte å lage waypoint til og finner noen fiender. Sniker meg fremover i skjul, og spretter frem for å skyte fiendene... Ingen ting skjer selvsagt. Granater har jeg heller ikke. Jeg dør ganske kjapt, uten å ha skutt et eneste skudd. Jeg begynner å klage til kameraten min som også spiller, og han sier at det skjedde med han også, men at han kunne skyte etter at han døde første gangen. Jeg tenker ja ja, får prøve igjen jeg også. Spawner, kan ikke velge noe våpen igjen. Løper videre og så kommer pistolen frem (regner med dette har noe med "green-zone" områder å gjøre). Prøver å fyre av et skudd, ingen ting skjer. Jeg har i grunn fått nok. Et spill som er basert på at man skal skyte andre, hvor man ikke kan skyte er ikke noe å kaste bort tiden på. Igjen, greit nok at det er beta, men hvorfor la folk teste et spill man ikke kan spille? Menyene i spillet er greie nok i seg selv, men man kan jaggu ikke navigere de uten å bruke piltastene og space. Forbanna consoll møkk. Og grafikken da... Takk igjen til consollene! Det kunne vært så mye mer. Det var mine minutter med spillet, og det er fare for at det blir de eneste minuttene jeg bruker i spillet. Er glad jeg ikke falt for fristelsen og forhåndsbestilte spillet. For all del, spillet funker sikkert fint for de fleste andre, men dagens beta er det nærmeste man kommer en demo fra gamle dager. De kommer ofte tett på release og de eneste muligheten man har til å teste spillet gratis før man kjøper det. Da holder det ikke å komme med en versjon som ikke funker som den skal. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Jeg har da full mus kontroll i menyene, opplevlde aldri noe av det du beskriver i mine 10+ timer i betaen. Jeg opplevlde en gang at museklikk stoppet å funke, men da skrudde jeg spillet av og på som fikset det helt greit. Husk på at det faktisk er en beta. edit: Grafisk sett er jo og spillet sykt pent, forstår ikke helt hvor all denne sutringen om at spillet ikke ser pent ut kommer fra. Endret 1. februar 2016 av Evil-Duck Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Spillet ser jo helt fastantikt ut på PC. Så jeg heller forstår ikke klagingen over grafikken. Men jeg laget igår en ny karakter. Og da skjedde det endel bugs kan du fint si... Karakteren min hadde endel av gear som min opprinnelige karakter hadde av en eller annen grunn. Jeg kunne ikke skifte våpen eller skyte. Så det er klart endel små rusk igjen. Men beta er beta. Selv om jeg skjønner endel blir forvirret og tror det er en demo når spillet virker såpass ferdig som det har gjort. Endret 1. februar 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå