LarZen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Bare jeg som er dum eller? Får ikke aktivert meg inne i det første safe house, går til pcen og holder inne firkant også skriver han noen på pc også skjer det ingenting? Bugger litt der slik. Log ut og inn igjen å prøv Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Bare jeg som er dum eller? Får ikke aktivert meg inne i det første safe house, går til pcen og holder inne firkant også skriver han noen på pc også skjer det ingenting? Bugger litt der slik. Log ut og inn igjen å prøv Okey takk, da får jeg prøve det Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Er det flere som ikke har fått "pre order" reward ? Jeg savner både national guard set og hazmat set. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Flere som sliter med å aktivere 'cover' i kampens hete? begynner selv å knote rundt med andre overflater og ofte ikke i det hele tatt blir jeg sugd inntil en vegg eller hva det enn måtte være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Er det flere som ikke har fått "pre order" reward ? Jeg savner både national guard set og hazmat set. Har du vært hos reward vendor da? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg har nå måtte se intro videoen 4 ganger fordi serveren til ubisoft timer ut mens jeg holder på å lage karakteren min.. Siden jeg antar det vil skje igjen, er det noen mulighet å skippe faenskapet? Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Er det flere som ikke har fått "pre order" reward ? Jeg savner både national guard set og hazmat set. Har du vært hos reward vendor da? Jau og der var det tomt dessverre. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Det er vist en bug med reward vendor. De fleste har ingen items der. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Føler jeg har fått tunet grafikken dit jeg vil ha den nå Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Føler jeg har fått tunet grafikken dit jeg vil ha den nå https://www.youtube.com/watch?v=YKV50NDPE_c Ser veldig bra ut ? Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ser spillet virker veldig lovende, stor koser meg hittil Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Takk for svar. Da jeg har en Internett linje som suger ble det til at jeg kjøpte den vanlige versjonen på DVD. men kan jeg enkelt oppgradere til Season pass senere? Ikke fått testa da jeg ikke har kommet meg hjem ennå Jada, season pass kan du kjøpe når du selv vil Og vil ikke bli overrasket om det kommer plasser med tilbud på passet også om en stund Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Føler jeg har fått tunet grafikken dit jeg vil ha den nå Ser veldig bra ut Det var veldig bra ja! Er det meste på max eller? Og må bare spørre, hva hadde den stakkars taxien gjort deg? :O Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Det var veldig bra ja! Er det meste på max eller? Og må bare spørre, hva hadde den stakkars taxien gjort deg? :O Det er ganske så maks ja. Har tunet litt forskjellig i tillegg. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Jeg liker disse guidene fra Nvidia. Tom Clancy's The Division Graphics & Performance Guide Endret 8. mars 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Fått spilt et par timer nå, men sliter veldig mye med error kode "sierra".. For håpe de har fått orden på serverene sine til helgen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Da må jeg si meg ferdig for idag. Rakk å bli lvl 7, med lite gametime. Er storfornøyd med spillet sålangt. Mitt nye GTX 980 Ti skal vel ha en del av æren for spillgleden nå om dagen! For en grafikk!! Men spillet virker solid, LØP og KJØP! Endret 8. mars 2016 av Sending! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Og der var Larzen. Løpte jeg forbi deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå