Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Jeg kjører ihvertfall på idag med det.

Så - hva er planen til type våpen for folk ?

Tenker å enten kjøre smg med silencer og marksman.

Eller Shotgun og LMG

I betaen spilte jeg stort sett med assault og marksman, men vurderer nå å gå for assault og LMG, da jeg har inntrykk av at LMG er ganske OP alikevell. Men er åpen for forslag.

Lurer mest på hvilke skills jeg skal gå for...

Har ikke fått titta så mye på skills enda - men foreløpig så er den der puls saken ganske interresant. Eventuelt den lille masking gevær saken du kan sette ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører ihvertfall på idag med det.

Så - hva er planen til type våpen for folk ?

Tenker å enten kjøre smg med silencer og marksman.

Eller Shotgun og LMG

I betaen spilte jeg stort sett med assault og marksman, men vurderer nå å gå for assault og LMG, da jeg har inntrykk av at LMG er ganske OP alikevell. Men er åpen for forslag.

Lurer mest på hvilke skills jeg skal gå for...

Har ikke fått titta så mye på skills enda - men foreløpig så er den der puls saken ganske interresant. Eventuelt den lille masking gevær saken du kan sette ut.

Testet den turreten i betaen, og syntes den var ganske ubrukelig mot andre spillere. Men mot AI var den ganske grei for å minimere oppmerksomhet mot deg selv.

Lenke til kommentar

Testet den turreten i betaen, og syntes den var ganske ubrukelig mot andre spillere. Men mot AI var den ganske grei for å minimere oppmerksomhet mot deg selv.

Ja - PvP delen er ikke spesielt..tiltalende til meg så blir nok 95% PvE for min del.

Lenke til kommentar

Voldsomt så man skal få beskjeden "The Division services are not available at the moment, please try again later". Så prøver man 2 sekunder etterpå, så er man inne igjen. Utrolig at det skal gå an å sende oss ut, og så rett inn igjen! Ustabilt.

Lenke til kommentar

Jævlig snodig at spillet ikke dukket opp fra elkjøp i postkassen i dag? Får kjøre innom å kjøpe det å helder sende post kopien i retur når det skulle dukke opp?

God plan ? Har akkurat vært og hentet min kopi så nå er det bare og vente på middag og sende dama ut ?

Noen andre som spiller på ps4 her?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er det sånn at man må spille online? Og er alltid på en server med andre, eller er det på singel og online modus?

Du må spille online, det er ikke mulig å starte spillet engang i offline modus, men du kan fint spille alene i verden om du føler for det. Eneste stedene du treffer andre spillere er i safe houses og Dark Zone (PvP området i spillet) som er frivillig å oppsøke.

Lenke til kommentar

Er det sånn at man må spille online? Og er alltid på en server med andre, eller er det på singel og online modus?

Du må spille online, det er ikke mulig å starte spillet engang i offline modus, men du kan fint spille alene i verden om du føler for det. Eneste stedene du treffer andre spillere er i safe houses og Dark Zone (PvP området i spillet) som er frivillig å oppsøke.

Okey høres bra, takk :)

Lenke til kommentar

Spiller på PS4 om folk vil legge meg til.
Har mic, men vet ikke helt hvor jeg har prestert å legge den. Men spiller man bra, så trengs ikke call-outs hele tiden.
Er over 25 år, og foretrekker å roame darkzone med andre. Jeg ønsker ikke å spille med rouge-personer i gruppen som kan ødelegge mye for andre.

PM hvis noen er interessert i å spille sammen!

Lenke til kommentar

Hmm føler som jeg sliter litt med litt mikrofreezes og fps lag, noen som har noen supre tips for å fikse det?

Hvordan oppsett har du? Og hva slags fps avg ligger du på?

Er ikke helt 100% sikker på tech'en her, men skal ha godt over det som er anbefalt for The Division. Men endra på en del settings ingame og da ble det bedre, selvom det irriterer at jeg skal ha en mer enn god nok data og nett til å kjøre spillet -.- Men har fremdeles ikke hatt ett spill på dataen her hvor jeg ikke har hatt noen problemer med så skulle vel helst ha fått noen med bedre peiling enn meg til å sett på den.

Lenke til kommentar

Det går vel nesten bare på en ting som i alle andre MMO. De med mest tid til spill blir som regel maks lvl først :)

Personlig kommer jeg til å ta meg veldig god tid og utforske alt spillet har å by på i mitt eget tempo. Samme for meg om jeg bruker 4 mnd til lvl 30 :)

Lenke til kommentar

Hei.

Vurderer sterkt å kjøpe dette spillet via Steam. Men sliter litt da det er en "vanlig" ersjon og en "gold" versjon.

Koster 350 kroner mer for gold versjonen men finner ikke noen gode kilder på hva forskjellene er?

Kan noen forklare meg dette. Og kom gjerne med synspunkter om gold versjonen er verdt 350 kroner mer og hvorfor :)

Gold Edition inkluderer season pass. Så du får med alle DLC pakker som kommer det første året. 

Tipper det koster rundt 450-550 for DLC'ene utenom så du sparer noen kroner der.

Vil du si at Season Pass er ett must have?

Ser season pass koster 339,- på både Steam og Uplay. Så eneste "fordelen" med gold edition da blir de kosmetiske tingene du får med + det andre stæsjet utenom season pass :)

Takk for svar. Da jeg har en Internett linje som suger ble det til at jeg kjøpte den vanlige versjonen på DVD. men kan jeg enkelt oppgradere til Season pass senere? Ikke fått testa da jeg ikke har kommet meg hjem ennå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...