Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Installerte selv de nyeste Nvidia driverne og har selv ikke opplevd noe som helst av problemer. Leser på Reddit at problemene er stort sett gjeldende på de som bruker flere skjermer. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Kommer uansett ikke til å rulle tilbake siden det funker greit hos meg, men det kan kanskje hjelpe noen andre som sitter på gjerdet mtp oppdatering.

Spilte selv fra 00:30 til 02:00, og kan ikke komme meg fra jobb fort nok. Lagde meg en kvinnelig karakter, så ingen kan si at jeg ikke tar hensyn til 8. mars!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vurderer sterkt å kjøpe dette spillet via Steam. Men sliter litt da det er en "vanlig" ersjon og en "gold" versjon.

Koster 350 kroner mer for gold versjonen men finner ikke noen gode kilder på hva forskjellene er?

Kan noen forklare meg dette. Og kom gjerne med synspunkter om gold versjonen er verdt 350 kroner mer og hvorfor :)

Lenke til kommentar

Hei.

Vurderer sterkt å kjøpe dette spillet via Steam. Men sliter litt da det er en "vanlig" ersjon og en "gold" versjon.

Koster 350 kroner mer for gold versjonen men finner ikke noen gode kilder på hva forskjellene er?

Kan noen forklare meg dette. Og kom gjerne med synspunkter om gold versjonen er verdt 350 kroner mer og hvorfor :)

Gold Edition inkluderer season pass. Så du får med alle DLC pakker som kommer det første året. 

Lenke til kommentar

Hei.

Gold Edition inkluderer season pass. Så du får med alle DLC pakker som kommer det første året. 

Tipper det koster rundt 450-550 for DLC'ene utenom så du sparer noen kroner der.

Lenke til kommentar

Hei.

Tipper det koster rundt 450-550 for DLC'ene utenom så du sparer noen kroner der.

Vil du si at Season Pass er ett must have?

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt dette fra Elkjøp og mottatt det? Håper det ligger i postkassen når en kommer hjem!

Hvis noen på PS4 med mic som vil samarbeide, skyt en pm :)

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Hei.

Det er ikke et must have, men hva om du virkelig liker spillet ?

Litt kjipt å måtte slenge på DLC'ene en etter en når de kommer når du kunne spart noen kr og kjøpt hele pakka med en gang ? :)

(Eventuelt kjøpe season pass bundle for mer enn det du kunne fått spillet+season pass for)

Det kommer mer info (merkelig nok) om fler bonuser du får ved Gold Edition, så jeg sier: kjør på! :)

Lenke til kommentar

Tror ikke du bør spørre om det her, da folkene her inkl meg selv kanskje er litt fanboy/hype-preget akkurat nå

Hehe ja, men hvis det er ræva/fult av bugs så regner jeg med folk ikke er så hyped

Spilte selv beta og open beta, og fikk aldri inntrykk av at det var fult av bugs eller ræva. Ja, det var bugs og er hele årsaken til en beta. Men hadde det utrolig fett med spillet og opplevelsen.

Lenke til kommentar

Hei.

Ser season pass koster 339,- på både Steam og Uplay. Så eneste "fordelen" med gold edition da blir de kosmetiske tingene du får med + det andre stæsjet utenom season pass :)

Lenke til kommentar

Greier ikke bestemme meg om jeg skal dra bort og kjøpe dette eller la være..

Hva synes dere?

Jeg skal vente til det går ned i pris. For all del, pent spill. Men tilbaestående AI, kjedelige fiender og plot holder meg fra å gå for fullpris. Blir litt det samme som watch dogs. Massiv hype, helt ok spill.

Lenke til kommentar

Jeg kjører ihvertfall på idag med det.

Så - hva er planen til type våpen for folk ?

Tenker å enten kjøre smg med silencer og marksman.

Eller Shotgun og LMG

I betaen spilte jeg stort sett med assault og marksman, men vurderer nå å gå for assault og LMG, da jeg har inntrykk av at LMG er ganske OP alikevell. Men er åpen for forslag.

Lurer mest på hvilke skills jeg skal gå for...

Lenke til kommentar

Jeg kjører ihvertfall på idag med det.

Så - hva er planen til type våpen for folk ?

Tenker å enten kjøre smg med silencer og marksman.

Eller Shotgun og LMG

Her blir det Assault med en secondary of choice. Kommer til å varriere alt fra SMG til LMG til sniper alt hva dagen bringer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...