Skogen82 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Gleder meg til å høre tilbakemeldingene Har siklet på dette spillet fra første stund. Men ble skuffet når jeg hørte at det kun var online. Så har ikke kjøpt det enda. Det går for lang tid mellom hver gang jeg får spilt. Å da orker jeg ikke å sette meg inn i det på nytt mens jeg blir skutt på av andre som har spilt det i måneder PvP delen er "kun" 1/3 av spillet visstnok, så det går an å spille PvE bekymringsfritt Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Gleder meg til å høre tilbakemeldingene Har siklet på dette spillet fra første stund. Men ble skuffet når jeg hørte at det kun var online. Så har ikke kjøpt det enda. Det går for lang tid mellom hver gang jeg får spilt. Å da orker jeg ikke å sette meg inn i det på nytt mens jeg blir skutt på av andre som har spilt det i måneder PvP delen er "kun" 1/3 av spillet visstnok, så det går an å spille PvE bekymringsfritt Ohhh... Kanskje dette blir en bursdags presang til meg selv Takk for tilbakemeldingen :) 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Eneste jeg så av andre folk i introen var i Safehouse. Når jeg løp rundt var jeg alene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Da tar AgentLarzen å finner puta Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Til dere som har fått testa spillet allerede nå ved launch, er det noen større bugs som er innvirkende på spillet eller er det en god launch? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Til dere som har fått testa spillet allerede nå ved launch, er det noen større bugs som er innvirkende på spillet eller er det en god launch? gamet i 3 timer nå! lvl 8, ingen bugs for min del! null lagg / delay 1 Lenke til kommentar
Sannheten Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ble litt sent ja! Glad jeg ikke har jobb i morgen! Perfekt timing!Spillet virker bugfritt etter 4-5 timer spilling! Dark Zone var helt jævlig da det virket som mange med hardcopy av spillet allerede har fått levlet opp noe villt, og man ble drept på det som føltes ut som 1-2 skudd. Så levler opp karakteren før jeg begynner på DZ-rank!Gleder meg allerede til å utforske dette spillet enda mer! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 You got to be f****** kidding me.Ikke bare åpner de tidligere enn de har sagt i flere uker, men nå når klokken faktisk er der får jeg en forbanna ROMEO feil.AAAARGH! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Men serverne er altså åpne for alle nå? Blir en lang dag på jobb.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Åpne ja, men har samtidig ikke fått spilt mer enn noen få minutter.Brukte 15 minutter på å få fikset grafikk, som fra ultra til medium ga meg imponerende 15 ekstra FPS..Så skulle jeg justere lyd på discord, for å innse at og spille i fullscreen det gjør man åpenbart ikke, windowed fullscreen om du ønsker alt-tabbing. Spillet henger, lukker det og nå er jeg som hundretusener andre stuck på at Ubisoft ikke klarer å holde styr på sine log-in servere...Ta fri på releaseday.. At jeg aldri lærer.. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Men serverne er altså åpne for alle nå? Blir en lang dag på jobb.. serverne ble trege og alt crasha når usa åpnet tilgangen kl 06.00 , vært nede ca halvtime nu Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Tillgången för PC kom väl nu kl 0600? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Det kan være lurt å slette mappen i My Documents/My games hvis du spilte betaen. Dette fjernet helt problemer med sort skjerm for meg. Ser også at HFTS er inkludert som egenskap i shadows. Dette er første spillet som introduserer HFTS. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Flere som får denne under oppstart? Kan sikkert hoppe over, men er vel ikke helt rett.. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Flere som får denne under oppstart? De har slitt litt med serverproblemer. Det er morgen i europa og kveld i usa nå, så mest sannsynlig latterlig mengde med folk som logger inn for første gang. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Leser at det er noen issues med Nvidia drivere. Er det fixet? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Leser at det er noen issues med Nvidia drivere. Er det fixet? Selve installasjonen eller in-game? Det er visstnok anbefalt å ta custom installation og velge clean install. Opplever du sort skjerm in-game så trykk alt+enter. Og spilte du betaen så slett mappen du har i Documents/My Games. 2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ah, Takk Vakuum! Slet med sort skjerm. Installerte driver etter oppskriften din, null problem nå! Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ah, Takk Vakuum! Slet med sort skjerm. Installerte driver etter oppskriften din, null problem nå! Sweet! Lenke til kommentar
uggy Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 der gikk serverene ned for min del.. jaja, får fortsette senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå