Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke installert med disc på hovedpc (runtime error), og laptoppen får ikke engang lest platene.

Høres ut som du har fått noen feilproduserte plater. Om jeg var deg så ville jeg registrert spill koden å satt på nedlasting så fort så mulig. 

Lenke til kommentar

Du må registrere koden før du kan installere. Og jeg laster ned nå. Bare 7 timer igjen. Skulle vært ferdig for 7 timer siden.

Uplay sier jeg kan spille om 43 minutter. Tviler på at jeg kommer lenger enn til char creator.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Såeh om dere har Nvidia skjermkort, ikke installer nyeste driver... jeg fant ut av det på den triste måten.

Ah pokker, hva er galt med den? Installert den her for tenkte eg skulle være supersmart og ha det klart i morgen :S

Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre tilbakemeldingene :)

Har siklet på dette spillet fra første stund.

Men ble skuffet når jeg hørte at det kun var online. Så har ikke kjøpt det enda.

Det går for lang tid mellom hver gang jeg får spilt. Å da orker jeg ikke å sette meg inn i det på nytt mens jeg blir skutt på av andre som har spilt det i måneder :(

Lenke til kommentar

Såeh om dere har Nvidia skjermkort, ikke installer nyeste driver... jeg fant ut av det på den triste måten.

Ah pokker, hva er galt med den? Installert den her for tenkte eg skulle være supersmart og ha det klart i morgen :S

Om du ikke har merket noe så skal det gå greit.

Pc'en restarter hele tiden og man får ikke gjort noe, for min del hjalp det ikke å gå i sikkermodus jeg måtte ta ut skjermkortet og tilbakestille windows for å fikse det.

Lenke til kommentar

Om du ikke har merket noe så skal det gå greit.

Pc'en restarter hele tiden og man får ikke gjort noe, for min del hjalp det ikke å gå i sikkermodus jeg måtte ta ut skjermkortet og tilbakestille windows for å fikse det.

Oi dæven, det hørtes ikke bra ut nei. Heldigvis fungert helt fint her, tilogmed spilt ett par timer så har nok kommet meg unna problemene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...