Dragen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Får ikke installert med disc på hovedpc (runtime error), og laptoppen får ikke engang lest platene. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Spillet er tilgjengelig på Steam fra midnatt. men steam kjører vel gjennom uplay og der står det 06:00? eller bommer jeg her? Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Spillet er tilgjengelig på Steam fra midnatt. men steam kjører vel gjennom uplay og der står det 06:00? eller bommer jeg her? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Får ikke installert med disc på hovedpc (runtime error), og laptoppen får ikke engang lest platene. Høres ut som du har fått noen feilproduserte plater. Om jeg var deg så ville jeg registrert spill koden å satt på nedlasting så fort så mulig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Noen som får startet spillet? Har pre-loaded på Uplay men ikke noe har skjedd enda. Prøvd å logget ut å inn et par ganger også... EDIT: NVM! Kom opp nå. 3Gb må lastes ned... o.O Endret 7. mars 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Du må registrere koden før du kan installere. Og jeg laster ned nå. Bare 7 timer igjen. Skulle vært ferdig for 7 timer siden. Uplay sier jeg kan spille om 43 minutter. Tviler på at jeg kommer lenger enn til char creator. Endret 7. mars 2016 av Dragen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 bah. funket ikke hos meg på xbox one.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Vet ikke helt hva jeg synes om det her men.... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hva da? At de selger kosmetikkpakker? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Så lenge det er rent kosmetisk ser jeg ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ja. Trodde dem ikke skulle ha noe mikro transaksjoner jeg? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 De har sagt ganske lenge at de skal selge kosmetikkpakker. Og det er Ubisoft. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ja. Trodde dem ikke skulle ha noe mikro transaksjoner jeg? Hmm, det er sant. Men de pratet ikke om kjøp av fordeler? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Såeh om dere har Nvidia skjermkort, ikke installer nyeste driver... jeg fant ut av det på den triste måten. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Så det på Reddit, rett før jeg skulle oppdatere. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Å fy faen. Versjonen man laster ned fra Uplay er ikke nyeste versjon. Den krever update. Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Såeh om dere har Nvidia skjermkort, ikke installer nyeste driver... jeg fant ut av det på den triste måten. Ah pokker, hva er galt med den? Installert den her for tenkte eg skulle være supersmart og ha det klart i morgen :S Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Gleder meg til å høre tilbakemeldingene Har siklet på dette spillet fra første stund. Men ble skuffet når jeg hørte at det kun var online. Så har ikke kjøpt det enda. Det går for lang tid mellom hver gang jeg får spilt. Å da orker jeg ikke å sette meg inn i det på nytt mens jeg blir skutt på av andre som har spilt det i måneder Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Såeh om dere har Nvidia skjermkort, ikke installer nyeste driver... jeg fant ut av det på den triste måten. Ah pokker, hva er galt med den? Installert den her for tenkte eg skulle være supersmart og ha det klart i morgen :S Om du ikke har merket noe så skal det gå greit. Pc'en restarter hele tiden og man får ikke gjort noe, for min del hjalp det ikke å gå i sikkermodus jeg måtte ta ut skjermkortet og tilbakestille windows for å fikse det. Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Såeh om dere har Nvidia skjermkort, ikke installer nyeste driver... jeg fant ut av det på den triste måten. Ah pokker, hva er galt med den? Installert den her for tenkte eg skulle være supersmart og ha det klart i morgen :S Om du ikke har merket noe så skal det gå greit. Pc'en restarter hele tiden og man får ikke gjort noe, for min del hjalp det ikke å gå i sikkermodus jeg måtte ta ut skjermkortet og tilbakestille windows for å fikse det. Oi dæven, det hørtes ikke bra ut nei. Heldigvis fungert helt fint her, tilogmed spilt ett par timer så har nok kommet meg unna problemene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå