Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bekymringen min er når man blir level 30 så starter high-end gear farmingen, men vis det ikke er noe mer etter det? Skal jeg bare gå rundt i darkzone å drepe alle folk med og uten loot på mofo uten grunn? 

Synes det kunne vært litt mer litt mer av scenario der man i JTF main base quer opp for en sekvens som innebærer å finne et object elns som vil være nyttig og extracte denne, og i den prosessen kjempe mot hverandre  og de som vinner vil bli rewarded/rank lister?.

Etterhvert som fler og fler har alt de trenger vil darkzone bare bli en evig meningsløs KoS fest

Føler at det er der, på slutten at spillet som vil være utfordrende på innhold, uansett så skal reisen bli gøy!  :dribble:

Regner nok med at det blir en del daily quests å plukke opp etc. De har vel og løst bekrefta at det blir "raids". 

Ellers liker jeg at det kommer en vendor i FOB'en som gjør at du kan konvertere PVE valuta til PVP valuta så man kan kjøpe noe av det bedre gearet som DZ vendorene har uten å måtte ty til PVP. 

Jeg har dog ikke sett hele Year 1 videoen f.eks: 

Ser dog at de bekrefter at det kommer såkalt incursion - PVE - hvor du tydeligvis kø'er alene eller som et lag (regner med at mm vil funke her og slik at man kan bli satt sammen med andre om man ikke er fult squad). Dette later til å være et mission hvor du skal ta ut en gitt fiende elns og får rewards ved fullføring. 

Det virker til at Ubisoft har satsa MYE på det spillet her, så jeg tror de har lagt opp til mye snacks i månedene som kommer, jeg gleder meg som en unge vertfall :)

Endret av Nisirius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

står det ikke 00:01 (din lokale tid?)

men siden xboxen min står på US, vil det da være 06:00

Lenke til kommentar

Bekymringen min er når man blir level 30 så starter high-end gear farmingen, men vis det ikke er noe mer etter det? Skal jeg bare gå rundt i darkzone å drepe alle folk med og uten loot på mofo uten grunn? 

Synes det kunne vært litt mer litt mer av scenario der man i JTF main base quer opp for en sekvens som innebærer å finne et object elns som vil være nyttig og extracte denne, og i den prosessen kjempe mot hverandre  og de som vinner vil bli rewarded/rank lister?.

Etterhvert som fler og fler har alt de trenger vil darkzone bare bli en evig meningsløs KoS fest

Føler at det er der, på slutten at spillet som vil være utfordrende på innhold, uansett så skal reisen bli gøy!  :dribble:

..snip..

Ellers liker jeg at det kommer en vendor i FOB'en som gjør at du kan konvertere PVE valuta til PVP valuta så man kan kjøpe noe av det bedre gearet som DZ vendorene har uten å måtte ty til PVP. 

Fullt så enkelt blir det ikke, da du fortsatt vil måtte ha DZ rank for å kunne kjøpe utstyret. Så med andre ord så vil man måtte spille endel PvP for å kjøpe gearet fra DZ vendorene. Om man derimot ikke liker PvP så vil det samme utstyret droppe i PvE, men det vil nok ta lengre tid.

Husk uansett at man neppe vil se Superior eller High End før man kommer opp i level, for betaen sin del så var dette utstyret med vilje lagt inn på lav lvl DZ vendorene for testingen sin skyld.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Må si jeg er veldig spent på hvor langt man kan komme i dette spillet med hovedvekt på solo PvE. Elsket betaen, og ser for meg dette er et spill jeg kommer til å spille ofte.

Men med turnusarbeid, liten unge osv vet jeg at mesteparten vil bli solo eller i tospann (altså sjelden 3-4). Liker PvE best, så håper man kan få bra gear/progression der og!

Lenke til kommentar

..snip..

Fullt så enkelt blir det ikke, da du fortsatt vil måtte ha DZ rank for å kunne kjøpe utstyret. Så med andre ord så vil man måtte spille endel PvP for å kjøpe gearet fra DZ vendorene. Om man derimot ikke liker PvP så vil det samme utstyret droppe i PvE, men det vil nok ta lengre tid.

Husk uansett at man neppe vil se Superior eller High End før man kommer opp i level, for betaen sin del så var dette utstyret med vilje lagt inn på lav lvl DZ vendorene for testingen sin skyld.

Aha, ja jeg ser jo den. Ellers ville det vel blitt litt vel lett for folk å bare spille PVE, kjøpte DZ loot for så å herje i PVP uten motstand på lav lvl etc. (Takk for info/oppklaring)

Det later uansett til at de har en langsiktig plan for spillet allerede ved launch, noe som virkelig gleder meg og gir meg en god følelse for at dette er noe som kommer til å være rundt en stund.

Bare 2 dager igjen nå til man kan komme igang!! :) 

Lenke til kommentar

Må si jeg er veldig spent på hvor langt man kan komme i dette spillet med hovedvekt på solo PvE. Elsket betaen, og ser for meg dette er et spill jeg kommer til å spille ofte.

Men med turnusarbeid, liten unge osv vet jeg at mesteparten vil bli solo eller i tospann (altså sjelden 3-4). Liker PvE best, så håper man kan få bra gear/progression der og!

Helt enig ang det med PvE, håper man ikke blir absolutt nødt til å dra til Dark Zone for å få "skikkelig" gear men at man kan finne lignende i PvE sonene.

Er helt "håpløs" når det kommer til PvP så viss jeg må inn dit trenger jeg noen til å bære meg :p

Lenke til kommentar

Man må inte bara dit. Man må döda antingen NPC av olika svårighetsgrad eller köra klassisk pvp och ta gear någon annan har plockat upp. I tillägg måste man överleva länge nog till att en helikopter kan plocka upp loot. Kan vara svårt nog med ett par hundra spelare i samma zone.

Lenke til kommentar

Bruker vi samme utstyr i PvE og PvP? I samtlige MMOer jeg har prøvd har det vært eget utstyr for PvP, komplett med egen vendor for PvP utstyr. Dette fordi PvP-utstyret har andre stats osv som er mer rettet mot å sloss mot andre spillere. Det må tilpases en mye bedre balanse, mens utstyr til PvE kan være rimelig ubalansert, da monstrene også som regel er det. De er jo utelukkende laget for å drepe deg, mens PvP er laget utelukkende for å gi folk en sjanse til å overleve. Blir litt rart med samme utstyr da. :)

Ang tid før man når max level er dette også noe jeg er skeptisk til. Dessverre snakker jeg av erfaring her. Er stor fan av DC Comics, så DC Universe Online burde ha vært tidenes MMO for meg. I starten var det da også det. Sykt bra spill hele uken det varte før jeg var max level. Men etter det? Fokuset ble plutselig flyttet over til å gjøre achivements, grinde noe sykt, raide og så videre. Ble rimelig kjedelig etter det. :( Jeg foretrekker helt klart spill der man kan spille i månedsvis og stadig føle at man gjør fremskritt her og der. Har spilt Marvel Heroes siden det kom i 2013, og selv den dag i dag gjør jeg stadig fremskritt her og der. Hver eneste skurk jeg banker gjør meg litt nærmere en achivement (som igjen gir en bonus), hver helt jeg får til lvl 25 og 50 gir meg ny synergy (som gir permanent bonus til andre helter, hvis man velger den synergyen. Man kan kun ha 10 på en gang.) Stadig vekk får jeg eternity splinters som kan brukes til å kjøpe nye helter osv.

Og jada, jeg vet jeg kan høres ut som jeg misliker Division instenst, og strengt tatt ikke har noe å gjøre her i tråden. :p Men fakta er at jeg tvert imot er svært interessert, og jeg gleder meg til å se både review og hvordan folk liker spillet over tid. Eneste problemet er at jeg har brent meg på MMOer før alt for mange ganger, så gidder ikke kjøpe dem før jeg vet de er verdt pengene. Derfor kommer jeg ikke til å spille Division ved launch, men det er ikke utenkelig å se meg i spillet etter noen uker. :)

Lenke til kommentar

Av det vi såg i Beta 1 så är det samma utstyr, bara bättre versioner av de. Mera epics. I tillägg kan man köpa legendarys av alla slots. Om det ser likadant ut i live vet jag inte, men i första betan hade i alla fall jag full legendary. Problemet är att man inte kan gambla på att "spara" dmz currency då man blir av med en summa varje gång man blir dödad. De flesta kommer nog vänta med att köpa legendarys tills de dingar 30 eller när de kan köpa den med högst level.

Lenke til kommentar

Er spent på hva som er best... Levle litt gå inn i DZ tidlig før andre starter der? Skaffe litt rank darkzone ranks og levle videre?..  Noen andre her som faktisk har planer om å spille akkurat 06.00 på morgningen?

Lett :p går og legger meg kl 20:00 og står opp kl 5:00 tar en jogge tur også spiser jeg litt frokost så blir det division til jeg sover ;P

Lenke til kommentar

Av det vi såg i Beta 1 så är det samma utstyr, bara bättre versioner av de. Mera epics. I tillägg kan man köpa legendarys av alla slots. Om det ser likadant ut i live vet jag inte, men i första betan hade i alla fall jag full legendary. Problemet är att man inte kan gambla på att "spara" dmz currency då man blir av med en summa varje gång man blir dödad. De flesta kommer nog vänta med att köpa legendarys tills de dingar 30 eller när de kan köpa den med högst level.

Et av de viktigste tingene i ethvert spill for meg er at utstyret ikke bare skal bli bedre, men det skal også se bedre ut. Hvis jeg får en legendarisk jakke som ser identisk ut med den jeg startet med, blir jeg neppe å fortsette å spille. :p Jeg vil heller starte med synlig dårlig utstyr, og hvis en spiller på høyt level spaserer forbi, vil jeg vite at han er høyt level bare ved å se på utstyret hans. :) Dette er noe av det jeg er mest skeptisk til i Division.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@schreiber det ordnar man med mods. Jag är tvärtom, jag vill se så "normal" ut som möjligt så att inga skjuter på mig bara för att jag har en epic på mig. Lite av det samma med bil. Hade jag haft en Merca med 300hk hade jag inte haft det synligt på bilen om jag kunde undgå det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...