Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Hva er poenget egentlig med å levle opp bortsett fra at man kommer inn i andre dark zone levels?

Bare for bedre gear osv?

Muligheten for bedre gear, flere missions(?). Kan hende level henger sammen med talents, det treet fikk man ikke se i betaen. 

Det er jo soner som har level anbefaling akkurat som i andre mmorpg'er. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å bytte til PC. Hvordan vil spillet oppføre seg på en i5-2300 med gtx 970, og 8 GB RAM?

Ubisoft hater synet vårt. De har aldri klart å få teksten i lesbar størrelse konsoller.

Kan ikke se for meg at det skal være noe problem på den maskinen. Selv spiller jeg på laptop med 980m, funker helt utmerket på very high settings i 1080p. Har ikke prøvd ultra, men tipper det går greit og.

Liker egentlig spillet veldig godt, har stor tro på dette! Har et litt delt syn på GUI-et foreløpig. Det kan definitivt bli for mye, spesielt om de skal tipse meg om alt av covers og/eller climbs i hele spillet. 

Ellers er det spennende, intenst og skikkelig tøft synes jeg. Våpnene oppfører seg okey, og skill/talent-opplegget virker flott. 

Gleder meg til launch!

Lenke til kommentar

Føler nå at vi har tømt betaen ganske greit for content etter 10+ timer in game, siste timene gikk vi igrunnen bare rundt i Dark Zone å "rollespilte" og var på watchout etter rouges. Veldi morsomt når vi møtte på en annen gruppe med mic som var med på leken, men virker dessverre som om at det er svært mange som går rundt uten mic, noe som er litt kjedlig i denne typen spill, men folk skal jo få spille spillet akkurat slik de vil.

Alt i alt ga denne svært begrensede betaen så absolutt mersmak, både på et teknisk ståsted samt gameplay. Holder meg somregel for god til å forhåndskjøpe spill, men når betaen var såpass gøy og spillet så teknisk godt føler jeg at risken ikke er stor denne gangen.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Har jeg forstått det riktig at alle i nærheten av meg hører meg når jeg snakker på mic? Prata til noen i dark zone som gikk alene, og de så ut til å høre det. Men jeg fikk ingen annen indikasjon på det..?

Er det en spesifikk radius man hører det i? Spiller tydeligvis ingen rolle om man er i gruppe eller ikke.

Lenke til kommentar

Om du er i en gruppe så hører gruppen din deg uansett hvor du befinner deg mener jeg på, er ikke helt 100% sikker ettersom min gruppe brukte discord til kommunikasjon mellom hverandre. Men for andre spillere må du være i nærheten av dem for å kunne kommunisere. Vi brukte da push to talk når vi ville snakke med andre in game.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Ok. Men hva om man er i firefight med noen (ingen er i gruppe). Da hører alle hva som blir sagt? 

Kult konsept, men usikker på hvordan det blir i praksis. Og som du sier, synd at veldig mange spiller uten mic.

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Godt å høre at folk liker det. Har faktisk vært ganske interessert i dette helt siden det ble annonsert, men vært litt reservert med tanke på Ubisoft sin tendens til og levere under det de lover. Ville nok aldri forhåndsbestilt det for en beta nøkkel, men større sjanse for at jeg kjøper det nå.

Var ganske interessert jeg også når de viste de første videoene, så falt interessen når ikke en dritt skjedde på 15 år.

Nå er jeg litt mer hypa igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke satt meg 100% inn i kommunikasjons systemet in game ettersom vi brukte discord til "privat" kommunikasjon mellom hverandre, om de har eller kommer til å implementere noen form for whisper kun mellom gruppen er jeg ikke sikker på, men det hadde kanskje vært en god ide. De andre gruppene vi endtre opp i  firefights med ble det stort sett mye gauling mellom hverandre for å få den andre gruppen til å trekke seg unna eller lignende, ganske skøy om den rivaliserende gruppen kommuniserte tilbake.

Likte og særs godt aspektet med å krype seg opp på tak nær extraction points, scanne over feltet med scan skillen å vurdere hvorvidt om vi skal gå rouge å prøve å knabbe gearet til gruppen som holder på å extracte, blir ofte en del taktisk planlegging av slikt etterfulgt av lett panikk når ting ikke går helt som planlakt :D

Lenke til kommentar

utfra utalelser fra utviklerenne kommer dark zone i all hovedsak være et område en kan gå inn i for å skaffe seg god loot å interacte med andre spillere.

"If you are fully devoted to the single player and co-op mode experience and want to avoid PvP fights, you can safely avoid this zone. But always keep the valuable items inside the zone in mind. Maybe some day also you will dare to go over the wall!"

Så du kan med andre ord spille deg gjennom hele historien i spillet uten å engang nærme deg dark zone.

Men en kan og bli dragd inn i dark zone via side missions

"Also (secondary-)missions of the main story lead in/through this highly contaminated zone. In the first playable demo a SHD container had to be secured, which was guarded by a group of Rikers."

https://division.zone/zones/dark-zone/

Men det ser da ut som de større mer involverende missionenne holder seg i PvE området av spillet.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Er det slik at fullversjonen vil ha "servere" mon tro? Jeg tenker på at feks dark zone har er sted for lvl 4-7. Vil da ALLE i lvl 4-7 se hverandre, eller er det flere instanser?

Og hva har egentlig dark zone levelen til betydning? Blir man sterkere på noen måte, bare inne i den sonen?

Lenke til kommentar

Ser beta har blitt forlenget men nå har jeg fått testet i hele helgen og konklusjonen er dette er bra! Så da er det bare å vente til lansering neste mnd.

En liten siste posering før Ubisoft sletter karakteren :)

dPxTw9Q.jpg

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Digget betaen! Har spilt rundt 11 timer nå, og synes det er gøy. Spilte de 3-4 første timer helt alene, og så resten med minimum 1 pers til. Er ingen tvil om at det er morsomst med flere ilag, spesielt i Dark Zone.

Her var status quo for noen timer siden, har siden da oppgradert våpen og slikt enda mer, og ligger på over 4000 både i DPS og health. Brukt en del cash i Dark Zone.

Screenshot-Original.png?sv=2014-02-14&sr

Var egentlig litt care til spillet før betaen, men nå er jeg ganske nært et kjøp. Må bare være sikker på at det er nok innhold og variasjon til at jeg orker 100+ timer med det.

Can't wait. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...