Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, den var ny. Jeg vurderte å kjøpe det når det var 10% pre-sale. Da stod det ingen region sperre der..

Tenkte jeg skulle spille litt mer i open beta før jeg bestemte meg. Syns det var kjedelig å gjøre ting på nytt fra closed betaen, så jeg har i grunnen lagt dette spillet på is. PvP alene frister ikke, "Hell is other people." som det sies. :p

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Hvor har folket bestilt spillet til Ps4 henne ? Elkjop eller Gamezone ? 

Gamezone her i gården. Men får jo nå med meg at vanlig post ikke blir levert ut neste lørdag så spillet overnatter nok hos posten over helgen. Håper gamezone sender på fredag uansett så ligger det klart til mandag. 

Lenke til kommentar

Nei, det står klart og tydelig at 20% ikke kan kombineres med andre tilbud. Du får største rabatt, som er 20% av 839 som Gold Edition opprinnelig koster i UPlay.

Prøvde selv.

Kjøpte Gold Edition her https://uk.gamesplanet.com/game/tom-clancy-s-the-division-gold-edition-uplay-key--2631-2 til 659,-

Det jeg også trudde, men jeg fikk faktisk goldversjonen til 599 kr. Mulig det var noe bug i systemet som gjorde det.

Lenke til kommentar

Nei, det står klart og tydelig at 20% ikke kan kombineres med andre tilbud. Du får største rabatt, som er 20% av 839 som Gold Edition opprinnelig koster i UPlay.

Prøvde selv.

Kjøpte Gold Edition her https://uk.gamesplanet.com/game/tom-clancy-s-the-division-gold-edition-uplay-key--2631-2 til 659,-

Det jeg også trudde, men jeg fikk faktisk goldversjonen til 599 kr. Mulig det var noe bug i systemet som gjorde det.

Pussig. Fikk checkout på 671 når jeg la ved kupongen. Bra det fungerte for deg da, det skal som sagt ikke gjøre det ut i fra hvordan de har ordlagt løsningen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er vel ikke basert på noen bok, Ubi eier jo TC varemerket nå, og kan strø rundt seg med det av hjertens lyst. Så ikke se bort ifra at vi om noen år også får TC AC 11 :p 

Lenke til kommentar

Prøvde selv.

Pussig. Fikk checkout på 671 når jeg la ved kupongen. Bra det fungerte for deg da, det skal som sagt ikke gjøre det ut i fra hvordan de har ordlagt løsningen :)

Handlet nettopp selv gold edition på uplay shop, og ved bruk av denne 20% rabatt koden, så fikk jeg det for 599,- Rart at det oppfører seg forskjellig for folk...

Lenke til kommentar

"With the launch of The Division less than a week away, it’s a good time to update you on exactly when servers will go live:

The Division servers go live officially on:
- March 8 at 12:01 AM in Australia (AEDT)
- March 7 at 01:01 PM in United Kingdoms (GMT)
- March 7 at 02:01 PM in France (CET)"

Lenke til kommentar

Prøvde selv.

Handlet nettopp selv gold edition på uplay shop, og ved bruk av denne 20% rabatt koden, så fikk jeg det for 599,- Rart at det oppfører seg forskjellig for folk...

Får også opp 599kr. Men dette skjer når jeg velger kjøp... 

Ser ut som jeg må spise mine ord om at Uplay klienten fungerer bra...hehe

Lenke til kommentar

Får 599 når jeg prøver i dag, så da må jeg bare anta at det enten ble endret etter jeg hardnakket påsto at det ikke ville fungere for noen dager siden, eller at jeg har på uforklarlig vis fått et annet resultat.

Med tanke på hva som står her på herlig google translate norsk og med minimal skrift..
uplay.png

så skal jo ikke dette fungere.

Får håpe andre får nytte av det. Har allerede bestilt til noe høyere pris, og jeg orker ikke styre med enda en refund :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...