Gabri3L Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 350Kr Men går ikke an å betale med norsk PayPal lenger. Om noen er skarpe i portugisisk så kan de nok få til med Boleto. Ellers går det å trikse med argentinsk Paypal konto, men blir jo litt komplisert.. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) This game cannot be activated outside South America Köpte mitt gold på gamesplanet. 52 uk pounds, rätt över 600kr. Endret 27. februar 2016 av mackanz Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Ah, den var ny. Jeg vurderte å kjøpe det når det var 10% pre-sale. Da stod det ingen region sperre der.. Tenkte jeg skulle spille litt mer i open beta før jeg bestemte meg. Syns det var kjedelig å gjøre ting på nytt fra closed betaen, så jeg har i grunnen lagt dette spillet på is. PvP alene frister ikke, "Hell is other people." som det sies. Endret 28. februar 2016 av Gabri3L Lenke til kommentar
Queens84 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hvor har folket bestilt spillet til Ps4 henne ? Elkjop eller Gamezone ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Gadd ikkje å kjøpe spillet når jeg fikk det som nVidia vucher https://redeem.geforce.com/en-us/ Endret 28. februar 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hvor har folket bestilt spillet til Ps4 henne ? Elkjop eller Gamezone ? Gamezone her i gården. Men får jo nå med meg at vanlig post ikke blir levert ut neste lørdag så spillet overnatter nok hos posten over helgen. Håper gamezone sender på fredag uansett så ligger det klart til mandag. Lenke til kommentar
Indianern Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Nei, det står klart og tydelig at 20% ikke kan kombineres med andre tilbud. Du får største rabatt, som er 20% av 839 som Gold Edition opprinnelig koster i UPlay. Prøvde selv. Kjøpte Gold Edition her https://uk.gamesplanet.com/game/tom-clancy-s-the-division-gold-edition-uplay-key--2631-2 til 659,- Det jeg også trudde, men jeg fikk faktisk goldversjonen til 599 kr. Mulig det var noe bug i systemet som gjorde det. Lenke til kommentar
lordjevil Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Vi er en gjeng som spillte dette på PS4 , vi var meget fornøyd, ser du oss i DZ så join in. Dette spillet har jeg meget god tro på. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Nei, det står klart og tydelig at 20% ikke kan kombineres med andre tilbud. Du får største rabatt, som er 20% av 839 som Gold Edition opprinnelig koster i UPlay. Prøvde selv. Kjøpte Gold Edition her https://uk.gamesplanet.com/game/tom-clancy-s-the-division-gold-edition-uplay-key--2631-2 til 659,- Det jeg også trudde, men jeg fikk faktisk goldversjonen til 599 kr. Mulig det var noe bug i systemet som gjorde det. Pussig. Fikk checkout på 671 når jeg la ved kupongen. Bra det fungerte for deg da, det skal som sagt ikke gjøre det ut i fra hvordan de har ordlagt løsningen Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Er det noen som vet hvilken bok dette spillet er basert på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Det er vel ikke basert på noen bok, Ubi eier jo TC varemerket nå, og kan strø rundt seg med det av hjertens lyst. Så ikke se bort ifra at vi om noen år også får TC AC 11 Lenke til kommentar
solz Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Nei, det står klart og tydelig at 20% ikke kan kombineres med andre tilbud. Du får største rabatt, som er 20% av 839 som Gold Edition opprinnelig koster i UPlay. Prøvde selv. Kjøpte Gold Edition her https://uk.gamesplanet.com/game/tom-clancy-s-the-division-gold-edition-uplay-key--2631-2 til 659,- Det jeg også trudde, men jeg fikk faktisk goldversjonen til 599 kr. Mulig det var noe bug i systemet som gjorde det. Pussig. Fikk checkout på 671 når jeg la ved kupongen. Bra det fungerte for deg da, det skal som sagt ikke gjøre det ut i fra hvordan de har ordlagt løsningen Handlet nettopp selv gold edition på uplay shop, og ved bruk av denne 20% rabatt koden, så fikk jeg det for 599,- Rart at det oppfører seg forskjellig for folk... Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 "With the launch of The Division less than a week away, it’s a good time to update you on exactly when servers will go live: The Division servers go live officially on:- March 8 at 12:01 AM in Australia (AEDT)- March 7 at 01:01 PM in United Kingdoms (GMT)- March 7 at 02:01 PM in France (CET)" Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Nei, det står klart og tydelig at 20% ikke kan kombineres med andre tilbud. Du får største rabatt, som er 20% av 839 som Gold Edition opprinnelig koster i UPlay. Prøvde selv. Kjøpte Gold Edition her https://uk.gamesplanet.com/game/tom-clancy-s-the-division-gold-edition-uplay-key--2631-2 til 659,- Det jeg også trudde, men jeg fikk faktisk goldversjonen til 599 kr. Mulig det var noe bug i systemet som gjorde det. Pussig. Fikk checkout på 671 når jeg la ved kupongen. Bra det fungerte for deg da, det skal som sagt ikke gjøre det ut i fra hvordan de har ordlagt løsningen Handlet nettopp selv gold edition på uplay shop, og ved bruk av denne 20% rabatt koden, så fikk jeg det for 599,- Rart at det oppfører seg forskjellig for folk... Får også opp 599kr. Men dette skjer når jeg velger kjøp... Ser ut som jeg må spise mine ord om at Uplay klienten fungerer bra...hehe Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Får 599 når jeg prøver i dag, så da må jeg bare anta at det enten ble endret etter jeg hardnakket påsto at det ikke ville fungere for noen dager siden, eller at jeg har på uforklarlig vis fått et annet resultat.Med tanke på hva som står her på herlig google translate norsk og med minimal skrift.. så skal jo ikke dette fungere.Får håpe andre får nytte av det. Har allerede bestilt til noe høyere pris, og jeg orker ikke styre med enda en refund Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Tipper dette spillet for fullt med serverproblemer første dagen. Noen som vedder imot? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Tipper det går bra, var rimelig stor pågang i betaen så håper de fikk fikset det verste. Var noe verre på konsoll da, Mike and Delta says hi! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Fikk til å kjøpe Gold Edition til 599kr nå ved å gå via http://shop.ubi.com/ Via Uplay klienten så kunne jeg bare glemme det...rart. Men da er ihvertfall jeg klar for The Division og med season pass for alt som måtte komme av bonus Endret 2. mars 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå