Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte betaen ganske mye i helgen. Litt småkjedelig alene, spesielt dark zone, men også det ene pve missionet virket designet for at man skulle være flere (det strømoppdraget hvor man plukker opp noe og bare kan bruke pistolen). Ble bedre når jeg fikk med en kompis, mens spillet virkelig skinte når vi på søndagen var 3stk som spilte sammen. "Encounterne" rundt omkring på mappet ble riktignok litt for lette med så mange, men det første missionet på hard vanskelighetsgrad og dark zone var veldig gøy med tre personer. Ser fram til 8 Mars

• Liker 2
Lenke til kommentar

Denne ble postet på Reddit tidligere i dag/i natt.

Viser hva som trolig er det andre Medic Missionet på level 7, men med lvl 25 gameplay. Får sett litt forskjellige skills, samt hvordan de forskjellige mobtypene har critical points som ammo bags og fuel cans på seg som man kan skyte for høy skade (samt hodeskudd).

Om man ikke ønsker å bli spoilet så får du se hele missionet, så greit å stå over i så tilfelle.
Lenke til kommentar

Spilte betaen ganske mye i helgen. Litt småkjedelig alene, spesielt dark zone, men også det ene pve missionet virket designet for at man skulle være flere (det strømoppdraget hvor man plukker opp noe og bare kan bruke pistolen). Ble bedre når jeg fikk med en kompis, mens spillet virkelig skinte når vi på søndagen var 3stk som spilte sammen. "Encounterne" rundt omkring på mappet ble riktignok litt for lette med så mange, men det første missionet på hard vanskelighetsgrad og dark zone var veldig gøy med tre personer. Ser fram til 8 Mars

Bara hiv switchen på backen genom att trycka på main weapon så är det bara att gunna på :)

Lenke til kommentar

Dette spillet er så drøyt pent at jeg nesten vurderer ny rigg utelukkende for å oppleve det i 4k. Pen film LarZen!

Ang DX12, har sett en del ang det på reddit, men så vidt jeg kan se er ingenting confirmed.

Mitt 980 Ti med litt OC klarer såvidt å levere ~ 35 fps @ 4K / High-Ultra-ish. Men ser utrolig pent ut og jeg syns det føles overraskende flytende ut selv om det ikke er så høy fps. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...