Mumriken Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Funker division fint med 8gb ram egentlig? testet med 4 å det gikk ikke å 16 funka flott.. har en sann loot mini itx pc som bare har 4gb så va det om 8 er godt nok Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Funker fint med 8GB ja, ihvertfall på mitt system. Endret 21. februar 2016 av Akrabra 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Någon som fått epics i open beta? Det haglade av de i closed beta, men inte sett en enda denna helg. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Ikke som drop, men fra vendors i DZ så har jeg fått det meste som jeg har behov for.Teller ned dagene, gleder meg veldig Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Prøvde meg litt på ShareFactory på PS4 igår å satt samens en kort liten sak Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 gamesplanet.com har goldversionen till £52 om någon är intresserad. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Funnet ut at jeg trenger å modde brightness og contrast via SweetFX eller lignende. Spillet ser ganske så mye bedre ut etter litt justering. Her er noen skjermbilder fra helgen hvor jeg kun har justert brightness og contrast. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 The Division vucher (nvidia) lagt inn, så nå er jeg klar. "GAVEN ER HENTET" 1 Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Spilte betaen ganske mye i helgen. Litt småkjedelig alene, spesielt dark zone, men også det ene pve missionet virket designet for at man skulle være flere (det strømoppdraget hvor man plukker opp noe og bare kan bruke pistolen). Ble bedre når jeg fikk med en kompis, mens spillet virkelig skinte når vi på søndagen var 3stk som spilte sammen. "Encounterne" rundt omkring på mappet ble riktignok litt for lette med så mange, men det første missionet på hard vanskelighetsgrad og dark zone var veldig gøy med tre personer. Ser fram til 8 Mars 2 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Denne ble postet på Reddit tidligere i dag/i natt. Viser hva som trolig er det andre Medic Missionet på level 7, men med lvl 25 gameplay. Får sett litt forskjellige skills, samt hvordan de forskjellige mobtypene har critical points som ammo bags og fuel cans på seg som man kan skyte for høy skade (samt hodeskudd).Om man ikke ønsker å bli spoilet så får du se hele missionet, så greit å stå over i så tilfelle. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Her er siste videoen til IGN hvor de viser fram våpen og filosofien bak de forskjellige. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Spilte betaen ganske mye i helgen. Litt småkjedelig alene, spesielt dark zone, men også det ene pve missionet virket designet for at man skulle være flere (det strømoppdraget hvor man plukker opp noe og bare kan bruke pistolen). Ble bedre når jeg fikk med en kompis, mens spillet virkelig skinte når vi på søndagen var 3stk som spilte sammen. "Encounterne" rundt omkring på mappet ble riktignok litt for lette med så mange, men det første missionet på hard vanskelighetsgrad og dark zone var veldig gøy med tre personer. Ser fram til 8 Mars Bara hiv switchen på backen genom att trycka på main weapon så är det bara att gunna på Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Dere burde prøve den her...litt creepy. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Og dette er hvorfor PC kan være fantastisk å spille på. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Blir det noe DX 12 til dette spillet tro? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Dette spillet er så drøyt pent at jeg nesten vurderer ny rigg utelukkende for å oppleve det i 4k. Pen film LarZen! Ang DX12, har sett en del ang det på reddit, men så vidt jeg kan se er ingenting confirmed. 1 Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 har vi hørt noe om nårtid klokka spillet blir released? Bare så man kan planlegge når man ska være "syk" fra jobb Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Dette spillet er så drøyt pent at jeg nesten vurderer ny rigg utelukkende for å oppleve det i 4k. Pen film LarZen! Ang DX12, har sett en del ang det på reddit, men så vidt jeg kan se er ingenting confirmed. Mitt 980 Ti med litt OC klarer såvidt å levere ~ 35 fps @ 4K / High-Ultra-ish. Men ser utrolig pent ut og jeg syns det føles overraskende flytende ut selv om det ikke er så høy fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå