Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

För de som vill ha fps overlay så fungerar det att ha Steam i bakgrunden med fps overlay på, medans den i Uplay inte ser ut till att fungera. Go figure.

Jeg får fps oppe i venstre hjørne på Uplay versjonen. Lurer på om jeg satte det på i settings en plass.

Lenke til kommentar

För de som vill ha fps overlay så fungerar det att ha Steam i bakgrunden med fps overlay på, medans den i Uplay inte ser ut till att fungera. Go figure.

Msi Afterburner funker i The Divisjon med overlay. Jeg ser iallefall fps, og slikt med afterburner ;)

Letade som en galning i AB efter FPS, men det ser ut som om man måste ha Rivatuner installerad för att optionen ska visas i AB.

Förresten Nizzen, vad må till för 60fps i 4K? Får du 60 fps med allt maxat? Tänker på din 4K skärm. Må ju se helt fantastiskt ut. Jag märker i alla fall att Gsync hjälper mycket mer på min 1440p om jag har 75+ fps. Under 60 fps så ger inte Gsync väldigt mycket på min skärm i alla fall. Då blir jag lättare kvalm.

Endret av mackanz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Til i kveld eller morgen, avhengig av hvilken tidssone de har lagt seg på. Jeg gleder meg til lanseringen, dette er slik Destiny burde ha vært, story messig altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Eneste bekymringen jeg har etter at jeg har fullført alle oppdragene i beta, er at det kan kanskje bli litt repeterende? De fleste events går ut på det samme. Utenom det liker jeg faktisk spillet veldig godt. Overraskende godt!

Er ikke det egentlig standarden i dagens AAA spill? Gå dit, skyt X og returner, eller gå dit, plukk opp Y og returner? Var jo også der Fallout 4 feilet for mitt vedkommende, det og at tingene man gjorde hadde 0 betydning overhodet. 

Lenke til kommentar

Merker at jeg sliter med å legge vekk spillet. Skal kjøre missionsa på hard med en kompis etterpå, blir kos!

Noen som vet hvordan fiendene skalerer når vi er ulik level og ønsker å spille hard level sammen? Blir de lik høyeste spiller?

En Community Manager (Natchai) fikk dette spørsmålet på en livestream, og svarte at missionene har en satt level på opp til og med Hard. Først Challenge Mode vil skalere til level 30. 

MSG har level 8 mobs på Hard, uavhengig av hvilken level du har. Det andre missionet har ikke Hard mode fordi levelen ville vistnok vært 12 ifg Natchai, som er rett før grensen hvor mobs gjør vanvittig større skade ut i fra din level (+5). Det vil derfor være en dårlig ide å spille med andre som er 5 levler eller mer under deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Til i kveld eller morgen, avhengig av hvilken tidssone de har lagt seg på. Jeg gleder meg til lanseringen, dette er slik Destiny burde ha vært, story messig altså.

Dog er Destiny mye bedre gameplay messing.

Næ, er uenig der. Jeg vet riktig nok ikke hvordan det har blitt med de siste patchene, men Destiny var et stort spill på hype. Blir jo selvfølgelig spennende å se Division etter lansering og hvorvidt de greier å holde på spillerne. Men, de er to forskjellige spill, og det blir spennende å se hvordan Ubisoft fikser spillere med høy level og hvorvidt de vil innføre sine egne opplegg tilsvarende raid.

Lenke til kommentar

Merker at jeg sliter med å legge vekk spillet. Skal kjøre missionsa på hard med en kompis etterpå, blir kos!

Noen som vet hvordan fiendene skalerer når vi er ulik level og ønsker å spille hard level sammen? Blir de lik høyeste spiller?

Sjukhusmissionet klarar du enkelt av själv på hard. Men, det är mycket svårare när du är level 8 än när man är level 7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...