Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Hey Agents, here is a consolidated video of all the info that Yannic, Hamish, and Kevin talked about during a podcast the held over the server maintenance period. Please excuse the mistakes below. I'm slapping this up quickly so I can jump on the beta. Huge thanks again to /u/Gorgathian for monitoring the stream and gathering info!

• 7 min reached capacity of what took 2 hours in Closed.
  • 60% Americans joined at server start
  • 3 or 4 servers crashed, and some players couldn't reconnect for * 30 or 40 minutes in order to capture your save. Sometimes it wouldn’t capture save and it would be in around 10 minutes of where you actually were.
  • Why Scheduled maintenance? Fixing small issues that come up during the day. Just a reset in general to "clean up". Missed the third reason because I was typing the first two.
  • Scheduled maintenance will occur once a week when the game launches.
  • MIKE error is type of error, number designation tells the devs more specifics. Make sure to report the number if you make a report.
  • They stressed to make sure to give feedback on the forums. Vote on the polls "Beta Intel" sectio on the forum site.
  • Killing Cleaners is today’s daily assignment - Three tank weak point, ea hip and back
  • Free Consumables in the Rewards vendor in the BoO
  • 25% of players have more than 4 hours of gameplay. 6% have 8 hours
  • 43% of players entered the DZ
  • First 7 minutes reached capacity that the closed beta had.
  • More than 60% of players in first day from America.
  • Helped 2 million civies
  • 22 million medkits used
  • 107 top medkit user
  • Daily assignment CIV - Helped 2 million civs
  • They are sending rewards to the reward vendor for the top five people for helping the CIVs.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en nesten 5 timers økt på PC versjonen igår. Fortsatt gøy! Tok å spilte endel på PS4 versjonen også og jeg synes nesten grafikken har blitt litt bedre? Godt mulig det er bare oppe i hode mitt. Men fy for et pent spill. 

Oh nydelig! Hvordan syns du det funker på PS4 ? 

Kanskje jeg skal laste det ned og teste betaen der mens jeg venter på nytt skjermkort :)

Lenke til kommentar

Oh nydelig! Hvordan syns du det funker på PS4 ? 

Kanskje jeg skal laste det ned og teste betaen der mens jeg venter på nytt skjermkort :)

Synes det fungerer veldig bra. Det er endel input lag i forhold til PC versjonen. Så det tar litt tid å bli vant til forskjellen. Ser ut som det hjelper endel om en stiller ned på sharpness i spillet. 

Men alt i alt så har jeg kost meg på både PC og PS4 versjonen. To  :thumbup:  :thumbup:  opp! :) 

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg syntes om spillet enda. Spilte 3 timer igår kveld og jeg likte det egentlig veldig godt, men ble ikke fengslet. Skal hive meg på igjen ikveld og spille en del mer, så får vi se! Likte veldig godt våpenfølelsen, og det som er av RPG elementer. Syns heller ikke fiendene var noe særlig spongy som folk klagde på tidligere. 

Lenke til kommentar

Jepp, og jeg liker det. Liker number crunching, det betyr at jeg kan gå hardt inn på theorycrafting osv. Skjønner at det ikke er for alle, men funker fint for meg.

Enig. Det er det lille ekstra som er med på å løfter spillet. Om det hadde vært kun sikt og skyt så hadde det nok fort blitt veldig simpelt. Litt som Star Wars Battlefront egentlig. Det funker for noen men selv vil jeg ha litt mer kjøtt på beina :) 

Lenke til kommentar

Syns det var digg å se hvor skarpe texturene var i spillet til sammenligning med f.eks GTA5. Er virkelig ett godt steg opp.

Drev å testet å sette ned innstillinger for å prøve å få spillet til å kjøre stabilt i 60 fps på 780n. Så textures på bildet er ikke på maks, men likevel var jeg meget overasket over hvor klar menyen på veggen i ene kaffesjappa var når jeg kom inn.

Testet også betaen littegrann på Xbox One. Meget imponert over hvor pent det så ut til å være på konsoll.

Correction: Testet å sette alt på low, finnes ikke texture options i betaen. Er kun skarpe textures som er mulige å bruke. Er spent å se om det finnes ett sett som er skarpere og eventuelt hvor mindre skarp de andre er. Eventuelt hvor mye fps som kan vinnes ved å f.eks kjøpe på medium textures.

SdbrxaI.jpg

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...