Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Må man ha prepurchasa spillet for å prøve betaen? Er enda veldig på gjerde ang om jeg skal kjøpe.

Den åpne betaen er åpen for alle. (Litt som navnet tilsier)

Når tiden nærmer seg:

The Open Beta is free and open to everyone. You don't need a code to enter, simply go to your platform shop, download and play:

• XBOX ONE: Go to Games and search for Tom Clancy's The Division Open Beta
  • PS4: Go to the Playstation Store and search for Tom Clancy's The Division Open Beta
  • UPLAY PC: Launch Uplay PC, the Division Open Beta will be in your Free Games list
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Division koster 399 på Gamezone, og 499 på Steam og Uplay.

Håper jeg slipper å laste ned hele spillet på nytt ved release. Jeg foretrekker plate da jeg kun har 6 mbit, og da tar det noen timer å laste ned 30+ GB.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Division koster 399 på Gamezone, og 499 på Steam og Uplay.

Håper jeg slipper å laste ned hele spillet på nytt ved release. Jeg foretrekker plate da jeg kun har 6 mbit, og da tar det noen timer å laste ned 30+ GB.

Selv slo jeg til med Gold edition fra steam.. blir nok et spill jeg kommer til å spille langt utover høsten, så tok meg råd/sjansen på den versjonen :) Endret av uggy
Lenke til kommentar

Preload fra 16.02, og har man closed beta liggende så trengs bare en mindre patch for open beta.

Tviler dog sterkt på at man slipper å nedlaste klienten på nytt for hele spillet. Blir dog sannsynligvis preload der også.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Du kan vel også forklare meg (og alle andre som kjøper på plate) hvordan man preloader uten produktkode?

du har uplay konto du laster ned beta/demo  spille til lvl 8. 19-21 februar.  Du kan da laste ned denne betaen par dager føre fra uplay programmet. 

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle jeg forstå det når inngangspunktet var retail.

Med tanke på både dato, samt referansen til at man kan beholde closed beta klienten for å oppgradere til open - ikke minst at beta er hva temaet har vært de siste to sidene - så gjør du deg bare vanskelig.

Preload for lansering når du kjøper på disk blir det verre med, men det var ei heller temaet.

Ut i fra changelog for open beta, som allerede nå er tilgjengelig for PS4 klienten, så virker det som om det blir nok ekstra å gjøre til at i alle fall jeg tar en ny runde.

Liker spesielt godt forandringen de har gjort rundt manhunt. Nå kan man faktisk slåss tilbake uten å bli straffet, da timeren blir pauset i stedet for nullstilt.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Har frihelg, blir lett gaming. Blir mer og mer hypet etterhvert som det kommer mer info. Får håpe jeg ikke blir skuffet :p

Hvis du ikke har spilt betaen ennå:

1. Husk at det er et RPG, så du kan ikke drepe andre med 1 skudd. (For noen som kommer fra f.eks cod, cs, etc kan dette ta litt tid å forstå. Skade er nærmere wow enn cs f.eks :p)
  2. UI-et er ikke på toppen av skjermen slik som har vært vanlig. Det tok litt tid før det satt, men når det først satt så føltes det mye mer naturlig ut, og jeg føler meg mye mer "i ett" med verden enn andre spill pga dette.
  3. Som et RPG så er det MANGE systemer i spillet! Våpen, stats, mods, skills, perks, kits, traits, etc ,etc! Dette gjør at det tar en god stund å bli varm i trøya. (Har sett at mange som kun har spilt 1-2 timer ikke har likt spillet, mens nesten alle som har spilt 5+ timer har digget det. Selv tok det meg ca 2 kvelder før ting begynte å synke skikkelig inn.)
  4. Det er MYE som er utenom "main story". Hvis du bare følger waypoints så kan ting fort bli litt kjedelig. Prøv å gå litt på egenhånd og oppdag nye steder. Det er mange easter eggs og skjulte ting rundt om i spillet.
Endret av Vakuum
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Var utenlands sist beta så har ikke prøvd enda, men har satt meg inn i hvordan type spill det er og trur ikke det skal være noe problem sånn sett.

Jeg er heller skeptisk til om det er nok å gjøre. Om det blir for repeterende å grinde etter itams. Om miljøer og fiender blir ultra kjedelige i lengden. Det må jo være GØY. De må klare å gjøre loot litt diablo-ish sånn at man føler et jag etter å få de.

Gleder meg uansett til å prøve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...