SunKing Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hepps Har nå strevd i dager uten å få dette til. Jeg vet det er flere her som har samme oppsettet, og likevel får FTP-server til å funke bak dette. Jeg har åpnet/forwardet osv til jeg blir grønn i trynet, men får likevel ikke kontakt med denne eksternt fra. Punkt for punkt beskrivelse/screenshots av oppsett av Prestigen og OfficeConnecten blir satt pris på. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Jeg vet jeg har sett folk med dette oppsettet her som har fått det til, og har lest alle topicene jeg har funnet, men det har ikke hjulpet. Ingen? Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er det umulig å kontakte serveren din fra utsiden eller strever du med selve overføringen? Benytter du passive mode på serveren din ??? Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Får ikke kontakt. Prøvd både passive og active mode. Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvilken mode kjører du P650 i, routing eller bridge? Har du Telenor/Tele2/Tiscali/Bluecom/kvalito som ISP er det bridge, er det andre som Mimer, PC Support, Firstmile er det ruter. Lenke til kommentar
Mr. Blue Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Sikkert telenor som fucker vist du har det. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Har fra Firstmile, så da er det vel ruter. Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Send en email til firstmile sin support, så kan de ihvertfall hjelpe deg med å sette opp P650 riktig for at den skal fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå