Gå til innhold

Hva kan jeg kjøpe for og forbedre min spill/data opplevelse ?


Anbefalte innlegg

Jeg har:

 

  • Steelseries M800
  • Steelseries Rival
  • Asus Rog Swift
  • PC

    Intel Core i5 3570K, 8GB Ram,NVIDIA GeForce GTX 970,SSD,HDD

  • Sennheiser PC 363D
  • DXR Racer Stol
  • Logitech Z-906 PC Høytalere
  • Håndkontroller til spill

 

Noen tips om hva jeg kan kjøpe for og få bedre spillopplevelse eller bare en bedre tid forran dataen ?

 

Jeg har ikke veldig lyst til og oppgradere selve dataen helt enda siden det fungerer fortsatt på spill.

 

Men kom gjerne med forslag, 

 

(Jeg kommer ikke til og bytte skjermkort enda nesten uansett hva du tipser om,men kom med tips fordet )

 

Gadgets,Holdere til ledning,usb hubs, alle slike ting kan dere gjerne tipse om, dette er ting jeg aldri har kjøpt selv men muligens kunne tenke meg og prøve.

 

oculus rift og slike briller venter jeg med til de blir bedre.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en god Pc-Stol? Svært viktig for å få en god opplevelse.

Andre ting man bør tenke på er også om man har for mye / lite lys på rommet der pcen står.

Støyer pcen for mye? Her kan det være greit å finne en løsning for å endre på det.

Gode forslag men jeg er tilfreds med de tre tingene, Støy fra dataen merker jeg lite pga headsett + at det ikke er så mye støy generelt

Lenke til kommentar

Da har du egentlig en ganske så grei pc tilværelse da, de tingene som kan bidra på en enda bedre opplevelse er vel til slutt som jeg nevnte lys , det finnes faktisk egne lys løsninger som man kan ha bak skjermen sin og som vil gjøre livet langt bedre for mange av oss pc tittere , koster ikke skjorta heller.

 

Kanskje litt inspirasjon fra denne artikellen? http://www.pcworld.com/article/258703/how_to_eliminate_eyestrain_from_your_big_beautiful_pc.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...